Nie rozumiem

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6433

    Hades
    Keymaster

    jakies ćwiczenie x 4 – 6-10
    to ile razy podnosic w ciagu jednej serii

    #90588

    Hades
    Keymaster

    zależy od interpretacji.
    np.
    pierwsza- 10
    druga – 8
    trzecia i czwarta – 6

    chyba, ze masz napisane: rob cztery serie ok 10-6 powtórzeń
    to możesz robia 4×8

    #90589

    Hades
    Keymaster

    4 serie ćwiczenia po 6-10 ruchow czyli zaczynasz z dużym ciezarem 6 ruchow a potem spadasz z ciezarem a dokladasz ruchy o 2 w gore lub zaczynasz z 10 ruchamii z malym ciezarem i doladasz ciezar zmniejszajac ruch
    regresja—>progresja się to zwie 🙂

    #90636

    Hades
    Keymaster

    ja bym dodał i? jesli jest podany przedział powtórzeń to po prostu należy wykanaa te 4 serie i za każdym razem zmiescia się z powtorzeniami w tym przedziale.

    #90637

    Hades
    Keymaster

    a jak zaczynam od 6 z ciezkim ciezarem a konce na 10 z mniejszym ciezarem to tez to jest na sile

    #90644

    Hades
    Keymaster

    Bardziej jes to na mase, chodz dla mnie najlepszy zakres ruchow to 8-10 powtórzeń poniżej nie schodze czasami tylko do 12 jak cos ale nie wiecej.

    #90658

    Hades
    Keymaster

    a ja to znalazlem w treningu na sile czyli to ma byc na odwrot

    #90673

    Hades
    Keymaster

    zarowno 6,8,10 lub 10,8,6 lub 8,8,8 są bardziej masowo-silowe.

    jeżeli chcesz na siłe to skup się w przedziale 1-6

    p.s. to też zależy jakie to jest ćwiczenie i czy wszystkie ćwiczenia tak wygladaja (z tym twoim 6-10).

    #90675

    Hades
    Keymaster

    Poniedziałek:
    mięśnie klatki piersiowej
    1) Wyciskanie sztangi siedzac na ławce skosnej x 4 – 6-10
    2) Wyciskanie sztangielek siedzac na ławce plaskiej x 4 – 6-10
    3) Rozpietki ze sztangielkami na ławce poziomej x 4 – 8-12
    mięśnie dwugłowe ramion
    1) Uginanie ramion ze sztangielkami, stojac x 3 – 6-10
    2) Uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku x 3 – 10-12
    mięśnie brzucha
    1) Spiecia le?ac 3 max
    2) Wznosy nog na drażku 3 max.

    Wtorek:
    mięśnie ud
    1) Wyprosty nog na maszynie x 4 8-12
    2) Przysiady ze sztanga x 4 6-10
    3) Uginanie nog na maszynie x 4 6-10
    mięśnie 3ydek
    1) Wspiecie na palce siedzac ze sztanga na kolanach x 4 10-12
    2) Wspiecia na palcach w pozycji stojacej x 4 10-12

    Czw:
    mięśnie naramienne
    1) Wznosy ramion ze sztangielkami bokiem w gore x 3 8-12
    2) Wyciskanie sztangi zza karku siedzac x 3 – 6-10
    3) Wyciskanie sztangielek siedzac x 3 – 6-12
    Kaptury x 4 6-10
    mięśnie trojg3owe ramion
    1) Wyprosty ramion do do3u na wyciagu x 3 8-10
    2) Wyciskanie francuskie le?ac x 3 – 10-12

    Pt:
    mięśnie plecow
    1) Podciaganie się na drażku szeroko x 4 8-12
    2) Przyciaganie linki wyciagu do brzucha w siadzie x 3 – 6-10
    3) Podciaganie sztangi w opadzie tulowia x 3 6-12
    4) Skłony ze sztanga na karku x 3 10-15
    5) Wznosy ramion ze sztangielka bokiem w gore x 3 8-10

    #90790

    Hades
    Keymaster

    reactor87jakies ćwiczenie x 4 – 6-10
    to ile razy podnosic w ciagu jednej serii

    wszedzie rozumiany system 6-10 oznacza przedzial powtórzeń,moze byc on rozumiany dwojako a tzn. progresja lub regresja powtórzeń co się wiaze ciezaru…lub inaczej zakres powtórzeń tj. min 6 powtórzeń max 10 w serii rowniez z progresja ciezaru….poniewaz są zkresy na rozne plany treningowe tzn. silowe, masowe, definicja, podtrzymanie itd.. dlatego powstaje pytanie ile dokladnie??

    jak chcez robic sile to musi byc zmieniony plan na silowy i progresja ciezaru a przedzial moze nawet zaczynac się od 12 a konczyc na 1 powtorzeniu wymuszonym/negatywnym jak bylo wspominane wczesniej jako poczatkujecy powininesz robic od 6 do 1 i takze nie we wszystkch cwiczeniach tyczy to się przede wszystkim 3-bojowych.

    co do twojego planu to jest on dobrze ulozony z malymi wyjatkami:
    1. klatke nie rob po 4 serie tylko w pierwszym cw. mozesz tak zrobic by dobrze rozgrzac klatke
    2.zakres ten jest dobry tylko na lydki powninenes zrobic wiecej od 15-20
    3.nogi masz dobrze dobrane ćwiczenia ale ja polecam najpierw zrobic 1-2 serie rozgrzewkowe na maszynie do wyprostow nog <nieduzy ciezar serie po12 powt.> by potem przejsc na przysiad z konkretnym ciezarem, jesli nogi ida ci opornie to mozesz robic 4 serie wyprostow i uginania a jak nic nie pomoze to zmniejsz do 3 i doloz ciezar
    4wspiecia max 6 serii wiekszy zakres
    5.barki po rozgrzewce zrob najpierw wycikasnie sztangi, potem wymachy ramion stojac, i 1 cw. na tylne aktony naramiennych poniewaz zeby mięśnie się rozrastaly to powinno się pobudzac wszytkie jego czesci..chyba ze masz zamiar korekty danej partii
    6.triceps zmien kolejnosc, sciaganie linki jako pompe daj na koniec
    7.plecy:po podciaganiu zrob podciaganie sztangi w opadzie, potem sciaganie linki i jak chcesz to na koncu sklony DZIEN DOBRY , ostatnie ćwiczenie bym odpuscil ze wzgeldu ze zaduzo serii na plecy bez konkretnego podzialu na ich czeesci.
    8.koleinosc cwiczonych parti jest DOBRA ale jak bys nie mial zbytnio sily to szukaj problemu w kolejnosci <DNI>
    9.ilość powtórzeń MUSISZ DOBRAC DO WLASNYCH OSIAGOW I CELU SWEGO TRENINGU

    MYSLE ZE CI JAKOS POMOGLEM, ZROB KOREKT WEDLUG MOICH WSKAZOWEK I PRZYJRZY się ZMIANOM, CZY CI PASUJE CZY NIE…

    #90806

    Hades
    Keymaster

    dzieki za ten dlugi dobry referacik i seryjnie mi pomogles sobie teraz zrobie zmiany planowe 8)

    Cos jeszcze :trening:
    Jesli np cwiczysz klate i ostatnie ćwiczenie to wyciskanie na lawce poziomej, to po ostatniej serii (czyli po calym wlasciwym treningu) robisz jeszcze pare serii tego samego ćwiczenia z mniejszym ciezarem czy wiecie jak to się nazywa bo slyszalem ze tak robia niektorzy kulturysci 8)

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest