Początki Dieta na mase

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 9 głosów i był aktualizowany ostatnio przez  Marian 5 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9949

    Daniel
    Uczestnik

    Witam.
    Zacząłem ćwiczyć od niedawna, ale nadal nie ułożyłem sobie żadnej diety. Mam 178 wzrostu oraz ważę 62 kg. Chciałbym zwiększyć swoją masę, ale zarazem od razu ja rzeźbić. Liczę na waszą pomoc

    Pozdrawiam i z góry dziękuje

    #10293

    Marian
    Uczestnik

    Zacznij od płatków owsianych z rana i przed treningiem, z dodatkami wedle upodobania, byle były zdrowe (ja daję gorzkie kakao, rodzynki i orzechy) plus nabiał – twaróg, jogurt naturalny czy ewentualnie mleko. Zaraz po treningu zjedz/wypij cukry proste, np. wodę z miodem, carbo (odżywka) czy banana, a w ciągu godziny od treningu pełnowartościowy posiłek z dużą ilością białka (mięso, ryby, jajka lub twaróg). Na początek tyle wystarczy żeby rosnąć. Najważniejsze – prowadź się zdrowo!:)

    #10292

    Marian
    Uczestnik

    aaa jak nie chcesz żeby nadwyżki jedzenia odkładały się w formie tłuszczu to pamiętaj żeby usunąć z diety tłuszcze trans (margaryna, słodycze, frytki, wysokoprzetworzone produkty) i cukry proste (cukier) w dużych ilościach jak np. te w słodyczach czy słodzonych napojach. Do herbaty itp śmiało możesz dać sobie łyżeczkę cukru – to i tak z 7 razy mniej niż masz w szklance coli czy często nawet soków. Te słodkie napoje typu „light” też odpuść, nie mają cukru ale powodują jeszcze większe szkody. Poczytaj w wolnych chwilach o podstawach diety kulturystycznej czy zdrowej diety w ogóle i powoli próbuj wprowadzać co się dowiesz. Obserwuj swoje ciało i za jakiś czas sam będziesz wiedział co na Ciebie działa najlepiej a co najgorzej

    #10286

    Krystian
    Uczestnik

    Czytaj, czytaj i jeszcze raz czytaj 😉 Jest wiele pomysłów na to, jak zwiększyć masę, może uda Ci się znaleźć coś dobrego dla siebie

    #10236

    karolminek
    Uczestnik

    Śniadanie jest najważniejsze. Musisz o tym pamiętac bo sporo osób zapomina

    #10231

    marcin
    Uczestnik

    U mnie na siłowni dostałem namiar na sklep z suplementami link usunięty – spamowi mówimy nie 😉 i przyznam, że cenowo wygrywa nawet z Allegro. Produkty oryginalne, przeceny kilkadziesiąt procent. Czasami jest u nich tak, że jeden produkt tylko zamawiasz, a za przesyłkę nic nie płacisz. Ogólnie spoko sklep z suplementami.

    #10220

    Mariusz
    Uczestnik

    4-5 posiółkow. No i nadwyżka kaloryczna i jazda 🙂

    #10203

    Melisa
    Uczestnik

    A nie łatwiej zainwestować w jakieś tabletki na masę?

    #10109

    Magda
    Uczestnik

    Moi drodzy jeśli chcecie przypakować do wakacji to polecam trenera Igora http://www.igortreneronline.pl mój brat kupił u niego niedawno PAKIET DZIK(na stronce jest taka możliwość zakupienia bezpośrednio) – w życiu nie widziałam, żeby ktoś urósł tak szybko, musiał wymieniać całą garderobę hihi. No i ciasteczko z niego moje wszystkie koleżanki się za nim oglądają. Polecam tą stronke jeśli chcecie zrobić szybko formę

    #10097

    anonym
    Uczestnik

    „Zwiększać masę i zarazem rzeźbić”? Chyba chodziło tobie o budowanie suchej masy mięśniowej przy jednoczesnym gubieniu tłuszczu 😉 … w takim razie przeczytaj:

    „Jak stracić tkankę tłuszczową jednocześnie budując mięśnie?”
    https://www.kulturystyka.org.pl/jak-stracic-tkanke-tluszczowa-jednoczesnie-budujac-miesnie/

    Tutaj dieta na masę dla osoby ważącej 63 kg, wystarczy poszukać 🙂
    https://www.kulturystyka.org.pl/dieta-na-mase-63-kg/

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest