Pilna sprawa

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1716

    Hades
    Keymaster

    Potrzebuje ćwiczen na grzbiet utylko że bez użycia wyciągow/u, oraz krotkiego opisu ktore mięśnie pracują podczas ich wykonywania.

    #81030

    Hades
    Keymaster

    -wiosłowanie hankl1 (pracują najszersze plecow)
    -dociąganie sztangi w opadzie do brzucha (najszersze grzbietu)
    -podciąganie na dr1?szku szerokim chwytem (prawie całe plecy.. G3ownie najszersze grzbietu… ale rownierz pracuja mięśnie obue i czworogLowy)

    #81044

    Hades
    Keymaster

    wiosłowanie sztangą do brzucha i klaty

    #81344

    Hades
    Keymaster

    np martwy ciąg (prostowniki grzbietu, mięśnie najszerszegrzbietu)

    zresztą masz troche ćwiczen na g3ownej stronie https://www.kulturystyka.org.pl

    #84507

    Hades
    Keymaster

    Tu jest też omawiany temat

    #84533

    Hades
    Keymaster

    masz ćwiczenie jeszcze podciąganie sztangi w opadzie tulowia jednej strony tylko sztangi pracuje przy tym najszerszy grzbietu ale i rownież biceps

    #84550

    Hades
    Keymaster

    podciagania się na drazku w szerokim ja z tym mam problem bo niewime czy robic do karku czy do klaty…robie do klaty….

    #84560

    Hades
    Keymaster

    Ja robie tez do klaty bo mi jest wtedy lzej niz do karku 😕

    #84563

    Hades
    Keymaster

    Jak robisz do klaty to pracują plecy ( głównie najszersze )
    a jak za kark to dochodzą do tego jeszce tylne i boczne aktony barkow i m. ob3e

    Mi też do klaty jest lżej 😀

    #84665

    Hades
    Keymaster

    Podam kilka ćwiczen na grzbiet:
    1.Podciąganie się na drążku w szerokim uchwycie (nachwytem)
    -Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:mięśnie najszersze grzbietu, ob3e mniejsze, ob3e wieksze, podgrzebieniowe, dwugłowe ramion

    2.Podciąganie sztangi w opadzie tulowia (wiosłowanie)
    -Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:najszersze grzbietu, ob3e mniejsze, ob3e wieksze, podgrzebieniowe, czworoboczne, mięśnie rownoleg3oboczne

    3.Podciąganie sztangielki w opadzie tulowia (wiosłowanie)
    -Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:mięśnie najszersze grzbietu, ob3e mniejsze, ob3e wieksze, mięśnie rownoleg3oboczne

    4.Podciąganie konca sztangi w opadzie tulowia
    -Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:najszersze grzbietu, ob3e mniejsze, ob3e wieksze, podgrzebieniowe, czworoboczne, mięśnie rownoleg3oboczne

    5.Przenoszenie sztangi w leżeniu na ławce poziomej
    -Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:dolne partie mięśni najszerszych grzbietu, mięśnie zebate przednie, mięśnie piersiowe

    6.Podciąganie sztangi (wiosłowanie) przodem do ławki poziomej
    -Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:mięśnie najszersze grzbietu, ob3e mniejsze, ob3e wieksze

    7.Martwy ciąg
    -Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:prostowniki grzbietu, mięśnie najszersze grzbietu, pooladkowe, dwugłowe ud

    Opis mięśni podałem bardzo szczego3owy, napisałem ci jedne z lepszych ćwiczen na mięśnie grzbietu.
    Pozdrawiam:Tytan

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest