Oceńcie moj trening

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #7784

    Hades
    Keymaster

    cel:
    masa mięśniowa
    Niedziela:
    biceps-sztanga 4×10-12, uginanie hantli pojedynczo 4×15-20, uginanie hantelka 4×15-20
    triceps-wyciskanie zza glowy 112/14, na atlasie sciaganie drazka 3×15, podnoszenie ciezaru swojego ciała ( rece na szerokosc bioder opieram o gzyms i podnosze cialo ) 18/5
    (robie raz bic raz tric nazmiane systemem super serji )
    Wtorek:
    klatka- skosna 12/18/6, sztanga plasko 4×10, motyle 12/14/16
    przedramiona- system super serji 4×10
    Czwartek:
    naramienne- wyciskanie z przed klatki 15/18, potem pare razy zza karku pare serji, unoszenie bokiem hantli 3×10, unoszenie hantla przed soba do wysokosci czola 4×15
    plecy- podciaganie 12/18/6

    ocencie czy to dobry plan jest

    #73508

    Hades
    Keymaster

    Na poczatku, to jaki staz na silowniż Poza tym, brak ćwiczeń na tylne oktany naramiennych. Brak ćwiczeń na plecy.

    #73491

    Hades
    Keymaster

    Jak dla mnie plan zawiera stanowczo za malo ćwiczeń na plecy , samym podciaganiem niczego nie zbudujesz , chyba ze ci to wystarczy .

    #73490

    Hades
    Keymaster

    jest tyle bledow, ze aż nie chce się wszystkich wypisywac
    odpisz na pytanie marijo
    staz? wiek? jaki sprzet do dyspozycji ?

    przy ukladaniu planow wzoroj się na podwieszonych i dla pewnosci daj do poprawki
    nastepnym razem napisz tez bardziej przejrzyscie (ćwiczenia pisz kolejno pod soba – enter)

    #73477

    Hades
    Keymaster

    no zapomnialem o stazu no to cwicze juz 8miesiecy do dyspozycji sztanga, atlas, hantle i jeszcze jeden atlas gdzie podnosisz ciezar swojego ciała… plecow nierobie zabardzo niewiem dlaczego, znaczy robie podciaganie i sciaganie linki z wyciagu, ale niebawie się w wioslowanie

    #73469

    Hades
    Keymaster

    Jezeli cwiczysz dla przyjemnosci , to mozesz sobie odpuscic plecy jezeli interesuje cie cos wiecej to lepiej zacznij nad nimi ostro pracowac bo pozniej bedziesz musial wlozyc 2 razy tyle pracy zeby nadgonic za innymi partiami , taki problem mial Arnold ze swoja klatka w mlodosci ostro wyciskal i jego mięśnie piersiowe odstawaly od reszty sylwetki , potem musial to nadrabiac . Plan jest zly do poprawki . Piszesz masa a na biceps wykonujesz ćwiczenia na rzezbe(oprucz sztangi) . Motyle tez raczej masy nie buduja . Zamien te ćwiczenia .

    #73468

    Hades
    Keymaster

    Trening strasznie nie dokladny na forum jest tyle treningow rozpisanych ze napewno znajdziesz cos dla siebie

    #73455

    Hades
    Keymaster

    no wiem ze hantle są zle ale sciegno mie boli, ale teraz juz zakladam wiekszy ciezar tak na 10-12powtuzen… cwicze sam dla siebie nie zejakies zawody w przyszlosci albo cos bo ja mam jaskre praktyczie wogule niepowinnem cwiczyc

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest