moj treningg

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1781

    Hades
    Keymaster

    mój trening na mase wygląda do tej pory tak
    pon – klatka + tricpes
    sr – plecy + bic
    pt – barki i nogi

    ale odczowa jakis niedosyt tzn nie to ze nie mam zakwasow, tylko ze ćwiczenie jednej parti raz w tygodniu niecierpliwi mnie
    i teraz pytanie czy taki trening:

    Poniedziałek
    Plecy
    Klatka
    Barki
    Brzuch
    Triceps

    Oroda
    Uda
    Triceps
    Lydki
    Biceps
    Brzuch

    Pi1tek
    Klatka
    Plecy
    Barki
    Biceps
    Brzuch

    byłby odpowiedni na mase mięśniow1? bo zdecydowanie wolał bym kazd1 partie dwa razy w tygodniu(no oprucz nog ale w soboty i niedizele jezdze na rowerku)moze byc takie cos na mięśnie? jakie ewentulanie korekty proponujecie?

    #81580

    Hades
    Keymaster

    —eby pomoc podaj ćwiczenia jakie wykonujesz nie tylko połączenia grup mięśniowych..

    #81594

    Hades
    Keymaster

    hmm no ja to raczej tak robilem ciwczenia sponatnicznie, tzn chyba te podstawowe i przewaznie 3 serie po 10 powtórzeń ciezarami takimi zebym dał rade i robilem akurat te ktore mi pasowa3y,
    czyli powinienem sobie rozpisac ciwczenia ktore tylko bede robil i zadnych innych tak?

    #81596

    Hades
    Keymaster

    Tak. Pomoże to także w wy3apaniu b3edow dzieki którym trening może nie przynosia efektow.

    #81597

    Hades
    Keymaster

    ale jak by co to mogę jechac tym drugim? i czy jak robie np triceps to ile powienienem na niego dawaa ćwiczeń? bo na niego robie zawsze 11/10 kazde po 3 powtorzenia,nie za duzo? ale przynajmniej na drugi dzien są niezle zakwasy

    #81654

    Hades
    Keymaster

    lamator trening o który pytasz jest do niczego ćwiczenie na jednym treningu plecow, klatki, barkow, tricepsa może być dobre dla początkujących, ale nie dla Ciebie na mase.
    chcesz trenować dwa razy w tygodniu każda partie mięśniową oprocz nog, w takim razie napewno musisz cześćiej ćwiczyć nie da się tego zrobia w 3 dni.
    moja propozycja wygląda tak
    I dzien
    klatka ( ciężko ) – biceps ( lekko )
    II dzien
    plecy – Triceps ( lekko )
    III dzien
    barki – łydki
    IV dzien wolny
    V dzien
    biceps ( ciężko ) – Klatka ( lekko )
    VI dzien
    nogi – triceps ( ciężko )
    VII dzien wolny
    w zale?nooci od potrzeb rob dzien wolny III lub IV, plecy jeśli je dobrze przecwiczysz wystarczy raz w tygodniu pamietaj że są mocno obci1?one przy przysiadach i ciężko wrzucia je dwa razy w tygodniu, barki rownież cwicz raz na tydzien, jeśli jest napisane w nawiasie lekko to nie znaczy machanie samym gryfem tylko nieco lżej niż w dniu kiedy było naprawde ciężko, trening ten jest dobry według mnie ale nie na dlużej niż 7-8 tygodni, potem trzeba go zmienia gdyż jest naprawde mocno obci1?ającym organizm i napewno nie dla początkujących.

    #81670

    Hades
    Keymaster

    Nie rob tak dużo ćwiczen bo zapamietaj sobie ze pod czas ćwiczenia mięśni nie rosna tylko się rozpadaja wiec na jakas duzo grupe mięśniowa np klatka powiny byc maks 4 ćwiczenia.A na rece gora 3 8)

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest