Nowy plan

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 4 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5904

    Hades
    Keymaster

    Planik trzydniowy, oczywiscie na mase. Wklejam go tutaj, zeby skorygowac jakies bledy, jezeli są. Na barki wiem, ze duzo serii troche, ale mniej nie dziala na mnie, to teraz w tym planie chce zeby tak zostalo raczej. Wprowadzic jakies zmiany??aha, robilem wczesniej klatke z bicepsem, plecy z tricemsem i nogi z barkami, teraz chce troche dokatowac rece, stad taki rosklad partii na poszczegolne dniPoniedzialekKlatka:1.Wyciskanie hantli na lawce prostej 4x 10,10,8,82.Wyciskanie sztangi/skos gora 4x 10, 8,8,6 co 2 tydzien zmiana na wyciskanie/skos dol3. Rozpietki na plaskiej 4x 104.Przenoszenie hantli za glowe lezac 2x 10Plecy:1. Wioslowanie sztanga/nachwyt 4x 10,10,8,82. Sciaganie wyciagu gornego 3x 10,10,83. Martwy ciag 3x 104. Wioslowanie hantelka 3×10 8 8SrodaBiceps+Tricepsą.Super seria 1-uginanie ze sztanga i wyciskanie w waskim chwytem – 4 serie x 5-8 2.Super seria 2-uginanie ze sztangielkami i wyciskanie francuskie lezac – 4 x 8-10 3.Super seria 3-uginanie ze sztangielkami w na lawce skosnej i prostowanie na wyciagu 3 x 10-12 4.Super seria 4-uginanie na modlitewniku jednoracz i prostowanie jednoracz w opadzie tulowia ze sztangielka 2x15Brzuch3-4 serie, ćwiczenia w serii bez odpoczynku:-Unoszenie tulowia ze skretem na lawce skosnej 20x-Unoszenie tulowia na lawce skosnej max-Unoszenie kolan do klatki w zwisie max-Unoszenie na laweczce rzymskiej max na kazda strone+przedramiePiatek:Barki:1.Wyciskanie sztangi zza karku siedzac 4x 10, 8, 8,82. Wyciskanie sztangielek siedzac 3x 8(oba z oparciem)3. Unoszenie hantli na boki 4x 10,10,8, 84. Odwrotne rozpietki 3x 10 8 85. Unoszenie sztangi w przod 3x 8Nogi:1. Przysiady 3x 10,10,82. Prostowanie nog na suwnicy 3×10,10,83. Uginanie nog na maszynie (tyl uda) 3×10,10,84. Wspiecia na palce siedzac ( lydki) 3x 10 + przedramie

    #33618

    Hades
    Keymaster

    to takProponowalbym w klacie robic po 3 serie w kazdym cwiczniu ale tak jak ty masz tez raczej jest dobrzeJestem zwolennikiem planow gdzie w plecach jest mc na koniec wywalone wiec mozesz tak zrobic i zrob 4 serie z prog.W lydkach ze 4 serie mozesz po wiecej powtórzeń ze 15 starczyNie masz kaptorowTroche za duzo tych superseri

    #33563

    Hades
    Keymaster

    superserie ok plecy zrobil bym w kolejnosci: 2,1,4,3

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest