plan do oceny na mase

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 4 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5879

    Hades
    Keymaster

    Klata poniedzialekWyciskanie sztagi poziom 12 10 8 6 Wyciskanie sztangi skos gora 12 10 86Baterflay 10 10 10 10 Rozpietki hantlami na plaskiej 12 12 12 12Plecy+biceps srodaPodciaganie 4X max Sciaganie szerokiej do karku 10 10 10 10Wyprosty 4XmaxWioslowanie 10 10 10 10Martwy ciag 12 10 8 6 Biceps modlitewnik sztanga lamana 10 10 10 10uginanie chwytem mlotkowym na lawce 10 10 10 10sztanga prosta na stojaca 10 10 10 10barki +triceps piątek wyciskanie zza karku 10 8 6 4wyciskanie z klaty 10 10 10 10wyciskanie hantli na siedzaco 10 10 10 10unoszenie bokiem 10 10 10 10 przyciaganie na linach na Tyl barku 10 10 10 triceps francuskie wyciskanie 10 10 10 10wyprost rak na maszynie 10 10 10 10wyciskanie na sztandze wazkim chwytem 10 10 10 10

    #33832

    Hades
    Keymaster

    Na biceps 3 serie a nie 4 i ostatnie ćwiczenie zrobil bym na poczatekBarki wyciskanie z klaty zamien na przenoszenie hantla do przodu !!Klatka rozpietki zrob sobie na skosie w dol

    #33824

    Hades
    Keymaster

    ja bym polonczyl klata+barki, bic+tric – niesamowita pompa , plecy, nogi, przedramie i nrzuch 5 razy w tygodniu. Cwiczylem takim polonczeniem i efekty byly niezle…

    #33817

    Hades
    Keymaster

    klatka: wywal ta maszyneplecy-podciaganie-wioslwanie sztanga-wiolowanie hantla -MCbarki-wyciskanie-unoszenie bokiem-odwrotne rozpietki-szrugsyPS. stosuj progresje.

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest