Plan do oceny

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 8 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #2347

    Hades
    Keymaster

    Przedstawie wam mój plan treningowy który cwicze od 1 miecha

    Dzien 1
    KLATKA
    1.Wyciskanie w normalnym uchwycie lezac poziomo 4×10
    2.Wyciskanie w waskim uchwycie lezazc poziomo 4×10
    3.Rozpietki lezac poziomo 4×10
    4.Wyciskanie w szerokim uchwycie 4×10
    5.Dokladnie nie wiem jak się nazywa to ćwiczenie opisze je wam :
    lezac na lawce glowa przy koncu lawki opuszczanie ciezaru za glowe i podnoszenie go 4×10

    Dzien 2
    Odpoczynek

    Dzien 3
    Biceps triceps przedramiona
    1.Uginanie ramion ze sztanga w staniu z oparciem plecow o sciane 4×10
    2.Wyciskanie francuskie siedzac 4×10
    3.Uginanie nadgarstkow ze sztanga trzymana podchwytem 4×15
    4.W siadzie na laweczce jednego ramienia opartego o wewnetrzna czesc kolana 4×10
    5.Wyciskanie wrancuskie waskim uchwytem od czola w lezeniu tylem na poziomej laweczce 4×10
    6.Uginanie nadgarstkow trzymajac sztange podchwytem 4×10

    Dzien 4
    Odpoczynek

    Dzien 5
    Barki
    1.Wyciskanie sztangi z za glowy w gore siedzac 4×10
    2.Wyciskanie sztangi siedzac w gore przed glowa 4×10
    3.Naprzemianreczne wyciskanie sztangielek w gore w staniu w lekkim rozkroku 4×20
    4.Podciaganie sztangi oburacz waskim chwytem wzdluz tlowia od bioder na wysokosc klatki piersiowej 4×10
    5.Unoszenie barkow ze sztanga.Sztange trzymam sfobodnie na wysokosci bioder i unosze biodra do goru

    Na rozgrzewke zawsze tluke worek bokserski 2 rundy po 2 min i podciaganie

    Mam nadzieje ze zrozumiecie to co napisalem i ocenicie ta rozpiske mze cos zle robie?? 🙄 W skosie nic nie robe bo lawke mam prosta ale zalatwiam juz nowa 😆

    #87116

    Hades
    Keymaster

    Plan ogolnie dobry tylko w dniu 3 pozamienial bym kolejnosc ćwiczeń tak zebys najpierw cwiczyl tylko bicepsa potem tricepsa a na koniec przedramie. A do barkow dolaczyl jeszcze kaptury ❗

    #87118

    Hades
    Keymaster

    Myśle że 5 ćwiczen na klate to stanowczo zadużo.A te ćwiczenie 5 na klate to przypadkiem nie jest wyciskanie głowa w do3.?

    #87119

    Hades
    Keymaster

    ehmmmm to ćwiczenie wyglada podobnie do francuskiego lezac tylko ze sztange odciagaam nie od czola tylko z za glowy opuszczam jak najnizej i ciagne z powrotem do gory do brzucha i znowu za glowe robire sztanga tak jakby cwierc kola z za glowy do brzucha OK.
    A kaptury mowisz to za jakie ćwiczenia mam je podstawic??
    czy dolozyc jeszcze??i jakie są ćwiczenia na nie?? dzieki za rady ale jeszcze troche was pomecze 😆

    #87124

    Hades
    Keymaster

    A chodzi CI o przenoszenie hanta za glowe, tak?

    #87130

    Hades
    Keymaster

    Tak dokladnie o to rospiszecie mi bary z kaprurami prozba 😆

    #87170

    Hades
    Keymaster

    wyciskanie sztangi z przed glowy 3*8
    unoszenie sztangi wzdluz tulowia 3*8
    boczne unoszenie sztangielek 3*10
    unoszenie sztangielek w opadzie 3*10
    szrugsy ze sztanga lub hantlami 3*8-10

    #87339

    Hades
    Keymaster

    thx 😀

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest