Planik od nowego roku ;)

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 3 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5956

    Hades
    Keymaster

    PoniedziałekKlata:- wyciskanie sztangi poziom 12, 12, 10, 10- wyciskanie sztangi skos gora 12, 12, 10, 10- rozpiętki hantlami 12, 12, 12, 12- pompki 4 razy maxBiceps:- modlitewnik 10, 10, 10, 10- młotki 12, 12, 12- zginanie o kolano 12, 12, 12- zginanie stojąc 1 raz maxWtorekPrzedramię: – zginanie przedramion 12, 12, 10, 10- zginanie nadgarstkow 12, 12, 12, 12Nogi:- przysiady ze sztangą 10, 10, 10, 10- prostowanie nog na atlasie 15, 15, 10, 10- zginanie nog na atlasie 15, 15, 10, 10ŚrodaBarki:- wyciskanie sztangi zza głowy 10, 10, 10, 10- wyciskanie sztangi z klatki 10, 10, 10- unoszenie hantli w opadzie 10, 10, 10- unoszenie hantli na boki 10, 10, 10Kaptury:- sztrugsy 12, 12, 10, 10CzwartekTriceps:- francuz 10, 10, 10, 10- prostowanie rąk na wyciągu 12, 12- prostowanie z hantlami 10, 10 Przedramię: – zginanie przedramion 12, 12, 10, 10- zginanie nadgarstkow 12, 12, 12, 12PiątekPlecy:- wiosłowanie w opadzie przod 10, 10, 10, 10- ściąganie drążka za głowę 12, 12, 10, 10- ściąganie drążka do klaty 10, 10, 10- wiosłowanie hantlami 10, 10, 10- martwy ciąg 10, 10, 10Łydki:- wspinanie się na palcach 15, 15, 12, 12, 10————————————————-1. Po wykonaniu sesji wypijam carbo i 10 minut na pogaduchy z kumplami2. Skakanka + worek aż padnę3. Przychodze do domu już wieczor więc jem twarożek i spać ————————————————- Dodam, że móją przygodę z siłownią zacząłęm już ponad poł roku temu ale pakowałem gdzieś po piwnicach od trzech miesięcy ćwiczę solidnie i bez przerw do tego prowadząc dietę. Dodam, że do tego planu będę jadł BCAA i białko jako uzupełnienie diety. Oczywiście będę dziennie rano na czczo ćwiczył brzuch tylko tu się zastanawiam ABS na leżaco jak jest na jakimś filmiku co ktoś podał czy A6W ważne, żeby niedługo to trwało W marcu napisze jakie efekty będą z tego

    #33160

    Hades
    Keymaster

    no to takz klaty te pomki są juz niepotrzebne wywal ostanie ćwiczenie z bicepsapo jedniej seri z przedramion wywalw przysiadach progresjew prostowaniu i zgnianiu zrob inna ilos powtorzennieopotrzebne jest to pierwsze ćwiczenie w barkach ale moze zostacw tricepsie lepiej zrobic standardowo 3cw i 3 seriemc jedena seria wiecej i progresjana gorne czesci plecow za duzo

    #33159

    Hades
    Keymaster

    Wiekszosc zapewne powie zebys stosowal progresje, ja uwazam ze i owszem progresja jest ok, ale jak pocwiczysz jakis czas bez niej to nie będzie zle, a moze nawet lepiej, bo zawsze to jakas odmiana.We wtorek najpierw cwiczyl bym nogi pozniej przedramie, triceps pewnie się pomyliles z tymi seriami(zamiast dwoch pewnie powinny byc 3 serie), natomiast w plecach zamienil bym ćwiczenia miejscami np. pierwsze z drugim.

    #33146

    Hades
    Keymaster

    w poprzednim planie miałem we wszystkim progresje i postanowiłem ze ten będzie bez a te serie to dlatego, że czytałem temat gorzkiego i budowaniu wysokojakościowych mięśni i chce to sprawdzic jak będę na diecie i suplachco do tych ćwiczeń niektórych to są one typowo na dobicie, tak żebym czuł, że coś robiłem

    #33144

    Hades
    Keymaster

    te dobicie moze zaszkodzic zastanow się czy jestes na to gotowy

    #33139

    Hades
    Keymaster

    Jestem bo po zwyklym treningu masowym z progresja i maksymalnymi ciezarami naet nie czuje, ze cos robilem tak jak pisalem juz w innym topicu wiec moze taki trening da mi bardziej popalic zreszta jak napisalem w marcu zdam relacje z postepow, pomierze się itp

    #33137

    Hades
    Keymaster

    moze lepiej by bylo jakbys to zmiescil w 4 dniach

    #33135

    Hades
    Keymaster

    tez nad tym myslalem bo moglbym czwartek dodac do pićtku ale mi odpowiada 5 dni w tygodniu wiec chyba tak zostawie

    #33117

    Hades
    Keymaster

    skroc przerwy do 1,5minuty max ciezar i bedziesz czuc napewno

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest