plan treningowy – potrzebna pomoc

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4950

    Hades
    Keymaster

    witam, postanowilem Tutaj napisac Temat bo okazalo się ze jestem do kitu jesli chodzi o wymyslanie treningu. Nie za bardzo lapie wszystko z forum w sprawach ukladania treningu wiec lepiej będzie gdy poprosze was o pomoc. Najpierw moze powiem czym dysponuje.
    wiec taK: treeningi jako takie robie z kumplem u mnie w piwnicy,narazie jeszcze nie mamy duzo sprzetu. są nim narazie; prosta sztanga, sztanga powyginana mniej wiecej tak:
    ””””’-..–.,.-
    , bo nie znam jeszcze nazw sztang, są to lekkie wygiecia, takie delikatne W , bardzo delikatne.,
    do tego posiadam dwie hantelki, no i oczywiscie troche krazkow aby jakos to dzialalo. Innych rzeczy nie mamy wiec musze cos wymyslic z tego co mam, zmontowalismy laweczke, którą mozemy sobie ustawic pozimo lub pod katem,dokonca nie wiem jakim, chyba cos kolo 40 stopni, pom prostu na oko zrobilem lawke skosna
    Chcialbym aby ktos powiedzial mi jak mozna z tego ulozyc sensownie jakis plan treningowy na caluski tydzien, tlumaczac mi co mam robic w jaki dzien, aha i jakie dni maja byl bez trreningu,bo robilem ten blad ze cwiczylem duzo, codziennnie bez przerwy nawet jednego dnia.
    Tak wiec, jesli ktos pomoze bede wdzieczny, tylko w polskim jezyku, czyli np.jak jakiemus tlumokowi : rob tak i tak np ustan uginaj rece tyle i tyle razy ze sznaga lub cos z tym stylu. Z gory dzieki
    Ah.i przepraszam za pisanie kolejny raz tematu jakich tu wiele, ale niestety nie mogę poradzic sobie z rozszyfrowaniem calej tej sprawy treningu. DZieki za zrozumienie.

    #43510

    Hades
    Keymaster

    no i tu zaczyna się zdobywanie wiedzy .. najpierw przeczytaj to co w podwiesoznych postach zeby zdobyc podstawowa wiedze na temat treningu , trening nie moze byc bezmyslny i glupi i tak samo z wykonywaniem ćwiczeń oraz z technika ich wykonywania musisz wiedziec jak najwiecej i stosowac to w praktyce .. w Poscie podwieszonym (tym na samej gorze) znajdzie plany treningowe . wybierz ten który ci będzie odpowiadal i wrzuc to do posta a zobaczymy czy dobrze wybrales , do tego dochodzi dieta . Wystarczy poczytac jak nie bedziesz czegos wiedzial to pytaj . pozdrawiam

    #43509

    Hades
    Keymaster

    diete mam juz ulozona taka jak narazie w miare, bo niestety rodzice zanim się pzyzwyczaja co jadam troche minie, wiec jeszcze nie jest ona doskonala, ale jestem juz na diecie okolo 8 dni. A musze teraz rozwiazac swoj problem odnosnie treningu, wiem wiedza kluczem do sukcesu poczytam poczytam, jesli czegos nie bede rozumial bede szybko pytal. pzdr.

    #43507

    Hades
    Keymaster

    no wiec co nieco juz rozumiem, i wymyslilem tez co nieco. a mianowicie:
    chcialbym cwiczyc w kazdy dzien trenigowy brzuch + uda i lydki, niezaleznie od reszty, czyli to wcisnac w kazdy dzien z treningiem. mialem nie cwiczyc przez caly tydzen wiec zastanawiam się kiedy zrobic sieste, wyaje mi się ze odpowiadalo by mi takie cos jak:
    po-cwiczacy
    wt.-cwicz
    sr-odpoczynek
    czw-swicz.
    pićt-cwicz
    sob-odpoczynek
    niedziela-odpoczynek
    bybnajmniej narazie, apozniej gdy zobacze efekty i się przyzwycaje mozna by dodac jeszcze jeden dzien treningu, nie wiem czy dobrze pomyslalem.
    Teraz tak, wiem ze chce zawsze cwiczyc nogi(uda+lydki)oraz brzucho, reszte musze jakos dopasowac.dla mnie nie gra to dużej roli co będzie w którym dniu. Mam do rozdysponowania wiec o ile dobrze mysle: klatka barki, grzbiet, biceps, triceps. Moze ktos podpowie jak mozna by to wcisnac na poszczegolne dni ktore wybralem, aby mialo to sens. Nie wiem jaka liczbe powtórzeń takze zastosowac, lubie dlugi wysilek, ale nie chce spalic mięśnia, co niby rozilem do tej pory, wiec Proszę o pomoc.
    Z gora thx.

    #43499

    Hades
    Keymaster

    Jezeli nie chcesz spalic mięśnie to dlaczego nogi chcesz robic na kazdym treningu ZROB RAZ A POZADNIE !!!!
    wypisz caly trening !! my go ocenimy poprawimy i do roboty !!!!

    #43479

    Hades
    Keymaster

    no dobra wiec tak:
    poniedzialek: nogi + klatka
    wtorek: brzuch + biceps + grzbiet
    sroda-siesta
    czwartek: nogi + triceps
    pićtek: brzuch + biceps + barki
    sob-niedz.- siesta
    ilość powtórzeń jeszcze nie okreslilem, bo sam nie wiem ile by mozna zeby się nie przemeczyc,ale zeby zrobic efekt, musialbym poprobowac.
    Ale tak ogolem zarys dobry ?

    #43456

    Hades
    Keymaster

    Na poczatek moznaby zrobic trening ogolnorozwojowy czyli przez 6-8 tygodni cwiczyc co drugi dzien wszystkie partie po 1-2 ćwiczenia na partie i dla kazdego ćwiczenia jedna seria.
    Potem najlepiej cwiczyc 3 razy na tydzien np. poniedzialek, sroda, piątek. Sprzet mam podobny do twojego obecnie cwicze:
    pon. – klatka + triceps
    srod – plecy + biceps
    pićtek – barki (i tu najlepiej nogi ja na razie z pewnychprzyczyn nie cwicze ale za niedlugo zaczne)
    Brzuch mozesz cwiczyc codziennie jak się zmobilizujesz.
    Jak bedziesz zainteresowany to ci napisze jak mój trening na podobnym sprzecie wyglada. 😀

    #43416

    Hades
    Keymaster

    Ja jak zaczynalem cwiczyc na silowni, po namowie mojego kumpla z dlugoletnim stazem cwiczylem przez ok 6 tyg. trening ogolnorozwojowy, z niebyt wymagajacymi ciezarami.
    Dopiero po tych 6 tyg zaczolem normalnie cwiczyc jakims systemem.
    Takze na poczatku zacznij od ogolnorozwojowki jesli nie chcesz miec kontuzji w przyszlosci.
    Pozdro

    #43389

    Hades
    Keymaster

    no wiec ok, poslucham tej rady, pocwicze ogolnorozwojowke przez 4 tygodnie, bo jednak 6 to troche za dlugo, naprawde, musze troszke się wyrobic do wakacji z mięśniami, bo powiedzmy ze komus cos powiedzialem, wtedy gdy nie trzeba i nie mogę wyjsc na durnia 😕 po 4 tygodniach bede mial wiecej sprzetu bo jestem w trakcie latwienia, wiec pomysle niedlugo o nastepnym planie, napewno poprosze o pomoc 😀 narazie dzieki. pzdr. for all

    #43382

    Hades
    Keymaster

    to mój trening po tuningu jest nizej (link nieaktualny)

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest