nowy plan, czy dobry??

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 1 miesiąc temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4784

    Hades
    Keymaster

    czesc jestem nowy. cwicze juz od 4 miesiecy (2 pierwsze to byl trening obwodowy) i teraz przyszedl czas na zmiene planu. Ulozylem sobie teraz taki plan (a raczej zmodyfikowalem poprzedni; zmieny niektórych ćwiczeń i poloczen niekturych parti mięśnieowych). No i teraz pytanie czy taki plan będzie doby na mase?? waze przy wzroscie 185cm 70kg i mam ogromne problemy z przybranie na masie (w ciagu ostatnich 2 miesiecy przybralem tylko 5kg ) z gory dzieki za odpowiedz

    PONIEDZIALEK
    KLATKA
    *wyciskanie sztangi na lawce plaskiej 12/18/8
    *wyciskanie hantli na skosie w gore 12/118
    *rozpietki na plaskiej lub motyl 1110

    TRICEPS
    *sciaganie linki wyciagu gornego 12/118
    *pompki na poreczach 1110
    *francuskie wyciskanie lez1c 12/18/8

    WTOREK
    BARKI
    *wyciskanie sztangi z za karku 12/18/8
    *wznosy boczne stojac 1110
    *wznosy boczne w opadzie tulowia 1110
    *podciaganie sztangi wzdloz tulowia 12/12/12
    *szrugsy 12/12/12

    SRODA -wolne

    CZWARTEK
    GRZBIET
    *sciaganie linki wyciagu gornego do klatki 12/18/6
    *ociaganie linki wyciagu gornego do karku 12/110
    *wioslowanie sztanga 18/8
    *wioslowanie hantlem 12/18/6

    BICEPS
    *uginanie ramion ze sztanga lamana stojac 12/18/8
    *modlitewnik 18/8
    *uginanie ramion z hantlami siedzac na lawce skosnej (hwyt mlotkowy) 1110

    PIATEK
    NOGI
    *wyciskanie na maszynie 12/18/6/2-4
    *wyprosty nog na maszynie 1110
    *uginanie nog na maszynie 1110
    *wspiecia na jednej nodze 15/15/15
    *wspiecia na maszynie 15/15/15

    #45225

    Hades
    Keymaster

    Marsal2
    PONIEDZIALEK
    KLATKA
    *wyciskanie sztangi na lawce plaskiej 12/18/8
    *wyciskanie hantli na skosie w gore 12/118
    /sztanga skos w dol/
    *rozpietki na plaskiej lub motyl 1110

    TRICEPS
    *sciaganie linki wyciagu gornego 12/118 2
    *pompki na poreczach 1110 3
    *francuskie wyciskanie lez1c 12/18/8 1

    WTOREK
    BARKI
    *wyciskanie sztangi z za karku 12/18/8 1
    *wznosy boczne stojac 1110 2
    *wznosy boczne w opadzie tulowia 1110 4
    *podciaganie sztangi wzdloz tulowia 12/12/12 3
    *szrugsy 12/12/12 5

    SRODA -wolne

    CZWARTEK
    GRZBIET
    *sciaganie linki wyciagu gornego do klatki 12/18/6 2
    *ociaganie linki wyciagu gornego do karku 12/110 4
    *wioslowanie sztanga 18/8 1
    *wioslowanie hantlem 12/18/6 3
    /na koniec moglbys robic grzebietki tak 2-3 serie max/

    BICEPS
    *uginanie ramion ze sztanga lamana stojac 12/18/8 2
    *modlitewnik 18/8 1
    *uginanie ramion z hantlami siedzac na lawce skosnej (hwyt mlotkowy) 1110

    PIATEK
    NOGI
    *wyciskanie na maszynie 12/18/6/2-4 2
    *wyprosty nog na maszynie 1110 1
    *uginanie nog na maszynie 1110
    *wspiecia na jednej nodze 15/15/15
    *wspiecia na maszynie 15/15/15

    zamienilbym kolejnoscia dni, bo jak po poniedzialkowym treningu bedziesz mial zakwas na tricu, to ciezko będzie się barki robic – mysle, ze barki; klata+tric; nogi; plecy+bic będzie dobrym rozwiazaniem

    a co do przybierania na wadze, to dobrze radze zaopatrzyc się w diete – bez tego ani rusz; mimo ze na poczatku rosniesz (bo tak kazdy ma nawet bez diety), potem juz potrzebujesz budulca

    #45207

    Hades
    Keymaster

    Dzieki za odpowiedz ponanosze zmiany i zaczne nim trenowac. a co do diety to z nia jest ciezko. Szkola zaczya się o ruznych godzinach ruznie koncze zajecia wiec zeby systematycznie posilki sporzywac nie mam raczej szans ale staram się zawsze zjesc 5-6 lekkich posilkow na dobe.

    #45203

    Hades
    Keymaster

    5 kg w 2 miesiace to i tak dobrze, ja przybralem ledwo 7kg w 6

    #45126

    Hades
    Keymaster

    Marsal, a od czego masz pojemniki na zywnosc? ryz, miecho, makaron – porcja 100-200g z latwoscia się zmiesci i mozesz jesc w szkole

    #45105

    Hades
    Keymaster

    nie ma zabardzo czasu na zjedzienie posilku, przerwy za krutkie, a do tego nauczyciele jakby na zlosc jescze przetrzymuja w klasach do polowy przeryw i potem trzeba na szybko cos wrabac. ale postaram się cos z tym zrobic.

    #45102

    Hades
    Keymaster

    to się na lekcji je 😀 stary, siadasz sobie z tylu, plecak na lawke, w plecaku zarcie i co chwila wioslowanie widelcem 😀

    #45066

    Hades
    Keymaster

    no jakos to zalatwie z tymi posilkami i ich regularnoscia :badgrin: 8) i mam jeszcze jedno pytanie.

    czy to kazdy tak ma ze na silowni podczas treningu wykonuje zamiezona ilość powtórzeń i nie jestem wstanie wykonc wiecej. po zakonczonym treningu jestem zmeczony i nie mam sil ale tak jakies 5-10minut pozniej czuje ze moglbym dalej cwiczyc. czy to normalne??

    #45041

    Hades
    Keymaster

    jedzenie w sql jest bardzo wazne, bo jestes narazony na katabolizm, pamietaj o odstepach 3 godziny od posilkow i staraj się przestrzegac diety

    #45007

    Hades
    Keymaster

     PONIEDZIALEK  KLATKA  *wyciskanie sztangi na lawce plaskiej 12/18/8  *wyciskanie hantli na skosie w gore 12/118  *rozpietki na plaskiej lub motyl 1110  
    TRICEPS  *sciaganie linki wyciagu gornego 12/118  *pompki na poreczach 1110  *francuskie wyciskanie lez1c 12/18/8  
    WTOREK  BARKI  *wyciskanie sztangi z za karku 12/18/8  *wznosy boczne stojac 1110  *wznosy boczne w opadzie tulowia 1110  *podciaganie sztangi wzdloz tulowia 12/12/12  *szrugsy 12/12/12  
    SRODA -wolne  
    CZWARTEK  GRZBIET  *sciaganie linki wyciagu gornego do klatki 12/18/6  *ociaganie linki wyciagu gornego do karku 12/110  *wioslowanie sztanga 18/8  *wioslowanie hantlem 12/18/6  
    BICEPS  *uginanie ramion ze sztanga lamana stojac 12/18/8  *modlitewnik 18/8  *uginanie ramion z hantlami siedzac na lawce skosnej (hwyt mlotkowy) 1110  
    PIATEK  NOGI  *wyciskanie na maszynie 12/18/6/2-4  *wyprosty nog na maszynie 1110  *uginanie nog na maszynie 1110  *wspiecia na jednej nodze 15/15/15  *wspiecia na maszynie 15/15/15

    pon: klatka biceps
    wtorek: nogi
    czwartek: barki
    pićtek: plecy triceps

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest