Poczatkujacy prosi o PLAN TRENINGOWY

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4568

    Hades
    Keymaster

    Przede wszystkim witam wszystkich na forum !

    Mam 20 lat, 66kg, 185cm, od tego tygodnia zaczynam swoja przygode z kulturystyka , diete mam ustalona, nie wiem tylko jak cwiczyc i w jakie dni. Prosilbym was o rozpisanie dla mnie jakiegos planu treningowego, chcialbym najpierw przybrac troche na masie, z gory dzieki za pomoc

    #47690

    Hades
    Keymaster
    #47682

    Hades
    Keymaster

    poniedzialek ( klata tric) sroda ( plecy, bic) piątek ( nogi, baryi kaptury) w wolne dni brzuch i aeroby

    #47654

    Hades
    Keymaster

    poniedzialek ( klata tric) sroda ( plecy, bic) piątek ( nogi, baryi kaptury) w wolne dni brzuch i aeroby

    tyle tych treningow, ze nie wiem teraz który wybrac 😀 , który wg was najlepszy ?

    ps. cwicze w domu, mam mam laweczke skosnia + rozpietki, sztanga, hantle, do niektórych ćwiczeń jest np. wskazanych martwy ciag, i jeszcze inne sprzety, których nie posiadam. Chcialbym abyscie mi wypisali taki plan, na którym moglbym bez problemu cwiczyc w domu, thx

    #47600

    Hades
    Keymaster

    ulozylem sobie trening, ocencie i zmience co potrzeba.

    Pierwsze dwa tygodnie:

    Poniedzialek:

    – klata: lezac na lawce poziomej wyciskanie sztangi w srednim uchwycie 2×12 -15 lub lezac na lawce poziomej tzw. rozpietki 2x-12 – 15 lub lezac na lawce poziomej przenosy sztangielek za glowe 2×12 – 15
    – tric: lezac tylem na lawce poziomej – francuskie wyciskanie ze sztangielkami 2×12 -15 lub lezac tylem na lawce poziomej – francuskie wyciskanie sztangi trzymanej nachwytem 2x 12 – 15

    Sroda:

    – plecy: stojac w opadzie tulowia – wioslowanie ze sztanga trzymana nachwytem 2x-12 -15 lub stojac w podporze kolanem o lawke pozioma – wioslowanie ze sztangielka trzymana nachwytem 2×12 – 15
    – bic: stojac – uginamy przedramiona ze sztanga trzymana w srednim uchwycie (podchwyt) 2×12 -15 lub stojac – uginanie przedramion z hantlami w chwycie mlotkowym lub trzymanymi podchwytem 2x 12 – 15

    Piatek:

    – bary: siedzac na lawce z podparciem plecow (kat 90 stopni) – unoszenie sztangi przodem 2×12 -15 lub siedzac na lawce z podparciem plecow (kat 90 stopni) – wyciskanie sztangielek z laczeniem nad glowa 2×12 – 15 lub siedzac na lawce z podparciem plecow (kat 90 stopni) – unoszenie sztangielek bokiem (ramiona proste) 2×12 – 15

    – kaptury: stojac – podciaganie sztangi trzymanej waskim nachwytem wzdluz tulowia 2×12 – 15 lub stojac – uginanie przedramion z hantlami w chwycie mlotkowym 2×12 -15

    – nogi: przysiad z hantlami 2×12 – 15 lub prostowanie podudzi siedzac (wyciag) 2×12 -15

    Drugie dwa tygodnie:

    Cwiczenia j/w. Dni treningowe, dobor ciezarow oraz przerwy miedzy seriami bez zmian czyli 4min, liczba serii w ćwiczeniu wzrasta do 4 a powtorzenia kolejno 10-12, 10-8, 8-6, 6.

    #47536

    Hades
    Keymaster

    juz wszystko rozumiem, zastosuje się do linkow od ETYLA, dzieki ALL

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest