Ocene treningu

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5095

    Hades
    Keymaster

    mój trening który zaczal stosowac narazie ladnie mi daje : musaile mzienic paln bo maielm zastuj:

    Codziennie trening 6

    PONIEDZIALEK – KLATKA
    – plasko 4x 10
    – skosna 4x 10
    – w dol 4 x 10
    – rozpietki 4x 10
    – wasko 4x 10

    WTOREK – BICEPS + PRZEDRAMIE
    – modlitewnik 4x 10
    – na stojaco 4x 12
    – na skosnej 4x 8
    – hantelkami 4x 8

    – wciagnaie do bolu
    – podnoszenie z nachwytem i podchwytem do bolu

    sRODA – BARKI
    – wyciskanie 4x 8
    – wyciskanie za kark 4x 8
    – hantelki wyciskanie 4x 10
    – hantelki podnsozenie 4x 12
    – podnoszenie wasko 4×10
    – kaptury do bolu

    CZWARTEK – TRICEPS
    – wyciag linki 4×10
    – wyciag lamana 4×12
    – hantelki 4x 8
    – wyciag jedna reka 4×10
    – lawka wasko do bolu

    PIATEK – KLATKA
    – plasko 4x 10
    – skosna 3x 10
    – w dol 4 x 10
    – rozpietki 4x 10
    – wasko 4x 10

    SOBOTA – BRZUCH + PLECY
    – wyciag na plecy 5x 10
    – wyciag na motyle 5x 8
    – drazek do bolu

    NIEDZIELA – BARKI
    – wyciskanie 4x 8
    – wyciskanie za kark 4x 8
    – hantelki wyciskanie 4x 10
    – hantelki podnsozenie 4x 12
    – podnoszenie wasko 4×10
    – kaptury do bolu

    W sobote i niedziele gram jeszcze w noge a stosowal ktos juz trening 6w? Ja mam zdjecie obecnego brzucha poakze po 6w jaki będzie ; zrobie sobie to 2 razy miescia przerwy zrobie

    #42344

    Hades
    Keymaster

    za duzo ćwiczeń- ogolnie zly !! 7razy w tyg? wszystko dwa razy??!!!?!?!?!

    3 albo 4 razy w tyg kazda partia raz w tyg!!!

    6w to trening do aerobow, jak masz slabe mięśnie brzucha to brzuch cwicz na mase!

    #42323

    Hades
    Keymaster

    ogolnie plan do d….

    #42307

    Hades
    Keymaster

    Lool brzuch mam cholernie mocny i twardy ale mam dysproporcje dlateg oto robie.
    Mi się plan podoba i bede go cwiczyl powiedzcie mi tylko czy dobrze jest tak cwiczyc:

    Klata
    Biceps
    Barki
    Triceps

    W takiej kolejnosci?

    #42300

    Hades
    Keymaster

    Na tym planie to moim zdanie to mozesz się tylko przetrenowac, wątpię zebys się nawet wyzezbil dobrze ;/ a o lapaniu masy to chyba wogole nie masz na nim o czym mazyc

    #42295

    Hades
    Keymaster

    fakt przesadziles daje ci 2 tyg i wymiekniesz

    #42282

    Hades
    Keymaster

    jak miales zastuj, tak teraz bedziesz mial przetrenowanie

    ogolnie mi się podoba – czlowiek uczy się na bledach, wiec i ty się czegos nauczysz

    #42281

    Hades
    Keymaster

    Trenuj boks – mam wytrzymalosc, po co mi masa 62 kg w wadze lekkiej zabijam

    Biore odzywki – regeneruje się szybko

    Jak wedlug was powinienem trenowac?
    Co kiedy?

    #42243

    Hades
    Keymaster

    wytrzymalosc i odzywki swoja droga ale odpoczynek musi byc organizm chocby nie wiadomo jak wytrzymaly i dozywiony nie zregeneruje się bez zadnej przerwy

    #42221

    Hades
    Keymaster

    Ok to zrobie tak:

    PONIEDZIALEK – KLATKA
    – plasko 4x 10
    – skosna 3x 10
    – rozpietki 4x 10
    – wasko 4x 10

    WTOREK – BICEPS + PRZEDRAMIE
    – modlitewnik 4x 10
    – na stojaco 4x 12
    – na skosnej 4x 8
    – hantelkami 4x 8

    – wciagnaie do bolu
    – podnoszenie z nachwytem i podchwytem do bolu

    SRODA – PLECY
    – wyciag na plecy 5x 10
    – wyciag na plec 2 4×10
    – wyciag na motyle 4x 10
    – drazek do bolu

    CZWARTEK – BARKI
    – wyciskanie 4x 8
    – wyciskanie za kark 4x 8
    – hantelki wyciskanie 4x 10
    – hantelki podnsozenie 4x 12
    – podnoszenie wasko 4×10
    – kaptury do bolu

    PIATEK – TRICEPS
    – wyciag linki 4×10
    – wyciag lamana 4×12
    – hantelki 4x 8
    – wyciag jedna reka 4×10
    – lawka wasko do bolu

    Kto bral nitrobolon? dobre to jest?

    #42219

    Hades
    Keymaster

    Jaki ma byc cel tego treningu: masa,rzezba,silażJaki masz staz?Biceps i przedramie przed treningiem plecow to kiepski pomysl.W podwieszonych masz gotowe plany.Po to one tam są zeby z nich korzystac!

    #42217

    Hades
    Keymaster

    Masz racje sroka poprawiam to calkiem… chce plan abdziej na mase i objetosc
    robic iel seri? 3 po 12 czy 4 po 8?? Jak cwiczyc na mase najlepiej?

    edyt

    wiem ze nie uwzglednilem nog ale one nie wymagaj ćwiczenia uwierzcie mi…
    mam 180 waze 65kg trenuje 6msc.
    wiem tez ze na mase nie mgoe robic czest brzucha a ja mam 6w zaczete :/

    #42083

    Hades
    Keymaster

    wiem tez ze na mase nie mgoe robic czest brzucha a ja mam 6w zaczete :/

    czemu nie mozesz robic brzuchaż przerwij 6w i cwicz na mase, brzuch to tez miesien, pozniej bedziesz mial ladne lapy klate plecy i duzy brzuch jak ktos ma slabe mięśni brzucha to poprostu ma brzuch :

    #42073

    Hades
    Keymaster

    Ogolnie mowiac trening na mase oparty powinien byc na cwiczeniach podstawowych(przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.)z wolnymi ciezarami(sztanga, sztangielki). ilość serii: na duże grupy mięśniowe(np. klatka, grzbiet, uda) ok.12-16 serii, na mniejsze(np. lydki, bicepsy, tricepsy) ok. 9-12 serii,ilość powtórzeń 6-12,przerwy pomiedzy seriami ok.2-3 minut. Kazda grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Czas trwania:4-8 tygodni.

    Przy treningu na mase, A6W nie zbyt pasuje. Mozes zrobic zwykly trening brzucha, np.:
    wznosy nog w lezeniu (najlepiej na lawce plaskiej bez dotykania ziemi) 3s maks powt.
    sklony w lezeniu plaskim 3s maks powt
    skretosklony (mozesz np.ze sztanga na stojaco,albo zwykle) 3s maks powt

    #42043

    Hades
    Keymaster

    Co 😮 i kto tu mowi ze ja się przetrenowuje… 12 seri 😮 ? Chyba 4 plasko ,4 skosna, 4 glowa w dol itd. ? A nie np. 12 na plaskiej

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest