Moj plan

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 8 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8089

    Hades
    Keymaster

    Witam. Chcialbym przedstawic plan którym cwicze juz jakis czas i daje dobre efekty, polecił mi go jeden z dlugo trenujacych znajomych: poniedzialek(rozgrzewka) wyciskanie sztangi na lawce plaskiej 3x10wyciskanie sztangi na lawce skosnej 3x10wyciskanie hantelek na plasko 3x12wyciskanie waski uchwyt 3x10rozpietki 3×12 wtorek(rozgrzewka)tzw. siodemki( ćwiczenie podobnie albo i lepiej dzialajace od modlitewnika)x3podciaganie waskim uchwyte drazka x3hantelka w podporze 3×8-10 wyciskanie sztangi na lwce lezac jakos na triceps za glowa(zapomnialem jak to się nazywa)3x10lezac pomiedzy dwoma lawkami na jednej nogi na drugiej rece opuszczanie się na rekach(alternatywne do tzw szwedek chyba)3×12 czwartek (rozgrzewka)wyciskanie sztangi za glowy z podporem 3×10-12podnoszenie hantli na boki z lekko zgietymi rekami stojac prosto3x12 podnoszenie hantli na boki w opadzie 3x12podnoszenie sztangi do brody waski nachwytem 3x12tzw bokserskie ćwiczenie stojoc proto tak jakbysy wyciskali sztange tyle ze stojimi a sztange przed siebie(poleca to ćwiczenie bardzo dobrze pracuja barki) 3x12pićtek(rozgrzewka)podciaganie na drazku szerokim raz za glowe raz przed 4x maxwioslowanie na maszynie 2 minwioslowanie sztanga 3x12wioslowanie na maszynie 2 minlezac na brzuchu na lawce tyle ze tylko nogi do bioder są na lawce a my zwisamy od bioder w gore za lawke.ktos trzyma nam nogi, my w rece jakis naklad i dol plecow 3x12kaptur to chyba sztrugusy 3x12Prosze o wszelkie komentarze co zle co dobrze co konkretnie poprawic i dlaczego i na co to poprawic.Dzieki z gory i pozdrawiam

    #29587

    Hades
    Keymaster

    Nie robisz nog… a brzuch? duzo serii na klate i bary my w rece jakis naklad i dol plecow …O co tu w ogole Ci chodzi????Ogolnie ćwiczenia dobrane dorze mi się wydaje ale niekiedy za duzo i masakrycznie pogmatwane wyjasnienia ćwiczeń. Wzorowy plan to nie jest. Zrob go bardziej przejrzystego chociaz

    #29586

    Hades
    Keymaster

    Nie robisz nog… a brzuch? duzo serii na klate i bary my w rece jakis naklad i dol plecow …O co tu w ogole Ci chodzi????Ogolnie ćwiczenia dobrane dorze mi się wydaje ale niekiedy za duzo i masakrycznie pogmatwane wyjasnienia ćwiczeń. Wzorowy plan to nie jest. Zrob go bardziej przejrzystego chociazwlasnie chcialem się dowiedziec co oznaczaja-sztrugusy?

    #29585

    Hades
    Keymaster

    Sztrugsy to takie spodnie 😆 he he he… 😆 Rozumiem ze chodzi Ci o SZRUGSY. To cw. polega na unoszeniu barkow z jakims obciazeniem w rekach, sztanga, hantle.Hantle mozesz trzymac z przodu z boku i z tylu. Jest to cwicenie na miesien czworoboczny zwany kapturami

    #29576

    Hades
    Keymaster

    Dam Ci dobry plan, który jest dla bardziej zaawansowanych Dzień pierwszyKlata + biceps:- wyciskanie na płaskiej 8, 8, 7+1, 6+2- wyciskanie skos gora 8, 8, 7+1, 6+2- rozpiętki 8, 8, 8, 8- modlitewnik 8, 8, 7+1, 6+2- młotki z suplinacją 8, 8, 8- uginanie o kolano 8, 8, 8Dzień drugiUda + Łydki:- przysiad ze sztangą 10, 8, 8, 8- zginanie nog na maszynie 10, 8, 8, 8- prostowanie nog na maszynie 10, 8, 8, 8- wspięcia na palcach 12, 12, 10, 0( pamiętaj zasada taka, że jak łydki zaczną piec wtedy liczysz powtorzenia w serii )Dzień trzeciregeneracja Dzień czwartybarki:- wyciskanie sztangi zza głowy 8, 8, 7+1, 6+2- wyciskanie sztangi sprzed głowy 8, 8, 7+1, 6+2- podnoszenie sztangi do brody 8, 8, 8- unoszenie rąk z hantlami na boki 8, 8, 8- sztrugsy 8, 8, 8, 8Dzień piąty plecy + triceps:- wiosłowanie sztangą 8, 8, 7, 6- ściąganie wyciągu gornego za głowę 8, 8, 7, 6- wiosłowanie hantlem 8, 8, 8, 8- podciąganie się szerokim chwytem 4* max – mc 8, 8, 7, 6- francuskie wyciskanie leżąc 8, 8, 7, 6 – prostowanie ręki z hantlem 8, 8, 8- pompki na poręczach 4* maxDzień szosty i siodmyregeneracjaPowiem tyle ćwiczę teraz tym treningiem i daje nieźle popalić. +1,2 oznacza, że te powtorzenia robisz z pomocą partnera ( jedna zasada jeśli dasz radę zrobić więcej powtorzeń znaczy, że masz za mały ciężar ). Plan sprawdzony, rozstępy idą niezłe. Tam gdzie zmniejsza się ilość powtorzeń stosuj progresję.Nie doczytałem się czy chciełeś plan na masę jeśli tak poćwicz tym, a jeśli na rzeźbę to tamten lepszy bo " siodemki " nie pomogą budować masy tak jak 2 minuty wiosłowania .Pozdro

    #29575

    Hades
    Keymaster

    Chaotyczny plan… ogolnie.Jesli jedziesz na mase to polecam plan LEE (jest podpiety w kategorii), natomiast brzuch -> Aerobiczna 6 Weidera + ćwiczenia uzupelniajace, wiecej: https://www.kulturystyka.org.pl/modules/news/article.php?storyid=176

    #29569

    Hades
    Keymaster

    Andy plany Lee kierowane są przede wszystkim dla ludzi swiezo po ogolnorozwojowym a z czasem trzeba stosowac cos nowego

    #29531

    Hades
    Keymaster

    tzw bokserskie ćwiczenie stojoc proto tak jakbysy wyciskali sztange tyle ze stojimi a sztange przed siebie(poleca to ćwiczenie bardzo dobrze pracuja barki) 3x12Jesli dobrze Cie rozumiem to lapiesz sztage i ciszkasz nia z klaty w przod…. wiecejsz szkody sobie narobisz niz pozytku

    #29433

    Hades
    Keymaster

    nog i brzucha nie cwicze bo trenuje na codzien w klubie w pilke norzna i tam juz mam tego dostatek. A ten plan co mi podaliscie mi nie pasuje z powodu iz moja silownia jest dosyc skromna. posiadam lawke, sztange,hantle,drazek,maszyne do wiosel wiec nie jest tego za duzo. Da się ulozyc jakis plan który da efekty na tych przyrzadach czy musze szukac platnej silowniż?

    #29427

    Hades
    Keymaster

    w przyklejonych masz wg lee i tam masz all na wolnych ciezarach

    #29340

    Hades
    Keymaster

    ale wg Lee to nawet chyba sam napisal ze to jest dla ludzi po ogolnorozwojowych,a ja juz cwicze sporo czasu wiec moze ktos cos innego zaproponuje chyba ze to jest takie rewelacyjne,chodz mi się troche malo ćwiczeń wydaje na klatke.

    #29290

    Hades
    Keymaster

    da efekty z pewnoascia z tego co piszesz nie masz zbyt dobrego treningu wiec ten przyniesie efekty

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest