Plan na mase dla sredniozaawansowanych do OCENY!!!

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 4 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5898

    Hades
    Keymaster

    Ulozylem plan wedlug moich potrzeb tylko potrzeba mi jeszcze fachowej opinii na jego temat…Pomozcie bo ostatni jaki mialem juz przestal dzialac…Dodam ze juz nim cwiczylem i dobrze wchodzi Oto mój planONIEDZIALEK Klata1 Wyciskanie sztangi na lawce plaskiej 10seri2 Rozpietki na lawce skosnej (30) 3serie 12/12/12-103 wyciskanie sztangielek na lawce skosnej (45) 3 serie 12/18-64 Sciaganie linek – brama 2serie max/maxBicepsą Uginanie przedramion na modlitewniku ze sztanga 3serie 12/12-110-8 2 Uginanie przedramion ze sztanga stojac 3serie 12/18-63 Uginanie mlotkowe ze sztangielkami 3serie 12/184 Sciaganie linek na bramie 2serie max/maxWTOREKPlecy1 Podciaganie na drazku do klatki 3serie max/max/max2 Wioslowanie sztanga nachwytem 3serie 12/18-63 Przyciagnie wyciagu pionowego wasko 3serie 12/18-64 Sciaganie wyciagu pionowego do karku 3serie 12/18-65 Sciaganie wyciagu pionowego do klatki 2serie 18-66 Martwy ciag 3serie 12/8/6-4Brzuch1 Brzuszki na lawce skosnej + unoszenie nog w zwisie 4serie na max2 Brzuszki z podkurczonymi nogami + unoszenie nog na lawce 4serie na maxCZWARTEKBarki1 Wyciskanie sztangielek siedzac 3 serie 12/18-62 Wyciskanie sztangi z klatki siedzac 3 serie 12/18-63 Unoszenie sztangielek bokiem siedzac 3 serie 12/12/104 Podciaganie linki wyciagu dolnego na bok jednoracz (na tylne aktony) 2 serie na max5 Podciaganie linki dolnego wyciagu oburacz przed siebie (na przednie aktony) 3serie 12/110-86 Unoszenie sztangielek na boki w opadzie + podciaganie linki wyciagu dolnego w opadzie(na tylne aktony) 3 serie 12/110-81Szregasy ze sztanga 4serie na maxTricepsą Wyciskanie sztangi (waski uchwyt) 3serie 12/18-62 Wyciskanie sztangielki zza glowy siedza – francuski 3serie 12/183 Sciaganie wyciagu z lina do dolu 3serie 12/184 Sciaganie linki wyciagu do dolu jednoracz 2serie na maxPIATEKNogiLydki -1 NA lydki na maszynie siedzac 4 serie 12/12/110-8Czworoglowe -1 Przysiady ze sztanga na karku 4serie 12/18/6 2 Wypychanie ciezaru na suwnicy skosnej 4serie 12/18/6 3 Wyprost nog na maszynie siedzac 3serie 12/110-8Dwuglowe – 1 Przyciaganie nog na maszynie lezac 4 serie 12/118 2 Odwodzenie nogi na maszynie stojac 3 serie 12/110Brzuch ( Jak we wtorek)

    #33653

    Hades
    Keymaster

    1 Wyciskanie sztangi na lawce plaskiej 10seriheh no 10 serii to chyba troszke za duzo . Ogolnie moim zdaniem w wiekszosci partii masz za duzo ćwiczeń :/

    #33651

    Hades
    Keymaster

    19 seri na barkach18 na klacieOgolnie jest do kompletnej dupy nie ma co poprawiac9 seri bic tric12 klata12-9 barkikaptury 4przedramie max 6lydki max 6uda(dwu i cztero) 12 seri plecy 16-12

    #33627

    Hades
    Keymaster

    Wiecie co jesli chodzi o liczbe serii to tam gdzie jest 2 serie na maxa to chodzi o to są to ćwiczenia na dopompowanie mięśni ich się nie liczy do ogulnego zarysu planujesli chodzi o 10 serii na klate to juz wyjasniam:1 tydz 10serii * 6powturzen 90kg2 tydz 10serii * 5powturzen 95kg3 tydz 10serii * 4powturzenia 100kg4 tydz 10 serii * 6powturzen 95kg5 tydz 10serii * 5powturzen 100kg6 tydz 10serii * 4powturzen 105kgw 7 tydz będzie pruba w jednej serii 12powturzen 105kg To jest ćwiczenie na poprawe sily i masy na klatke. powiem jeszcze ze trening z takim planem nie zajmuje mi wiecej niz 1gdz15min na silce Progarm ciezki ale skuteczny ale nie dal slabeuszy

    #33619

    Hades
    Keymaster

    Po co Ci te serie dopompujace?? Jesli nie czujesz pompy skroc przerwy to odrazu poczujesz ze idze, tak to tylko meczysz niepotrzebnie mięśnie i moze to spowodowac wstapienie mięśni w przetrenowanie wiec uwazajPo co ci sila na klacie?? Zastanow się albo robisz mase albo sile takie hybrydy są dla ludzi ktorzy "czuja" mięśnie.

    #33608

    Hades
    Keymaster

    Wiesz co moze masz racje zrezygnuje z tego dopompowania przy barkach thx Co myslisz o treningu plecow bo moim zdaniem jest dobry ??Zastanawiam się jeszcze nad treningiem bicepsow bo mi chodzi o ich wieksze uwupuklenie i wzrost …Mialbys jakies sugestie co do treningu na bicepsy??

    #33598

    Hades
    Keymaster

    -Mlotki 3 serie-modlitewnik sztanga 3 serie-o kolano supinacja 3 serie-wioslowanie polsztanga 212/18-wioslowanie sztanga podchwyt 12\10\8\6-wioslowanie jednoracz 12\10\8-MC 12\10\8\6albo- podciaganie do karku 3 serie max(chyba ze robisz z obciazeniem)- wioslowanie sztanga nadchwyt 12 10 8- Przyciagnie wyciagu do klaty 12 10 8- przyciaganie sztangielka do klaty w opariu o lawke 12 10 8- MC 12 10 8 6

    #33541

    Hades
    Keymaster

    98669:date sob, 16 gru 2006 - 08:56:name Molesta) ”(Molesta @ sob, 16 gru 2006 - 08:56) snapback98669/snapback/ 19 seri na barkach18 na klacieOgolnie jest do kompletnej dupy nie ma co poprawiac9 seri bic tric12 klata12-9 barkikaptury 4przedramie max 6lydki max 6uda(dwu i cztero) 12 seri plecy 16-12koles za duzo dal serii, ale ja uwazam ze 9-12 serii na barki to stanowczo za malobic-tric serii 9 -12klata i bary – od 12 do 16zwlaszcza ze mowi ze jest sredniozaawansowany

    #33540

    Hades
    Keymaster

    gorzki mozesz mi powiedziec jak ty cwiczysz na bary i rece bo widze ze podobnie myslimy??? moim zdaniem na garki tzeba zrobic dwa ćwiczenia podstawowe i na karzdy z aktonow z osobna po jednym to jest okolo 15serii a jezeli ktos ma slabe tylne aktony to powinien je konkretnie zmeczyc dodajac jeszce jedno ćwiczenie

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest