moje ćwiczenie – kilka pytań

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1715

    Hades
    Keymaster

    ćwicze na siłowni od miesiąca, rozciągam się od pół roku
    narazie jade na ogolnorozwojowym, 2 razy w tygodniu. w inne dni gram w kosza. na 1 treningu robie wszystkie partie i zajmuje mi to prawie 2 godziny (z rozgrzewk1). po każdym ćwiczeniu nie mam szczegolnie szybkiego tetna i czy w czasie czekania na chwilow1 regeneracje mięśnia mogę ćwiczyć przeciwstawn1 grupe?? oczywiście w miedzyczasie rozciągam mięśnie. w takim układzie trening zajmie mi mniej czasu, ale czy tak mogę, gdy jestem początkujący?

    kiedy mogę ten ogolnorozwojowy trening zamienia na trening na siłe, mase lub rzeYbe, ktore bym pokolei zmienia3 co 2 miesiące? nadal bym ćwiczył 2 razy w tygodniu, bo cześćiej mi się nie chce – wolekoszykowke

    PS w jakieś tam szybkie efekty się nie angażuje – nie mam wygorowanej diety, ale staram się, co mi wychodzi od?ywiaasie zdrowo (mleko, owoce, warzywa, sa3atki, mało s3odyczy, czeste jedzniee małych ilości…)
    na diete nie przejde, a takie efekty co mi przychodzą zadowalają mnie

    ??

    #81024

    Hades
    Keymaster

    Yyyyy… przepraszam, ze zapytam… PO CO MARNUJESZ CZAS NA SILOWNI? Skup się na koszykowce i będzie git, bo z twojej wypowiedzi nie widze zapalu do kulturystyki. Nie trac wiec czasu na silce, tylko skocz na boisko pograc w kosza.

    #81025

    Hades
    Keymaster

    3 razy w tygodniu mi się nie chce, ale nie napisałem, że te 2 razy w tygodniu mi się nie chce !! ja lubie chodzia na siłownie, ale 2 razy w tygodniu. no kulturystą nie chce być, ale tak ogolnie ćwiczyć z ciężarami.
    PS otrzymam odpowiedY?

    #81028

    Hades
    Keymaster

    Pozostane przy swoim… skup się na koszu. Juz widze ze masz zle podejscie do kulturystyki.

    #81031

    Hades
    Keymaster

    ale nie mam takiego złego
    ja lubie siłownie, ale nie tak bardzo jak kosz. też chce chodzia na siłownie

    no to czy mogę robia po 2 miesiącach trening na mase, czy jechaa dalej na ogolnym?
    PS kosz też daje fajnie na mięśnie (szczegolnie nogi), wiec na ogolnym można powiedzieć (oczywiście tak nie ociole) jade codziennie (no na siłowni jednak idzie na wsyztsko).
    no to czy mogę już robia trening na mase, bo na nim mi zależy, ale nie wiem, czy już mogę pod wzgledem zdrowotnym (do wysiłku jestem przyzwyczajony, a chodzi o cos innego jeszcze?)

    PS Proszę o odpowiedY 😥

    #81032

    Hades
    Keymaster

    Tak. Po 2 miesiacach treningow mozesz zacząć wprowadzać jakiś planik masowy. Ale spokojnie, rownomiernie. Za3o? sobe taką masowke na 4-6 tygodni. Później wprowadY plan mający na celu zwiekszenie sily mięśni. Nastepnie okres regeneracji… Powodzenia.

    #81038

    Hades
    Keymaster

    i o taką odpowiedY mi chodziło :
    a czy mogę tak, że 2 miechy masa, 2 siła, 2 rzeźba, a przerwy bede robil w boże narodzenie, wielkanoc, ferie zimowe (za to dużo bede jezdzi3 na 3y?wach) i wakacje (dużo p3ywania i jazdy na rowerze). czy te przerwy tak mogą być?

    #81064

    Hades
    Keymaster

    2 miechy masa, 2 siła, 2 rzeźba

    NIE! Zbyt duże obciążenie dla mięśni, a zawodowcem przecież nie jesteś. Poza tym, cykl na rzeYbe najlepiej, jak zaczniesz robia po ok. 2 latach treningow (bedziesz miał wtedy co rzeYbia, bo po 2 miechach nie ma co).

    #81076

    Hades
    Keymaster

    czyli ciągle masa na zmiane z si31?
    a co do okresu regeneracyjnego… czy mogłoby tak być, że całe wakacje, ferie i owieta jest ten okres, a w reszte czasu ćwicze na siłowni i koszaż no tylko że ten okres taki regeneracyjny to dosłownie nie jest, bo w ferie dużo je?dże na 3y?wach, a w wakacje p3ywanie i rower. a w owieta (wielkanoc i gwiazdka) to zero ćwiczen zupe3ny looz, dużo s3odyczy itd… – takie odreagowanie od tego czasu, gdy uważałem co jem (s3odycze się zdarza3y, ale w małych ilościach)
    ?? mogę tą regeneracje tak potraktowaa, czy robia 2 miechy masa, 2 siła, 2 przerważ? a może inaczej?
    PS podkreolam, że kulturystą nie jestem- raczej traktuje to jako aktywny odpoczynek, ale jak już ćwicze, to nie leniuchuje

    #81111

    Hades
    Keymaster

    Regeneracja nie polega na leżeniu brzuchem do gory 🙂 Wprost przeciwnie. Regeneruj się w ruchu. Biegi, rower, basen, rolki, pi3ka no?na, koszykowka. Mozesz nawet chodzia na siłownie, tyle ze 2 razy w tygodniu i trening obwodowy (mniejszy cieżar i po jednym ćwiczeniu na każda partie mięśni w 4 seriach po 10 powtórzeń).

    #81116

    Hades
    Keymaster

    jak potrzebujesz planow treningowych to sibe przejrzyj forum, ale na 2 razy w tygodniu ciezko będzie cokolwiek zrobia poza wspomnianym treningiem obwodowym

    #81123

    Hades
    Keymaster

    1. no to znajdziecie (lub ułożycie) taki programik na mase dla mnie w 2 razy w tygodniu? na bardzo szybkim przyroocie masy mi nie zależy, ale żeby jakao była w tym programie
    2. podajcie mi proporcje czasu treningu na mase, siłe i regeneracje?

    #81216

    Hades
    Keymaster

    ptak jak Marijo napisał rob 2 razy w tygodniu obwodowy

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest