PLANIK klatka/brzuch/rece

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5064

    Hades
    Keymaster

    Oto planik, który spozadzilem z mysla o rzezbieniu ciała. Czy jest dobry, czy tez nie sami ocencie:
    DZIEN I (klatka/brzuch)
    SILOWNIA:

    Wiciskanie lekkiego ciezaru na laweczce prostej:
    (picie)*
    x40- lapićc szeroko
    x35- lapićc szeroko
    x30- lapićc szeroko
    x25- lapićc szeroko
    (picie)*
    x20- lapićc wasko
    x15- lapićc wasko
    x10- lapićc wasko
    (picie)*
    x5- lapićc wasko
    Wyciskanie tego samego ciezaru na laweczce skosnej:
    x30- lapićc szeroko
    x20- lapićc szeroko
    (picie)*
    x10- lapićc szeroko
    Rozpietki:
    x20
    x20
    x20 +kilkusekundowe przytrzymanie hantli z wyprostowanymi rekoma.
    (picie)*
    Przenoszenie stangielki nad glowa(om):
    x20
    x20
    x20
    (picie)*

    DOM:

    Dzienna porcja szostki weidera
    Pompki:
    x30
    x30
    x20
    x20
    (picie)*

    DZIEN II (rece/brzuch)
    SILOWNIA

    Podnoszenie sztangi do klatki podchwytem stojac:
    (picie)*
    x20
    x18
    x15
    x10
    x8
    (picie)*
    Podnoszenie sztangi do klatki nachwytem stojac
    x20
    x18
    x15
    x10
    x8
    (picie)*
    Pdznoszenie sztangi nad glowe z za glowy:
    x10
    x8
    x8
    x6
    x6
    (picie)*
    Podnoszenie nad glowe sztangi siedzac:
    x15
    x12
    x10
    x8
    (picie)*
    Podnoszenie hantli na przemian do klatki wykrecajac nadgarstki (stojac)
    x20
    x20
    x15
    x10
    (picie)*

    DOM
    Dzienna porcja szostki weidera
    Pompki:
    x30
    x20
    Wyprost ramion tylem (na taboretach)
    x20
    x20
    x15
    x10
    (picie)*

    *picie- male porcje, kilka lykow wody mineralnej (niegazowanej) chodzi o to, zeby wypijac okolo 1,5l na godzinke treningu na silowni, bo w domu picie jest mniej wazne (chyba )

    Mozna cwiczyc co drugi dzien, ale ja bede cwiczyl: Poniedzialek, wtorek (sroda:bieganie jak się cieplo zrobi) piątek, sobota (niedziela:bieganie…)
    jezeli ktos ma cos do skorygowania (a na pewno) to Proszę pisac, uciesze się jezeli nie będzie odpowiedzi typu: caly ten plan jest do dupy. W planie wystepuje kilka jak gdyby przeze mnie nazwanych ćwiczeń, lub ich fragmentow, nie wiem jak one się nazwaja fachowo, ale staralem się przedstawic je w jasny sposob.Troche obszerne mi to wyszlo, ale jest dzieki temu czytelne (tak mi się wydaje)

    #42635

    Hades
    Keymaster

    klatka brzuch lapy?a gdzie resztaż
    x40- lapićc szeroko – 40 powtórzeń?
    uloz normalny plan

    #42626

    Hades
    Keymaster

    Ten plan to się nawet kupy nie trzyma.Na takim planie chcesz zrobic rzezbe,a gdzie w nim są NOGI,PLECY,BARKI itp co?? LIPA

    #42609

    Hades
    Keymaster

    grochem o sciane…

    gosciu, masz gotowe plany w podwieszonym temacie, zwiekszasz ilość powtórzeń i gra gitara – masz zajebisty plan na rzezbe

    i jeszcze jedno – co chcesz rzezbic przy wadze 59kg do 170cm wzrostu? zacznij jesc!

    #42607

    Hades
    Keymaster

    no dokladnie chudy jak kij od szczotki i rzezbe robi – czy to aby nie ten koles co wkleial fotki tego niby szesciopaka na brzuchu ???

    #42602

    Hades
    Keymaster

    ten plan sobie wybij z glowy na dzien dorby : poszukaj w podwieszonych napewno cos znadjzeisz dla siebie

    #42518

    Hades
    Keymaster

    Waga 59kg | Wzrost 170cm|Staz 5 miesiace i cel rzezba….

    Zarty sobie robisz czy nie rozumiesz co oznacza trening na rzezbe ?Masz 10kg niedowagi!Chcesz miec 15?!Inna sprawa ze to nie jest plan na rzezbe.Mozemy ci najwyzej pomoc rozpisac plan na mase.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest