plan, suple?, zdjecia :

Ten temat zawiera 0 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 1 miesiąc temu.

Wyświetla 1 wpis z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9761

    Hades
    Keymaster

    Witam szanownych uzytkownikow tego forum  ;DCwicze juz 5 miesiecy na sucho i tak się zastanawiam czy nie zaczac brac supli? co wy na to? Mam 17 lat, cwicze 4 (wczesniej bylo 3/tyg) razy w tygodniu a mój staz to 5 miechow, jesli powinienem cos brac to co? Tyle tego jest ze się juz gubie… Jesli to cos pomoze toTak wygladalem 5 miechow temu:  😐 [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne] :Od dzis zaczalem taki plan:Dzien I (poniedzialek)Klatka:1. Wyciskanie sztangi na lawce skosnej 4/12,10,8,62. Wyciskanie hantli na lawce plaskiej 4/10,10,8,6 ( w 6,7,8 tyg. wyciskanie sztangi)3. Przenoszenie hantla znad glowy lezac 3/10,8,64. Rozpietki na linkach 3/12,10,8Triceps:1. Prostowanie przedramion na wyciagu podchwytem 3/12,10,82. Wyciskanie francuskie siedzac z gryfem lamanym 3/10,8,63. Waga (po 4 tyg. pompki na podreczach ) 3/10,8,6Dzien II (sroda)Plecy:1. Sciaganie waskiego uchwytu do klatki piersiowej z gory 4/12,10,8,62. Wioslowanie sztangi w opadzie 3/10,8,63. Podciaganie hantla w opadzie 3/10,8,6Biceps:1. Uginanie przedramion z hantlami chwytem mlotkowym na przemian 3/12,10,82. Uginanie przedramion ze sztanga lamana stojac 3/10,8,63. ?21? ze sztanga prosta 3xPrzedramiona:1. Uginanie nadgarstkow stojac trzymajac wyciag dolny lub sztange z tylu 3/15,12,10Dzien III (piątek)Klatka:1. Wyciskanie na lawce plaskiej 4/14,12,10,82. Wyciskanie na maszynie 3/14,12,10Barki:1. Sciaganie linek gornego wyciagu 3/12,10,82. Wyciskanie sztangi siedzac 4/12,10,8,63. Wyciskanie hantli siedzac 3/10,8,64. Wznosy ramion w przod na wyciagu (po 4 tyg. na gryfie prostym) 3/12,10,8Czworoboczny:1. Wznosy wzdluz tulowia 4/15,12,10,8Lydki:1. Siedzac na maszynie 3/15,12,102. Maszyna Smitha 3/15,12,10Dzien IV (sobota)Nogi:1. Wyciskanie na suwnicy Smith?a 4/15,12,10,82. Wyciskanie na suwnicy skosnej 3/10,8,63. Uginanie podudzi lezac 4/12,10,8,64. Martwy ciag 4/12,10,8,6Lydki:1 ćwiczenie 4/15,12,10,8Czy jest ok? moze cos zmienic? Za wszystkie sugestie bardzo dziekuje  'ludek'Pozdrawiam,anders90

Wyświetla 1 wpis z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest