Plecy i barki.

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 4 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5817

    Hades
    Keymaster

    Robić po 4 ćwiczenia na plecy czy po 3? bo we szystkich pozostałych ćwiczeniach na dane partie mam po 3.Czyli raczej pasowałoby żeby tu też bylo 3.Oto one:plecy:-ściąganie linki wyciągu gornego za kark, szeroki nachwyt 4(12,10,8,6)-progresja-ściąganie wyciągu gornego do klatki 4(12,10,8,6)-progresja-podnoszenie hantli w oparciu o lawke 4(12,12,12,12)-stały ciężar-martwy ciąg 4(10,10,10,10)-stały ciężarjak bym mial odjąć ktoros to bym odjął 2 dobrze bym zrobil????Aha jeszcze w sprawie barkow.Czy dobrze mam rozpisane te ćwiczeniaż czy są one na wszystkie 3 aktony tych mięśniżbarki;-unoszenie hantelek w siadzie do gory 4(12,10,8,6)-progresja-unoszenie hantelek do przodu 3(10,10,10)-stały ciężar-odwrotne rozpiętki 3(10,10,10)-stały ciężar

    #34428

    Hades
    Keymaster

    jako tako plecy masz dobrze jedynie co mozesz zmienic to wywalic po jednej seri z 2 czwiczen na gorna czesc, zamiast tego sciagania do klaty zrob se wioslowanie i to cwicznie 4 serie a 2 pozostalem na gorna czesc po 3 serie, w MC stosuj progresje unoszenie hantelek w siadzie do gory 4(12,10,8,6)-progresja Mysle ze masz na mysli ze unoszenie hantelek na boki w gore siedzac lecz to tylko moja spekulacjeZamiast tego mozesz zrobic wyciskanie hantelka w neutralnym chwycie niepotrzebnie masz 2 unoszenia I stosuj w nich progresje

    #34410

    Hades
    Keymaster

    barki:-wyciskanie sztangi 12-10-8-6-unoszenie na bok 3×8-odwrotnie rozpietki 3x 6-10-szrugsy 12-10-8-8

    #34406

    Hades
    Keymaster

    ja robie taklecy:- wioslowanie sztanga z przodu (na maszynie) 4 serie 12, 10, 8, 6*- sciaganie drazka za glowe 4 serie 12, 10, 8, 6*- wioslowanie sztangietka 4 serie 8, 8, 8, 8- unoszenie hantli lezac twarza do lawki ( rece zgiete w lokciach pod kate 90 stopni) 4serie 8, 8, 8, 8- zginanie tulowia w tyl z wyciagiem (MC) 4 serie 12, 10, 8, 6*- czasem podciaganie nachwytem, rece szeroko na dobicieBarki:- wyciskanie sztangi zza glowy 4 serie siedzac 12, 10, 8, 6*- wyciskanie sztangi sprzed glowy siedzac 4 serie 12, 10, 8, 6*- unoszenie sztangielek w gore w opadzie tulowia 2 serie 12, 12- wznosy sztangi oburacz w gore 2 serie 12, 12Kaptury:- sztrugsy ze sztanga 4 serie 12, 10, 8, 6** – progresja

    #34396

    Hades
    Keymaster

    Giera za duzo na plecy, rob 4cwiczenia po 4 serie, a co do barkow pierwsze ćwiczenie 4 serie a pozostale ćwiczenia po 3 serie, zamienilbym kolejnosc 3 i 4 ćwiczenia na barki

    #34391

    Hades
    Keymaster

    Plecy to duza partia wiec powinno się robic wiecej serii niz na inne partie

    #34365

    Hades
    Keymaster

    a 16 serii uwazasz ze to jest malo??

    #34362

    Hades
    Keymaster

    16 serii nie jest malo ale ja nawet po moich 20 seriach nie czuje znacznego zmeczenia jak robice plecy ale mniejsza z tym bo mamy pomoc jednemu gosciowi w treningu plecow i barkow a nie mi

    #34356

    Hades
    Keymaster

    widocznie masz kiepska technike

    #34341

    Hades
    Keymaster

    alblo za malo ciezaru, Co do barkow to wywal dwa ostanie cwiczniena a daj tam unosznie sztangielek bokiem w gore i bedziesz mial na wszystkie czy aktony, w plecach na gora czesc daj po 3 serie i będzie dobrze, tylko pamietaj ze jak masz tyle ćwiczeń to raczej nie dawaj innej wiekszej grupy mięśni aby miec energie

    #34340

    Hades
    Keymaster

    wesu widocznie nie mam kiepskiej techniki jak widze rezultaty bo gdyby nie bylo postepow to bym zmienil ćwiczenia w planie.Molesta oczywiscie przeznaczam caly dzien tylko na plecy nie robie wtedy zadnych innych partii

    #34337

    Hades
    Keymaster

    i dobrze robisz wywal tylko te serie i jest dobrze w plecach

    #34257

    Hades
    Keymaster

    Chodzi ci o mase to nie polecam wyciagow tylko wolne ciezary !!tak jak napisal molesta wywal te wyciagi i zrob wioslowanie !!-wioslowanie-wioslowanie hantlami-MCi morzesz jeszcze walnac podciaganie na poczatek ja taki trening robie przy kazdym 12-10-8-6 powt i progresja i niezla pompa a na drugi dzien zakwas !!

    #34254

    Hades
    Keymaster

    wiem, ze wolne ciężary są lepsze ( w znaczeniu, że większe zmęczenie się odczuwa ) ale ja chciałbym jeszcze trochę urosnąć dlatego robie izolowane . Poza tym powtorzę po raz kolejny, że nie macie poprawiać MOJEGO! treningu tylko odpowiadać na pytania Macho bo to JEGO TOPIC i to ON się pytał jak ćwiczyć a nie ja p.s. mój plan jest sprawdzony bo ćwiczę na nim 1,5miesiąca i są efekty pomimo tego, że niektore elementy nie trzymają się ściśle z ogolnymi schematami. Lecz jeśli są efekty to nie jest źle więc warto czasem poeksperymentowac i znaleźć samemu coś dobrego. Wasze poprawki są słuszne i wezmę je pod uwagę ale za 1,5 miecha jak będę układał następny plan B)

    #34218

    Hades
    Keymaster

    Plan się zmienia co jakies 1,5miech wiec juz go zmien, mięśnie się nie moga przyzwyczaic

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest