Plan treningowy

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4960

    Hades
    Keymaster

    Witam
    Ostatnio cwicze tym nizej wklejonym planem, wirtuozi silowni niechaj ocenia ten plan.
    Co do deri i powtórzeń jeszcze nie jestem pewny co i jak robic, chcialbym tym planem jechac na rzezbe, z gory dzieki za odpowiedz.
    Pozdrawiam

    Poniedzialek-klatka,ramiona

    Sztanga laweczka -3,4 serie – 8,10,12 powtórzeń
    Laweczka sztangielki-3,4 serie – 8,10,12 powtórzeń
    Rozpietki-3,4 serie – 8,10,12 powtórzeń
    Przedramie rozwijanie – 4 serie

    Wtorek-przerwa

    Sroda- grzbiet, triceps

    Martwy ciag-3,4 serie – 8,10,12 powtórzeń
    Wioslowanie hantelkami-3,4 serie – 8,10,12 powtórzeń
    Francuz-3,4 serie – 8,10,12 powtórzeń
    Pompki tylem-3,4 serie – 8,10,12 powtórzeń

    Czwartek – przerwa

    Piatek – barki, biceps

    Barki sztanga zza glowy-3,4 serie – 8,10,12 powtórzeń
    Laweczka skos 60 stopni sztanga-3,4 serie – 8,10,12 powtórzeń
    Latanie hantelkami-3,4 serie – 8,10,12 powtórzeń
    Sztanga najszeszy uchwyt, co seria blizej uchwyt-3,4 serie – 8,10,12 powtórzeń
    Biceps siedzac-3,4 serie – 8,10,12 powtórzeń

    Sobota – nozki

    Przysiady – 15,12,10,8,6,4
    Przysiady wykroczne – 4 serie
    Lydki – 4 serie

    #43380

    Hades
    Keymaster

    plan nawet dobry ale jak na rzezbe zrobil bym 10 12 15 15 lub 8 10 12 15

    #43331

    Hades
    Keymaster

    wirtuozi silowni ciekawe okreslenie 😀
    To plan na mase… Wybrales ćwiczenia typowo na mase(mc,wyciskania,przysiady). Do treningu na rzezbe wybiera się na ogol ćwiczenia izolowane,na maszynach, wyciagach. Na wieksze grupy mięśniowe wykonujemy 12-9 serii, na mniejsze10-7 serii-ilość powtórzeń nie mniejsza niz 10-12.Z tym,ze treningi są bardziej intentsywne niz przy masie,przerwy miedzy seriami wynosza od 30 do 60 sekund,a cwiczyc mozna nawet 6 razy w tygodniu(kazda grupa po 2 razy).Bardzo czesto stosuje się(zaleznie od zaawansowania) w takim treningu superserie,serie laczone,potrojne,gigaserie.Po treningu zwykle wykonuje się jeszcze 30-45minut aerobow.
    Podaj najpierw staz,wagę,wzrost i dopiero pogadamy.

    #43327

    Hades
    Keymaster

    gieka zaskoczyles mnie wogule nie mialem o tym pojecia to dowodzi temu ze
    po1 kulturystyka.org.pl uczy !!
    po2 ze ja wiem niewiele

    #43303

    Hades
    Keymaster

    Wirtuozi to trafne okreslenie 😀
    Najlepiej takich się pytac o pomoc
    Wiec tak cwicze 1 rok i 4 miesiace, 2 razy wziolem kreatynke.
    Wczesniej trenowalem pilke nozna, ale kontuzja kolanka i lipa 😥 , pozniej roczek chodzilem na boks. Takze ze sportem mam do czynienia cale zycie. Od niedawna mamy silownie w bloku w piwnicy. I postanowilem ze bede chodzil, kiedy zaczynalem cwiczyc, wazylem 77 kg, po roku i 4 miesiacach czasu waze 88 kg, przy wzroscie 180 cm. Trenowalem dotychczas caly czas na mase, nie da się ukryc tego.
    Teraz gdy nabralem optymalnej wagi, chce zaczac cwiczyc na rzezbe, ale dokladnie nie wiem jak się za to zabrac, bo wszyscy z mojej ulicy chca byc wielcy, wiec nie maja pojecia o treningach na zezbe, dlatego pytam i Proszę o pomoc forumowiczow, by mi w tym zagadnieniu pomogli.
    Na silowni mamy 2 laweczki, 1 skosna, pare gryfow, kilkanascie ciezarkow, takze ten plan mój jest robiony pod moja silownie.
    No to czekam na odzew 😀

    #43211

    Hades
    Keymaster

    racja rob wiecej powtórzeń

    #42912

    Hades
    Keymaster

    Wiec jak mistrze 8)
    Jak należy cwiczyc tym planem by szlo to na rzezbe?
    Szczerze nie za bardzo się na tym znam, ale jadac juz tym planem 3 tyg, kazda partia 4 serie, 12-15 powtórzeń, poczulem straszna moc . Do tego mam 2-3 x w tygodniu salke po 1 h i gram w pilke, mam w planie sobie kupic fat burner, Proszę o porady

    #41722

    Hades
    Keymaster

    Jeszcze jedo pytanie do expertow
    Jakie ćwiczenia dobrac do tego planu by zwiekszyc sile, mase w nadgarstkach , czyli ogolnie od palcow do lokcia
    Pozdrawiam

    #41701

    Hades
    Keymaster

    chcesz miec mocniejszy uscisk czy wieksze przedramie?
    kupujesz sciskacze albo jakas pileczke gumowa i się bawisz np przed tv:
    a co do przedramion to cwicz je, uginanie nadgarstkow ze sztanga nachywtem i podchwytem

    #40747

    Hades
    Keymaster

    Uscisk juz mam niezly, kupilem pare lat temu sciskacze i się bawie, co do pileczki do nie slyszalem, sprobuje i to
    Chce miec wieksze przedramie bo mam lipne w porownaiu z bicem ale taka mam budowe
    Codziennie jade ze sciskaczami, a rozwijanie i zwijanie po kazdym treningu
    Zaczne robic ze sztanga podchwyty i nachwyty
    dzieki pozdrawiam

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest