plan do korekty

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8699

    Hades
    Keymaster

    Witam.Z tego co się dowiedzialem kiedys z tego zacnego forum to plan trzeba zmieniac co jakis czas no u mnie znow nadszedl ten czas:. Cwicze cos okolo roku. Przez zime budowanie masy no i teraz przydalo by się troche rzezby,jednoczesnie zrzucic fatu troszke który w zime mnie nawiedzil. O to mój plan na rzezbe, co myslicie(Proszę o korekty) ONKlatka: Wyciskanie sztangi na plasko 4×10 Wyciskanie skosu w gore 4×10 Rozpietki plasko lub na skosie w gore4x12( w jednym tygodniu robie na plasko w nastepnym na skosie)Tric: Wyciskanie francuskie gryfem 4×12-10 Opierajac się nogami na krzeselku a rekami tylem na poprzecznej laweczce opuszczanie 4x max( w wekend majowy uspawamporecze do wyciskkania siebie w pionie,nie wiem jak to się nazywa)SRDPlecy: Podciaganie na szerokim nachwcie do drazka 4x max Wioslowanie 3×1,5 min na takiej maszynce do wioslowania Lezac przednia strona nog na lawce a kola nas przytrzymuje, od pasa w gore jest się poza lawka podnoszenie w gore(na prostownik to dziala i tez nie znam nazwy)3×12 Wioslowanie jedna reka koncem sztangi 3×12 Kaptur 4×12-10PTBarki: unoszenie na boki w opadzie 4×12 wyciskanie sztangi zza glowy 4×10 z oparciem podnoszenie sztangi do brody stojac 4x12Bic ,przedramie(modlitewnika chwilowo nie mam, w wekend majowy rowniez powstanie:D) Stojac uginanie rak ze sztanga 4×12,10,8,6 W podporze4x10 na lawce sztanga przedramie 4x12Z brzusiem walcze w domu a nog nie cwicze bo gram w klubie w pile. Jest to piwniczna silownia,dlatego mam takie maly asortyment sprzetu. Proszę o wszelkie korekty i sugestie ,ewentulnie dodwawanie i odejmowanie ćwiczeń ,seri,powtórzeń.zależy mi na jaknajlepszym efekcie:Dzieki z gory

    #21253

    Hades
    Keymaster

    Bardzo zły plan. Ma byc to plan na rzeźbe wię musisz dać więcej powtorzeń min. 15!Za mało ćwiczen na tricepsPlecyodciaganie na szerokim nachwcie do drążka 4x max uOK/uWiosłowanie 3×1,5 min na takiej maszynce do wiosłowania uTO DAJ JAKO TRZECIE ćW./uLeżąc przednia stroną nog na ławce a kola nas przytrzymuje, od pasa w gore jest się poza ławka podnoszenie w gore(na prostownik to działa i tez nie znam nazwy)3×12 DAJ TO NA KONIEC PRZED KAPTURAMIWiosłowanie jedną ręką koncem sztangi 3×12 uDAJ TO JAKO 2 ćW. /uKaptur 4×12-10Na biceps za mało ćw A argument że nog nie robisz bo grasz w piłe do mnie nie przemawia No a jeżeli to ma byc trening na rzeźbe to mam nadzieje ze o aerobach i diecie nie zapomniałeś

    #21251

    Hades
    Keymaster

    To ze grasz w pilke to nieusprawiedliwia zeby nog niecwiczyc a nawet powinienies je cwiczyc by byc silnym na nogach na boisku…….

    #21235

    Hades
    Keymaster

    Jak chcesz robic rzezbe, to stosujesz plan taki sam jak na mase tylko zmieniasz diete dodajesz kilka cw. aerobowych i to wszystko. Wrzuc stary plan i nowy, bo trzeba troche cw. pozmieniac

    #21234

    Hades
    Keymaster

    usprawiedliwia w pewien sposob bo nie mam tyle nakladu nawet zeby robic nogi a pozatym trenuje je kilka razy w tygodniu, a to silowo a to wytrzymalosciowo i nie widze sensu na ich spalanie.a co do reszty to oprocz tego co powiedzial matesh to jeszcze jakies poprawki?

    #21230

    Hades
    Keymaster

    plan mialem taki ze cwiczylem klate z bicem pozniej bary a pozniej plecy tric.ćwiczenia podobne wiec slucham propozycji:

    #21229

    Hades
    Keymaster

    PONKlatka: Wyciskanie sztangi na plasko Wyciskanie skosu w gore zamien na sztangielki Przenoszenie sztangielki w lezeniu w poprzek lawki poziomejTric: Wyciskanie francuskie gryfem siedzac Prostowanie ramienia ze sztangielka w opadzie tulowiaSRDPlecy: Podciaganie na szerokim nachwcie do drazka 4x maxSciaganie drazka wyciagu gornego lub podciaganie się podchywtem 4 x max lub 4 x 8-12 (8,8,10,12) Wioslowanie sztangielka WIoslowanie sztanga podchwytem MC Szrugsy 4 x 15daj do barkowPTBarki: unoszenie na boki w opadzie 3 serie wyciskanie sztangi zza glowy z oparciem daj jako pierwsze cw. wyciskanie z przed klatki Unoszenie sztangielek w opadzie tulowia 3 x 10Bic ,przedramie(modlitewnika chwilowo nie mam, w wekend majowy rowniez powstanie:D) Stojac uginanie rak ze sztanga Uginanie ramion ze sztangielkami stojac (uchwyt "mlotkowy&quot 4 serie Jesli chodzi o nogi to lepiej cwicz , nie bede się rozpisywal na ten temat, bo juz duzo wczesniej o tym pisalem. W pozostalych cwiczeniach 8-12 (8,8,10,12) regresja ciezaru

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest