plan na mase z bieganiem

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8525

    Hades
    Keymaster

    Witam szanownych kulturystow! chcialem tak jak wiekszowsc uzytkownikow abyscie ocenili mój plan. Najbardziej zależy mi na masie, ale nie chce tracic kondycji, dlatego biegam i rozciagam się co drugi dzien. Wiem ze jedno wyklucza drugie, ale wole miec mniejsze przyrosty i nie tracic kondycji niz napompowac się do przesady i nie moc się ruszyc. Nie bede podawal ilośći ćwiczeń i ilośći powtórzeń bo robie je roznie, ale zwykle robie po 3 ćwiczenia na jedna partie mięśni po 12 powtórzeń. Chce tylko abyscie mi powiedzieli czy dobrze poukladalem grupy mięśniowe. A wiec takon: Plecy (przede wszystkim kaptury) i bicepsSr: Klatka, triceps, przedramiePt: Uda, lydki, barkiPonad to codziennie robie ćwiczenia na brzuch "8min ABS"A wiec? Przejdzie taki plan?

    #23350

    Hades
    Keymaster

    Nie przejdzie Pon: Plecy (przede wszystkim kaptury) i bicepsPlecy i biceps zle polaczenieSr: Klatka, triceps, przedramieklata triceps zle polaczeniePt: Uda, lydki, barkiewentualniePonad to codziennie robie ćwiczenia na brzuch "8min ABS"To okOgolnie po Twoim poscie stwierdzam ze nie chcesz cwiczyc jak przyszly kulturysta wiec nie wdaje się w szczegoly ile czego i dlaczego tak a nie inaczej. No chyba ze się myle???

    #23348

    Hades
    Keymaster

    przedramie daj na pon. Ogolnie moze byc. Nie poweim Ci w 100% czy jest dobrze, bo nie podales mi ćwiczeń.Jesli chodzi o powtorzenia to zmien na progresje 12-6 na poczatek…

    #23345

    Hades
    Keymaster

    Ok dzieki, wydawalo mi się ze w tygodniu przedramie nie moze byc przed tricepsem, ale skoro tak mowisz. A progresje stosuje od wczoraj i mi się to spodobalo. A czy mozliwe jest ze wicej bede spalal niz przybieral przez to bieganie bo wtedy caly plan do niczego.Dobre spostrzezenie matesh, nie chce byc profesjonalnym kulturysta, tylko poki co chce odrobine sylwetke poprawic a do tego potrzeba mi troszke wiecej masy.

    #23344

    Hades
    Keymaster

    j.w tylko wydaje mi się ze troche za wczesnie na ten plan jak dla ciebie, plan dla bardziej zaawansowanych ale moze byc co do biegania, na masie mozna tez biegac, tylko chodzi o intensywnosc oraz czestotliwosc

    #23343

    Hades
    Keymaster

    Co drugi dzien to chyba nie zbyt czesto?

    #23342

    Hades
    Keymaster

    na masie propnowal bym od 2 do max 3 dni po ok 30 – 40 min, co do intensywnosci to nie biegniesz jakims szalenczym tempem tylko tak spokojnie zebys mogl swobodnie rozmawaic i zeby nie dostac zadyszki

    #23341

    Hades
    Keymaster

    Tak wlasnie robie Wiec kontynuuje trening na tym planie. A po jakim czasie musze go zmienic? Czy jest to konieczne skoro nie robie caly czas tych samych ćwiczeń?

    #23338

    Hades
    Keymaster

    Generalnie co ok. 6 tyg. ale Twoje treningi są nieco odbiegajace od normy wiec trudno powiedziec

    #23336

    Hades
    Keymaster

    Ok, w takim razie zmienie go za 2 miechy. Narazie sobie tym glowy nie zaprzatam. Jak bede mial klopoty z nowym planem to się do was zwroce. Thx za rady

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest