plan treningu – prosze poprawcia

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #7694

    Hades
    Keymaster

    w listopadzie skoncze 15 lat, dzis bylem po raz pierwszy na trenigu oto mój plan ale wydaje mi się, ze troche za malo ćwiczeń pozatym musze zastapic jakos pompki na poreczach, ćwiczenia na grzbiet(nie mam do tego sprzetu lub nie dam rady) oraz przysiady ze sztanga bo niechce uszkodzic kregoslupa. Jakbym mial cos jeszcze podac to napiszcie(tylko ze sprzetam mogę miec problem bo nie wiem jak co się nazywa)
    Zestaw II.
    Dzien pierwszy
    Klatka lezac na lawce poziomej wyciskanie sztangi w szerokim uchwycie 5 serii po 10-12 powtorzea
    lezac na lawce poziomej odchylanie ramion ze sztangielkami maksymalnie w bok (rozpietki). Rece powinny byc lekko ugiete w stawach lokciowych 5 serii po 10-12 powtorzea
    Triceps siedzac z ramieniem ze sztangielka uniesionym w gore, opuszczanie sztangielki do karku przez uginanie ramienia w stawie lokciowym (francuskie wyciskanie) 3 serie po 10-12 powtorzea
    pompki na poreczach 3 serie po 10-12 powtorzea
    Dzien trzeci
    Grzbiet podciaganie się na drazku do karku w szerokim uchwycie 5 serii po 10-12 powtorzea
    siedzac, sciaganie oburacz uchwytu dolnego wyciagu do brzucha 5 serii po 10-12 powtorzea
    Biceps siedzac na lawce skosnej (kat 60o), uginanie ramion ze sztangielkami 3 serie po 10-12 powtorzea
    stojac, przemienne uginanie ramion ze sztangielkami 3 serie po 10-12 powtorzea
    Dzien pićty
    Barki siedzac, wyciskanie sztangi zza karku w gore 3 serie po 10-12 powtorzea
    stojac w rozkroku, wznoszenie ramion ze sztangielkami bokiem w gore (do linii barkow) 3 serie po 10-12 powtorzea lezac przodem na lawce poziomej, wznoszenia ramion ze sztangielkami bokiem w gore (ramiona lekko ugiete w lokciach) 3 serie po 10-12 powtorzea
    Nogi przysiady ze sztanga na barkach 5 serii po 10-12 powtorzea
    wyprosty nog w kolanach na maszynie 5 serii po 10-12 powtorzea
    UWAGA: Brzuch cwiczymy jeden raz w tygodniu

    #74602

    Hades
    Keymaster

    Plan treningowy dla poczatkujacych jest w poscie podwieszonym.

    #74599

    Hades
    Keymaster

    to jest plan treningowy z przyklejonego postu 😀

    #74522

    Hades
    Keymaster

    ej nikt nie pomoze??/

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest