Piwnica – plan na 4 dni

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 8 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #2378

    Hades
    Keymaster

    Dotychczas ćwiczyłem na silce tzn na wakacjach mai3em przerwe, a teraz z kupmlami zrobilem w piwnicy siłke(jeżeli wogule mozna nazwaa to siłką p). Tzn mamy lawke i hantle. Z klubu zrezygnowa3em gdyż dojazd mi nie pasowa3 i musiałem zostawac tam po lekcjach, dosyc daleko ona jest od mojego bloku. Jeżeli byscie mogli mi napisać plan 4 dniowy na mase (ćwicze juz jakies pół roku), do wykorzystania mam tak jak mowićem tylko lawke i gry, planujemy zrobic wyciąg. Chce cwiczyc klatke, biceps, triceps ,barki, kaptury, przedramie; nogi narazie nie.
    Napiszcie mi cos, tylko tak żebym zrozumiał o co chodzi 😆

    size 1Wyslany Czw Wrz 16, 2004 8:33 pm:

    Mamy lawke i hantle a nie gry nie wiem jak to się napisało 🙂 no i brzuch pokatowac by się przydało:D

    czekam……..

    #87417

    Hades
    Keymaster

    Siemanko! Poniedziałki i czwartki- klatka,barki,tricepsy,brzuch. Wtorki i pi1tki -grzbiet,bicepsy,przedramiona i NOGI ! Myśle,że po pół roku ćwiczenia na siłowni możesz sam dobrać sobie odpowiednie ćwiczenia na poszczegolne grupy mięśniowe tylko nie przesadz z ilości1 serii rob 8-10serii na duże i 6-8 na małe.Nie schodz poniżej 6 powt najlepsza będzie progresja od 12 do 6powt w cwiczeniach podstawowych.Nie rezygnuj znog,rob jakąś forme przysiadow z malym obci1żeniem,martwy ciąg na prostych nogach i wspiecia na palce.Napisz co udało Ci się sklecia.Na tym forum znajdziesz przyklady. 😀

    #87419

    Hades
    Keymaster

    Co to było 8-10 seri na duże mięśnie całe nic, lepiej rob jak cos to do 16 seri na duże.

    #87421

    Hades
    Keymaster

    Taras!Proponujesz ch3opakowi 16 serii na duże grupy?Z tego co napisał duzo można wywnioskowaa wiec możesz napisać swoją propozycje! 😀

    #87423

    Hades
    Keymaster

    NO a co 8 serii no raptem 2 ćwiczenia jeżeli cwiczy już ch3opak 6 miesiecy to w1tpie żeby 8 serii mu starczyło na klate badz też na najszeszy.

    #87428

    Hades
    Keymaster

    na mase robi się od 12-16 serii na duże partie a 9-12 na małe

    #87432

    Hades
    Keymaster

    ale przy jego stazu wystarczy jak będzie robil 10-12 serii na duże i 7-9 na male

    #87448

    Hades
    Keymaster

    Wszyscy mają po troche racji.Zaproponowa3em trening od ktorego może zacząć to znaczy niezbyt intensywny.Mamy przeciez dopiero początek sezonu i przyjdzie czas na intensywniejszy treninng.Taras na klatke 2 ćwiczenia powinny mu w tej chwili wystarczyc.4serie wyciskania w poziomie i 4serie rozpietek w skosie przepracują wystarczająco te mięśnie.Na grzbiet 4serie drazka i 4serie wiosłowania starcz1 a będzie jeszcze robil martwy na prostych,który oprocz dwogLowych obci1?a mocno plecy.Lepiej jak będzie lekko niedotrenowany jak przetrenowany.Ja sam obecnie jestem w okresie wprowadzającym i trening jaki wykonuje dla niektórych mogłby się wydaa niewystarczający.

    #87461

    Hades
    Keymaster

    Ile serii jest potrzebna jest sprawą indywidualną. Do 12 na duże grupy i do 8 nama3em grupy przy treningu na mase powinno w zupelnooci wystarczyć. Niektorzy jednak potrzebują wiecej ale tak jak pisałem sprawa indywidualna (genetyka, odżywianie, suplementacja, staż), jest dużo parametrow każdy musi dopasowaa program do siebie.

    #87501

    Hades
    Keymaster

    Na tym etapie nie powinien zbyt komplikowac treningu i wykonywaa ćwiczenia bazowe,ktore pozwol1 mu zdobyć ogolną mase.

    #87592

    Hades
    Keymaster

    Poniedziałki i czwartki- klatka,barki,tricepsy,brzuch. Wtorki i pi1tki -grzbiet,bicepsy,przedramiona i NOGI

    Jakbym robil ta klatke, barki, triceps i brzuch to by mi zeszło z 3 godzinki 😆 to lipa, mam max czasu 90minut 😀 weocie cos lepszego zapodajcie:D

    ale thx za propozycje

    #87661

    Hades
    Keymaster

    Mozesz ćwiczyć grupe mięśniową 1x na tydzien jeżeli bardzo masz ochote na wiele serii. poniedziałki-KLATKA,BICEPS;wtorki-NOGI;czwartki-GRZBIET;pi1tki-BARKI,TRICEPSY to tylko przyklad.Ja za swojej strony proponuje Ci poczytać cos o treningu cyklicznym bo nie możesz caly rok ćwiczyć w jeden sposob.Na forum i stronie g3ownej jest wszystko.Wystarczy poszukaa i poczytać. 😀

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest