PLAN 4RO DNIOWY

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #2148

    Hades
    Keymaster

    WITAJCIE WSZYSCY. KROTKIE PYTANIE: który ROZKLAD TRENINGOWY JEST DOBRY?

    1)
    PON:
    KLATA BIC PRZEDRAMIE
    WT:
    NOGI BRZUCH
    SR:
    WOLNE
    CZW:
    PLECY TRIC
    PT:
    BARKI BRZUCH

    CZY

    2)
    PON:
    KLATA BIC PRZEDRAMIE
    WT:
    NOGI BRZUCH
    SR:
    WOLNE
    CZW:
    BARKI BRZUCH
    PT:
    PLECY TRIC

    #85309

    Hades
    Keymaster

    Mi się wydaje ze ten 1 jest ok
    Ja ćwicze tak
    pon klat, bic, brzuch
    wt barki,triceps
    or wolne
    czw plecy brzuch
    pt nogi

    #85310

    Hades
    Keymaster

    motaro ?le robisz ze cwiczysz nogi dzien po plecach. Za malo czasu na regeneracje plecow

    #85311

    Hades
    Keymaster

    Przecież plecy nie są zaangarzowane w trening nog?

    #85312

    Hades
    Keymaster

    są pośrednio angazowane szczegolnie dolne mięśnie grzbietu np przy przysiadach albo martwym ciągu

    #85313

    Hades
    Keymaster

    motaro a co sadzisz na temat tego ze tylnia czesc barkow pracuje przy plecach? i jeszcze jedno… robie 4 ćwiczenia na plery tj. sciaganie linki do karku, podciaganie sztangielki wzdlug tulowia w opadzie sciaganie linki wyciagu dolnmego w siadzie do klaty i martwy. na barki robie unoszenie w bok sztangielkami unoszenie w przod podciaganie sztanga wzdluz tulowia i unoszenia rak w opadzie. mam dodac szrugsy do barkow czy plecow?

    #85318

    Hades
    Keymaster

    a ja zrobie cos innego bede stara3 się cie namowia na trening 3 razy w tygodniu , mianowicie taki podział :
    pon klatka + triceps
    oroda plecy + biceps
    pićtek barki + nogi

    pamietaj że organizm oprocz zmeczenia grupy mięśniowej wyczerpuje tez zapasy energetyczne ktore na odnowe potrzebuje conajmniej 24 godziny , dlatego zaleca się wykonywanie pomiedzy sesjami treningowymi conajmniej 1 dzien przerwy , probowaćem 4 dniowy tez ale 3 dniowy przynosi o wiele wiecej rezultatow

    a jesli już pisze to motaro , nie bardzo ten trening wyglada
    Ja ćwicze tak
    pon klat, bic, brzuch
    wt barki,triceps
    or wolne
    czw plecy brzuch
    pt nogi

    po poniedziałkowym treningu triceps jest zmeczony i potrzebuje conajmniej 2 dni na regeneracje – tu nie ma ani dnia
    jak wcześniej już wspomniano , jesli chcesz dobrze poćwiczyć plecy to i martwy robisz , a jesli robisz to prostowniki na drugo dzien mają zgon , a bez wypoczetych prostownikow to nie ma szans żebys rzetelnie nogi poćwiczył , jesli wogole

    nie dobry taki podział

    gucciano – jest tak ze przy ćwiczeniu plecow pracuje tylny akton barkow , praktycznie we wszystkich , i prawde mowi1c to takie zaangarzowanie może wystarczyć za ich trening
    na plecy taki trening bym poleca3 :
    – przenoszenie sztangielki za glowe w oparciu o lawke 12/18/6
    – podciaganie na drążku szeroko do klatki 4 serie na max
    – martwy ciąg 12/18/6/4
    a na barki
    – wyciskanie ?o3nierskie 15/12/18/6
    – unoszenie sztangielek na boki 25/215/12

    mi taki s3uzy juz ładny czas i dział super

    polecam

    narqua

    #85336

    Hades
    Keymaster

    No niewiem.. raczej się bym z tym nie zgodzil 😆 Ale możliwe tylko ze przy nogach robisz MARTWY CIYG !?!? To owietnie 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest