Plan treningowy dla poczatkujacego

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6631

    Hades
    Keymaster

    Witam wszystkich !

    Zamierzam chodzia na siłownie 3 razy w tygodniu. Nigdy jeszcze nie ćwiczyłem ! Mam 184 cm wzrostu i 93 kg wagi i szybko przybieram na wadze! I tu mam prosbe czy mogłby ktos dla mnie u3o?ya plan treningowy, którym powinienem się pos3ugiwaa ?! I jeszcze co powinienem jesa przed treningiem i po treningu !
    Dzieki z gory za wszystkie odp. !

    #92799

    Hades
    Keymaster

    Siema planu poszukaj na forum jest pelno!!!
    Jedz duzo ryżu po treningu jedz duzo nie zapominaj o sniadaniach na kolacje przed snem tak samo jedz sporo okolo 5-6 posilkow dziennie kup sobie olej lniany w zielarskim sklepie albo w aptece go znajdziesz okolo 2ch stolowych lyzek dziennie polewaj nim np ryz

    #93024

    Hades
    Keymaster

    dorzuc do treningow aeroby bo chudy nie jestes sadzac po twojej wadze chociaz nie wiem jak to się zlewa ze wzsrostem ale jesli masz oponki na bokach i jestes grubaskiem to dorzuc do swoich treningow aeroby treningi tak najk napisal Pieter masz ich pelno na forum wystarczy poszukac (Wyszukiwarka) pamietaj zeby nie jesc przed snem duzo wegli bo ci się w tluszcz będzie odkladac po treningu jedz weglowodany proste np kanapki z miodem czy z dzemem mozesz tez dorzucic do tego jakies białko (a nawet lepiej by bylo) np do tego twarog ogolnie staraj się jesc duzo białka o diete zapytaj w dziale o odzywianiu

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest