Odchudzanie ??..

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4896

    Hades
    Keymaster

    Witam,

    Mam 184 cm wzrostu i waze 89 kg. Cwicze juz 6 miesiecy.
    Co mi radzicie jesc czego niejesc co mi by pomoglo zchudnac ?
    Wiem ze są Fat Burnery itp. ale jest to czasami za drogie i co slyszalem malo efektowne.
    Najchetniej opzbyl się nadmiaru masy z okolic brzucha i posladkow. Znacie jakies sprawdzone ćwiczenia na to ? Jakies patenty itp.

    Pozdrawiam

    #43999

    Hades
    Keymaster

    widze ze jestes poczatkujacy a wiec…czy masz zamiar cwiczyc wogole moze juz cwiczysz jakis czas jesli tak to ile? chcesz fajnie wygladac czy schudnac poprostu…? odpowiedz to Ci pomogę….pomozemy

    #43962

    Hades
    Keymaster

    A jak wygladaja Twoje cwiczeniaż Na podstawie tych informacji ktore mam mogę Ci poradzic aeroby, jesli ich nie robisz, tj. bieganie, szybki marsz, czy chocby skakanie na skakance – najlepiej 460 min dziennie, 5 razy na tydzien. Do rzezbienia się na brzuchu proponuje Ci 6 Weidera, poszukaj o tym na forum. No a co do odzywek, to nie wiem ile masz lat, ale przy takim wzroscie chyba troche juz masz Choc mogę się mylic… No ale napisz w jakim wieku jestes, to ew. zaproponujemy Ci jakies odzywki…

    Glownie chodzi o to, zebys sprecyzowal o co Ci chodzi, tak jakto napisal Konrad6.

    #43954

    Hades
    Keymaster

    ja uwazam ze jak chcesz byc wielki i cwiczyc dalej, jesli nie zależy ci tylko zeby schudnac i byc – bez tluszczy i bez mięśni- to proponuje dalsze ćwiczenia na mase, tluszczem się teraz nie przejmoj. a jak chcesz poprostu tylko schudnac to areoby, a co do weidera, jak chcesz miec kaloryfer – to jesli go nie masz to po 6… nie zobaczysz..
    proponuje dalej cwiczyc normalnie, a jak juz tak bardzo chcesz zrzucic troche masy to30min areobow w dni treningu

    #43902

    Hades
    Keymaster

    proponuje trening silowy 4 – 5 razy w tygodniu, po kazdym treningu silowym 30 min aerobow np. rowerek stacjonarny. Czeste posilki, regularne, duzo wody, duzo białka. Bialko sprzyja spalaniu tkanki tluszczowej. Powodzenia!

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest