Po jakim czasię stosowac kreatyne??

Ten temat zawiera 20 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 12 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #7794

    Hades
    Keymaster

    mam pytanie kiedy mogę zaczac stosowac kreatynę cwicze okolo 2.5 msc i chcialem cwiczyc jeszcze cale wakacje na sucho a pozniej na rok szkolny zaczac brac kreatynę czy to dobry plan??

    #73439

    Hades
    Keymaster

    min to 6 miesiecy stazu na silowni

    #73437

    Hades
    Keymaster

    kreatynę powinno się brac gdy będzie się mialo ok 9 miesiecy stazu poniewaz w tedy mięśnie maja pelna adaptacje wysilkowa. kreatynę powinno się brac najlepiej w wieku 18, 19 lat poniewaz w wieku 15 ,16 itd serce zacznie wiecej pompowac krwi i będzie bardziej obciazone Tak wiec nie polecam ci na razie kreatyny. Kup gainery i napisz cos o sobie. Wiek, wzrost, waga, napisz cos o diecie ile litrow pijesz wody dziennie

    #73305

    Hades
    Keymaster

    mam 170 wzrostu i wagę 61kg, 17 lat wody pije okolo 2 litry na dzien to co na poczatek doradzacie zeby zastosowac??diete staram się miec bogata w duzo weglowodanow jem duzo jogurtow itp.

    #73291

    Hades
    Keymaster

    nie zapomnij o bialku, jak spozywasz duzo weglowodanow to obciazasz trzustke i w tedy powstaje tkanka tluszczowa ja polecam ci narazie Zebys kupil Gainera z Olimpu jak masz ok 130zl Noi oczywiscie trening odpowiedni
    Wiecej mozesz się zapytac na gg:5902423 Pozdro

    #73290

    Hades
    Keymaster

    kreatynę biez wtedy gdy przez dluzszy czas niezauwazysz przyrostow bo to takie gadanie ze po 5-6miechach moga one szybciej nastapic… jak przez miesiac niezauwazysz przyrostow a masz diete i trening to wtedy kup kreatynę

    #73196

    Hades
    Keymaster

    a jeszcze jedno jak bym zakupil kreatynę z vitalmaxa 300g to na jaki czas mi to wystarczy??

    #73195

    Hades
    Keymaster

    kreatynę z reguly przyjmuje się okolo 6 tyg potem przerwa . Wiec mozesz pochlonac cala . Powodzenia

    #73191

    Hades
    Keymaster

    a czy musze przechodzic okres nasycania i jakie dawki proponujecie na poczatek 1 seria suplementacji??czy po kreatynie przybiera się na masie??

    #73183

    Hades
    Keymaster

    Nie rob zadnej fazy nasycania bierz , 2 razy dziennie w dzien treningu 5 g przed i 5 g po treningu , najlepiej z dextroza , w dzien odpoczynku zaraz po wstaniu i przed posciem spac . Pamietaj abys robil odstepy miedzy posilkami ok. 1,5 h poniewaz tluszcz hamuje wydzielanie insuliny , co zmniejsza wchlanianie kreatyny . Powowodzenia

    #73182

    Hades
    Keymaster

    bez nasycenia :
    dni treningowe – 5g naczcczo i 5g po treningu/ewentualnie przed
    dni nietreningowe – 5g naczczo

    przy kreatynie bedziesz mogl ciezej trenowac, wiec jezeli bedziesz mial dobra diete to przybedzie Ci masy.

    #73137

    Hades
    Keymaster

    dzieki kreatynie moze ci przybyc masy, albo duuuuuuzo sily mi przyszlo okolo 15kg w wyciskaniu na klate biez w dni treningowe 10g 5g naczczo/przed trniengiem i 5g po treningu ( zależy od preferencji ja teraz testuje zranna naczczo i po tereningu ) a w dni nietreningowe 2,5g z rana naczczo i 2,5g przed snem dowal do tego tauryne ( zeby przyspieszyc transport kreatyny do mięśni ) i będzie luz… zakladajac ze masz diete

    #73097

    Hades
    Keymaster

    a jesli na poczatku nie mam jeszcze dobrej diety??tylko taka posresniaż?

    #73095

    Hades
    Keymaster

    No to opisz ta diete jak mozesz

    #73061

    Hades
    Keymaster

    jak niemasz diety to sobie uluz bo dobra dieta to polowa sukcesu wedlug mie bo widzialem kolesi co bez diety daleko zabrneli ( ale wszyscy gadaja ze dieta to podstawa wiec sam sobie dopiero teraz uloze ja : D)

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest