Plan na mase

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 4 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5916

    Hades
    Keymaster

    Wtorek – nogi1. Przysiady ze sztanga z przodu – 5×82. Prostowanie nog na maszynie- 4×203. Uginanie nog na maszynie lezac na brzuchu- 4×204. Wspiecia na palcach – 4x20pSroda – klatka piersiowa + przod barkow1. Wyciskanie hantelek na laweczce plaskiej – 3×18/62. Wyciskanie sztangi na laweczce skosnej – 3×18/63. Rozpietki na laweczce skosnej – 3×121. Wyciskanie sztangi z klatki – 4×82. Unoszenie hantelek przodem siedzac – 4x12Czwartek-wolnePiatek – plecy + tyl/srodek barkow1. Wioslowanie sztanga – 3×82. Wioslowanie z hantelka – 3×103. Martwy ciag ze sztanga – 4×12/18/64. Sztrugsy ze sztanga – 3×121. Wyciskanie hantelek siedzac – 3×122. Wznosy boczne stojac 3×18/63. Unoszenie w opadzie – 3x12Sobota – biceps + tricepsą. Uginanie ze sztanga – 3×12/182. Uginanie z hantelkami siedzac z supinacja – 3×83. Uginanie o kolano hantelka 3×101. Wyciskanie sztangi lezac – 3×12/182. Wyciskanie hantelki nad glowa- 3×83. Prostowanie linki wyciagu 3x15Niedziela, Poniedzialek- wolne

    #33529

    Hades
    Keymaster

    to jest plan od lee tylko z tego co widze po zmianie bo masz 3 ćwiczenia w barkach, po co to zmieniasz tamten plan jest dobry

    #33527

    Hades
    Keymaster

    tak samo mi się wydawalo ze ten plan juz gdzies widzialem a teraz juz wiem gdzie

    #33521

    Hades
    Keymaster

    Tak to jest ten plan od Lee tylko go troche zmodyfikowalem. Zmieniłem ćwiczenia liczbe serii, powtorzeń(w niektórych ćwiczeniach)

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest