Plan do oceny

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 1 miesiąc temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4480

    Hades
    Keymaster

    Witam wszystkich.
    Chcialbym zaczac od tego, ze jestem poczatkujacy, staz: 2 miesiace.

    Podstawiwy problem polegana tym ze na silownie jak narazie mam tylko czas chodzi 2 razy w tygodniu: wtorek i sobote.

    Oto plan, ktorego się trzymam za kadzym razem (2 razy w tygodniu):
    1. Klata
    – wyciskanie na lawce 4×8
    – rozpietki 3×8

    2. Barki
    – wyciskanie sztangi zza karku siedzac 3×8
    – przyciaganie sztangi do karku stojac 3×8

    3. Bic
    – sztanga lamana na modlitewniku 3×8
    – stojac hantelkami 3×8

    4.Tric
    – wyciskanie francuskie siedzac 3×8
    – (jak to się nazywa ? ; ) przyciaganie na wyciagu do bioder ; 3×8

    Chcialbym zaznaczyc ze moim celem jest masa, tych parti mięśni, ktore wymienilem w punktach treningu. Proszę o ocene i pomoc

    Dzieki

    #48511

    Hades
    Keymaster

    Plan kompletnie do du.py!Jesli nie masz czasu na 3 treningi w tygodniu (to minimum w robieniu masy) to zmien dyscypline sportu.

    #48506

    Hades
    Keymaster

    jak powiedzial kolega wyzej, nic z tego nie będzie

    wejdz w podwieszony post i poczytaj troszke

    #48505

    Hades
    Keymaster

    Zgadzam się z przedmowcami, musisz miec minimum 3 x w tygodniu silownie, bo inaczej to nie zabardzo :/ Zreszta trudno niezgodzic się z lee.

    #48500

    Hades
    Keymaster

    hmmm to mnie dobiliscie : moze i dobrze…

    A wiec co tak naprawde jest zle ? swiadomy jestem ze brakuje dnia na ćwiczenie plecow…. ale i tak ten trening niezle mi daje w dupe i jest 2 razy w tygodniu… ?

    #48497

    Hades
    Keymaster

    ostanio kudlaty rozpisal dobry trening na 2 dni, poszukaj na forum, albo niech ktroys kolega tutaj wklei linka (np. kolega jonny)

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest