Odwrotna progresja?

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4906

    Hades
    Keymaster

    Witam!

    Przy robieniu masy m.in. na klate wskazana jest progresja jak wiadomo, acz zastanawia mnie to, czy rownie skuteczna będzie progresja odwrotna, tzn. zaczynam przykladowo od 6 powtórzeń (nie liczac rozgrzewki), i tak zmniejszam ciezar dochodzac do 12,14 powt? Zdaje się ze gdzies czytalem na forum ze to to samo, ale wole się upewnic 😀
    A lepiej mi jest najpierw pomachac wiekszym ciezarem, a potem zchodzic do mniejszego

    #43878

    Hades
    Keymaster

    to jest regresja 😀

    #43876

    Hades
    Keymaster

    fakt to jest regresja sprubuj moze lepiej będzie na ciebie dzialalo od progresji. musisz badac swoje ciualo metoda prob i bledow i bedziesz wiedzial co jest dobre a co nie. nie przekonasz się zanim nie sprubujesz

    #43833

    Hades
    Keymaster

    A to nie wiedzialem 😀 Czyli poprobuje i zobacze Dzieki

    #43822

    Hades
    Keymaster

    wieksze ryzyko kontuzji i tak jak kondradzik mowil ja mam wiecej sily i lepiej mi się wyciska przy progresji niz regresji

    #43821

    Hades
    Keymaster

    robilem regresje w 1 ćwiczeniu dalem rade z ciezarem jak przy progresji a w 2 ćwiczeniu juz mniej cislem na klatke i wogle mialem mniejsze zakwasy wiec robilem regresje aby tydzien

    #43764

    Hades
    Keymaster

    nie wiem jak u was ale ciezaru który podnosze 6 razy w progresji na bank bym nie podniosl 6 razy w regresji . podczas progrsjii mam naplyw sil i wogole jestem rozgrzany , rozciagniety i dobze mi się podnosi

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest