plan treningowy

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 5 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6648

    Hades
    Keymaster

    siemka wszystkim umieszczam tutaj plan treningowy Stana McQuaya moze się komus spodoba i przyda
    Dzien1: klatka i bicepsy
    Dzien2:czworog3owe i dwugłowe ud
    Dzien3:plecy i łydki
    Dzien4:barki i tricepsy
    Dzien5:wolne
    Powtorzenie cyklu

    Teraz samemu mam zamiar zaczac ten program i ja bede wykonywa3 go w troche inny sposob Piatek: Dzien1, Sobota: Dzien2, Niedziela: wolne, Poniedziałek: Dzien3, Wtorek: Dzien4, ¦roda: wolne, Czwartek: wolne.

    #95430

    Hades
    Keymaster

    siema trening ogulnie jest ok tylko dobrze by bylo zamienic zeby klatka byla z tricepsem a barki z bicepsem

    #95434

    Hades
    Keymaster

    wg mnie trening Stana McQuaya jest dla bardziej zaawansowanych
    jeden dzien wolnego na piea dni… to w ciagu miesiacu ma tylko 6 dni odpoczynku…

    diablo88 trening który u3ozy3es moze byc: 4 treningi w ciagu tygodnia w zupelnosci wystarcza… odpoczynek tez jest bardzo ważny..
    brawo za trening nog, pamietaj także o brzuchu i przedramionach..

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest