plan do oceny c.d.

Ten temat zawiera 14 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #7876

    Hades
    Keymaster

    witam, nowy plan tego samego kolegi…

    poniedzialek
    klatka:
    -wyciskanie w poziomie 4 X 8
    -wyciskanie w skosie 4 X 8
    -przenoszenie sztangielki zza glowy lezac 4 X 8
    -rozpietki w poziomie 4 X 8

    wtorek
    plecy:
    -wioslowanie sztangi w opadzie 4 X 8
    -wioslowanie polsztangi w opadzie 4 X 8
    -pilowanie (przyciaganie sztangielki w opadzie) 4 X 8
    kaptury:
    -unoszenie barkow ze sztanga 3 X 15
    -krazenie barkow ze sztangielkami 3 X 15

    sroda
    triceps:
    -wyciskanie francuskie sztanga lezac 4 X 8
    -wyciskanie francuskie sztangielkami siedzac4 X 8

    czwartek
    biceps:
    -unoszenie sztangi stojac 4 X 8
    -unoszenie na przemian sztangielek stojac 4 X 8
    -unoszenie sztangielek o kolano 4 X 8
    przedramie:
    -unoszenie sztangielek nachwytem 4 X 8
    -uginanie nadgarstka do wewnatrz 4 X 8
    -uginanie nadgarstka na zewnatrz 4 X 8

    pićtek
    barki:
    -wyciskanie zza karku 4 X 8
    -unoszenie sztangielek do przodu 4 X 8
    -szrugsy 4 X 8
    -unoszenie sztangielek w opadzie 4 X 8

    weekend
    wolne

    silownia ok. poludnia, wieczorem tego samego dnia – basen (5 razy w tyg.)

    co do nog i brzucha to nic się nie zmienilo (nogi – w trakcie rzezbienia, brzuch – 6 weidera, przed kazdym treningiem ćwiczenia na krzyz)

    prosze o ocene i ewentualne poprawki, dzieki

    #72521

    Hades
    Keymaster

    eee… co on chce na tym planie osiagnac – nogi rzezbi, brzuch tez, a ćwiczenia na reszte ciała tylko po 8 powtórzeń?
    za triceps, to go do egzorcysty wyslac – na 2/3 lapy tylko 2 ćwiczenia
    na plecy cos za malo
    po co on robi szrugsy w piątek, skoro we wtorek je robi z plecami?

    jak dla mnie plan do poprawki

    #72519

    Hades
    Keymaster

    Lacz mniejsze grupy mięśniowe z mniejszymi np poniedzialek Klatka+ triceps, Wtorek wolne
    Sroda: barki+bruch; Czwartek: nogi; Piatek biceps+plecy

    #72518

    Hades
    Keymaster

    eee… co on chce na tym planie osiagnac – nogi rzezbi, brzuch tez, a ćwiczenia na reszte ciała tylko po 8 powtórzeń?

    nie wiem… czy to się jakos gryzie ze sobaż

    jak dla mnie plan do poprawki

    to moze bys cos poprawil… 😕

    PS
    gdzie ty widzisz szrugsy w cwiczeniach na plecy?

    #72515

    Hades
    Keymaster

    Napisalem ci jak masz laczyc grupy mięśniowe i się do tego przystosuj A będzie dobrze

    #72514

    Hades
    Keymaster

    czemu nielaczysz bicepsa i tricepsa w systemie superserji ??? niejest to meczoce a owiele lepsze efekty są

    #72513

    Hades
    Keymaster

    Lacz mniejsze grupy mięśniowe z mniejszymi np poniedzialek Klatka+ triceps, Wtorek wolne
    Sroda: barki+bruch; Czwartek: nogi; Piatek biceps+plecy

    malso maslane ale mozna się domyslic o co chodzi hmm wiesz jak ma duzo czasu to niech robi trening dzielony ; przynajmniej aj ne potrafie laczyc duzych parti z malymi bo np jak mam klate z bicem to klate zrobie na amxa a bic co juz nie mam wystrczajaco sily zeby zrobic go na maxa odpowiednim ciezarem ja bym na twoim miejscu zrobil se ta srode wolna a trica wsadzil w czwartek razme z bicem i przedramieniem hmm macie tam na silce wyciag?? dozyc do trica sciaganie wyciagu gornego a jak nie macie wyciskanie waskie (rece max przy ciele) rob tak zeby ci wyszlo okolo 9 serii na mała partiemoze byc te 10 ; jha na twoim miejscu bym na bica wyzuicl w opstatnich dwoch cwiczeniach po 1 serii bo12 seri na bicka ;/ eh tyle to na kltake heh ;

    #72512

    Hades
    Keymaster

    A unoszenie barkow ze sztanga/sztangielkami to co niby jest? Szrugsy to inaczej wznosy barkow

    Masz nowy plan – mialem lenia i tylko wprowadzam poprawki do twojego wczesniejszego postu
    poniedzialek  klatka:  -wyciskanie w poziomie 4x  -wyciskanie w skosie 4x  -rozpietki w poziomie 4x
    -przenoszenie sztangielki zza glowy lezac 3-4x
    biceps:  -unoszenie sztangi stojac 3-4x  -unoszenie na przemian sztangielek siedzac mlotek 3-4x
    -unoszenie sztangielek o kolano 3-4x  przedramie:  
    -uginanie nadgarstka do wewnatrz 3x do palenia  -uginanie nadgarstka na zewnatrz 3x do palenia  
    sroda
    nogi:
    brak danych
    barki:  -wyciskanie przod 4x
    -wyciskanie tyl 4x
    -podciaganie sztangi 4x
    -unoszenie sztangielek w opadzie 3-4x

    pićtek  plecy:
    -podciaganie 4x max  -wioslowanie sztangi w opadzie 4x
    -wioslowanie sztangielka w opadzie 4x
    -sciaganie drazka wyciagu gornego do klaty/karku4x
    triceps:
    -wyciskanie wasko lezac skos w dol 4x
    -francuskie lezac 4x
    -prostowanie ramion na wyciagu 4x
    -prostowanie w opadzie tulowia 3x
    kaptury:  -szrugsy 3x  -zarzucanie sztangi na klate 3x

    #72499

    Hades
    Keymaster

    Teraz jest lato to wiecej czasu będzie jak ktos nie wyjezdza nigdziej wiec uwazam ze laczenie malych grup mięśni z dużymi jest dobre

    #72491

    Hades
    Keymaster

    Teraz jest lato to wiecej czasu będzie jak ktos nie wyjezdza nigdziej wiec uwazam ze laczenie malych grup mięśni z dużymi jest dobre

    sam sobie przeczysz (z 1 strony) hmm bo jak ktos ma duzo czasu otmoze prawie codzinnie przyjsc na silke 5x np ; hmm i codziennie inna pojedyncza grupamięśniowa i mozna się nad nia odpowiednio skupic i zrobic ja na maxa to jest moej zdanie

    …jak masz cos robic to rob to dobrze jaknie to nie rob tego wcale…

    #72452

    Hades
    Keymaster

    A unoszenie barkow ze sztanga/sztangielkami to co niby jest? Szrugsy to inaczej wznosy barkow

    …no nie bardzo, szrugsy to masz podciaganie sztangi pod brode przy ciele a w tych cwiczeniach na kaptury trzymasz sztange/hantle za soba i wykonujesz tylko ruch barkami

    #72446

    Hades
    Keymaster

    …no nie bardzo, szrugsy to masz podciaganie sztangi pod brode przy ciele

    to nie są szrugsy tojest przyciaganie sztangiwzdluz tlowia do brody – angazuje barki

    a w tych cwiczeniach na kaptury trzymasz sztange/hantle za soba i wykonujesz tylko ruch barkami

    to są wlasnie szrugsy – angazuje kaptury ;

    #72442

    Hades
    Keymaster

    thx konradzik – moja niewiedza

    …ale podsumowujac juz – pytania, na ktore chce uzyskac odpowiedz:
    1) cze lepiej jest laczyc partie tak jak pisze kisiel czy robic jedna dziennie ale dokladnie i na maxaż
    2) czy trening na mase gryzie się z 6-ka weideraż
    3) czy trening na mase gryzie się z basenem?
    4) czy basen 5-6 razy w tyg. to nie za duzo?

    bo dodac pare ćwiczeń na triceps i pozmieniac to i owo (np. z tymi szrugsami) to nie problem

    #72440

    Hades
    Keymaster

    1. hmm ja ci juzpowiedzialme jakie jest moje zdanie masz duzo czasu rob oddzielnie a dokladnie i na amxa tak jak ja
    2. tutaj spalasz jedynie tluszcz wiec raczej się nie grzyie ktos juz na forum robil 6wi mase i zlapal mase i wyrzezbil brzuch wiec dzialaj ; troche spalisz tluszcz wiec masa będzie wolniej szla ale za to nie tluszczowa
    3. basen dzikei aerobom rzebisz wiec dziki basenowi bedziesz troche tluszczyk spalal (jw)
    4. za duzo wg mnie jak robisz mase 2 razy na tydz styknie ;

    #72438

    Hades
    Keymaster

    wszystko juz wiem, dzieki 😀

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest