Muzyka

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 8 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4271

    Hades
    Keymaster

    Panowie! Wiem, iz taki temat juz byl, ale chodzi mi o aktualne kawalki.
    Otoz muzyka przy cwiczeniach to zajefajne polaczenie. Mobilizujaca szybka itd to cos czego potrzebujemy machajac zelastwem czy popinajac na rowerku.

    Jezeli mozecie i macie takie, to wypiszcie tutaj swoje kawalki zespolow, ktore pomagaja Wam w treningu.

    U mnie :

    Rocky Soundtrack
    Gladiator SoundtracK
    Troy Soundtrack itd

    Ogolnie sciezki z filmow gdzie walka i wysilek fizycznym byly motywem przewodnim filmu i prowadzily do sukcesu.
    Czasem Techniawki

    #50661

    Hades
    Keymaster

    Nie nawidze jak na mojej silowni ciagle leci bjam budka suflera itp. 😡 Po tym robie się tylko spićcy i taka muza to tylko przeszkadza.

    #50659

    Hades
    Keymaster

    Faktycznie byl juz taki temat,ale wtedy się nie wypowiadalem Na ogol gdy jestem na silce to w sali obok jest fitness i leci wiadoma muzyka.Mi dobrze cwiczy się przy hh (np. Muzyka miasta , Zycie Warszawy , Jak nowonarodzony , U ciebie w miescie Damy rade , Moje miasto Srodmiescie Poludniowe ),przy niektórych kawalkach Jayz,Xzibit’a.Ale musialbym przynosic swoj odtwarzacz:/

    #50658

    Hades
    Keymaster

    Ja tam wole techniawke 8) Na silowni jest wieza wiec mozna sobie przyniesc plytki i sluchac 😀

    #50656

    Hades
    Keymaster

    FROZA SCHRANZ ja mam silownie w domu to tylko jakies mocne kawalki techno/house/schranz : co do budki suflera to wspolczuje osobiscie ;

    #50649

    Hades
    Keymaster

    Ja wole ostrzejsze dzieki..lecz na mojej silowni leci ciagle radio planeta!! Ale moze byc dobrze się przy tym cwiczy 😉

    #50606

    Hades
    Keymaster

    Na stepper jak nic najlpesz Brooklyn Bounce

    #50591

    Hades
    Keymaster

    jak dla mnie to techo lae ostre a nie jakies tam manieczki czy inny syf i np ramstein. polaczenie z dupy wziete ale w sumie o to chodzi. zelazo metal

    #47553

    Hades
    Keymaster

    techniawka jak się cwiczy to daje energie:D

    #47493

    Hades
    Keymaster

    Ice Cube
    Young MC
    Nickelback
    Flashrider
    Ramstein

    #45455

    Hades
    Keymaster

    najczesciej H-H i techno !!!

    #45452

    Hades
    Keymaster

    mi bez ruznicy. jak robie serie nie slysze muzyki gdyz jestem skupiony nad praca mięśni i podnoszeniem zelastwa, a pomiedzy seriami tez się nia nie przejmuje bo nie mam na to czasu tlyko dokladam ciezar i jade dalej z treningiem. ddla mnie moze musyki nie byc mi to lotto

    #45445

    Hades
    Keymaster

    ja slucham radia planeta albo nowa skladanke radia planeta

    zajebiscie się przy tym cwiczy

    #45413

    Hades
    Keymaster

    No taka ciezsza muza jest dobra na trening 8)

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest