plan treningowy na mase do oceny

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 11 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9003

    Hades
    Keymaster

    Poniedzialek  (klatka, triceps)- lezac na lawce poziomej, wyciskanie sztangi w gore (3 x 10)- siedzac na lawce skosnej (kat 30o), rozpietki (3 x 10) – lezac na lawce poziomej, przenoszenie sztangielki za glowe (3 x 10)- siedzac na lawce skosnej ( kat 45o), francuskie wyciskanie sztanga  (4 x 10)- lezac na lawce glowa w dol, francuskie wyciskanie sztanga  (3 x 10)Wtorek (brzuch, barki)- lezac na materacu, wznosy tulowia do kolan (3 x  10)- lezac na lawce skosnej (glowa w gore), wznosy nog w gore (3 x 10)- siedzac, wyciskanie sztangi zza karku (3 x 10)- stojac, podciaganie sztangi wzdluz tulowia (3 x 10)- w pochyleniu tulowia wznosy sztangielek bokiem w gore (3 x 10)Czwartek (grzbiet, biceps)- martwy ciag (3 x 10) – przyciaganie sztangi do klatki w opadzie (3 x 10) – stojac, uginanie przedramienia ze sztanga  (4 x 10) – lezac przodem na lawce skosnej (kat 45o), uginanie przedramienia ze sztangielka (3 x 10) Piatek (lydki, uda)- stojac na podstawce, wspiecia na palce (4 x 15) – przysiady ze sztanga na barkach w waskim rozkroku (5 x 10) – przysiady ze sztanga na klatce piersiowej (3 x 10) – syzyfki (3 x 10)Przekopiowalem go z jednej strony i troche zmienilem. Nie jestem do konca pewny czy wszystko jest ok.

    #10805

    Hades
    Keymaster

    na triceps siedzac wez lepiej naprzemienne wyciskanie fr.sztangielka,by nie bolaly cie tak lokcie i wzmocni to kazdego osobno tricepsa.brzuch rob zawsze jako drugi zespol mięśni.Do barkow dolacz wznosy sztangielek na boki,by rozbudowac glowe boczna.Chlopie to drugie cw.na grzbiet rozbuduje ci tylny akton barkow bardziej niz grzbiet.Sztange prowadz do brzucha,a nie do klatki i dolacz wioslowanie sztangielka w opadzie i rob spokojnie po 4 serie,bo to najwieksza grupa do przecwiczenia i potrzebuje duzo bodzcow do rozbudowy.Lydki rob zawsze po nogach.Napisz cos jeszcze o diecie,bo tam tkwi 60%sukcesu

    #10799

    Hades
    Keymaster

    dajklata bicnogibary bicplecykolega juz wspomnial o 2cw w grzbiecie, zrob 3cw na grzbiet +szrugsy+mcrozbipsz to

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.