nie bij w zeby:D

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4287

    Hades
    Keymaster

    a wiec tak zapowiada się conajmniej kikudniowa przerwa w treningach…
    powod- troszke się pobawilo na ostatki i wyszlo jak wyszlo
    wyskoczylem z chlopem na solowke i jakos strzal mi zszedl i lapa wbila mi się w jego zeby…;/ chlop się zalal i zwatpil;

    lapa napuchla, ropieje, nie dam rady ruszac palcami
    przemywam ja woda utleniona, rywanolem,altacetem….

    i takie pytanie obecnie się odblokowuje, boire kretki, białko, gluta
    odblokowywac się bede dalej, a co z kretami i glutaż
    brac czy nie??
    bralem mono-5g naczczno i 5 to tr
    cp-18g przed treniengiem

    co o tym myslicie??
    brac moze tylko po 5 g mono naczczo??

    #50402

    Hades
    Keymaster

    te szczaly w zeby przeiwnika są najgorsze, zawsze albo prawei zawsze robi jest jakis syf na lapie :/

    bierz jak brales, wkoncu katabolizm masz za plecami

    #50382

    Hades
    Keymaster

    bo się leje na kichy a nie w morde 😀 a powaznie to nie lekcewaz tych ran – mnie się kiedys takie gowno zrobilo ze musialem isc do szpitala – koles chyba nie myl ryja z 5 lat bo zakazenie się wdalo

    #50340

    Hades
    Keymaster

    ale chyba gosciu ma troche gorzej… będzie musial bez zebow zyc a Ty lape sobie wyleczysz

    #50339

    Hades
    Keymaster

    jak rozpoznales te zakazenie??
    to czym to smarowac??

    #50335

    Hades
    Keymaster

    tak to wyglada…. [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne]

    #50333

    Hades
    Keymaster

    [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne]

    i tak….

    #50331

    Hades
    Keymaster

    i jak sens jest bicia się pytanie retotyczne

    #50328

    Hades
    Keymaster

    dosyc opuchniete, do tego rana podchodzi ropa 😕

    narazie jeszcze to jest zbedne ale jezeli się powiekszy to pewnie lekarz Ci dren zalozy

    #50310

    Hades
    Keymaster

    no stary niezle się przetegowales ta lape kumpel wybijal szybe i dosc spory kawal zostal mu w lapie

    #50309

    Hades
    Keymaster

    trzeba uwazac na takie nietypowe geby, no a tak poza tym to nie wygloda to za dobrze

    #50270

    Hades
    Keymaster

    lo ku,wa jak z jakiegos horroru, 13 tego w piątek

    smaruj tymi smarowidalmi, opuchlizna musi sama zejsc a ta bula na lapie to po prostu stluczenie a nie zakarzenie
    ale jednak pech, bo nie mozesz trenowac :///

    #50268

    Hades
    Keymaster

    no conjamniej tydzien nie pocwicze se… ((((((((
    mam nadzieje ze spadkow nie będzie;

    #50267

    Hades
    Keymaster

    (link nieaktualny)

    daj fotki calej sylwetki, obiecales !!!

    #49967

    Hades
    Keymaster

    kiedys dam………. )

    btw…. opuchlizna prawie juz zeszla.o/

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest