Pomoc z klata

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5006

    Hades
    Keymaster

    Chodzi o to ze wicze juz 6 miesiecy i nie mam nawet zarysow klaty, od 6 miechow robie masowke, ale mysle, ze zarysy powinny by. Klate wicze 2 razy w tygodniu a wiczenia to plaska lawka, skos w gore, rozpietki wyciskanie hantli). POMOCY!!!!!!!!

    #43139

    Hades
    Keymaster

    ćwiczenia (zmieniane co jakis czas) pobudzaja, jadlo i odpoczynek buduja – tak w dużym skrocie

    #43138

    Hades
    Keymaster

    1. rob raz w tygodniu
    2. jak jest z innymi mięśniami ?? jestes zadowolony w miare ??

    #43135

    Hades
    Keymaster

    Klata tylko raz w tygodniu,ale solidnie.
    Przykladowo:
    -wyciskanie na plaskiej 4serie 12,10,8,8 (czasem dla odmiany mozesz zrobic hantlami)
    -wyciskanie na skosie 4s 12,10,8,8 (cotydzien zamieniaj sztange na hantle)
    -skos dolny (glowa w dol) 4s 12,10,8,8 lub pompki na poreczach(tylko,ze wtedy to jest ostanie cw.)
    -rozpietki (cotydzien zamieniaj lawke plaska na skos) 4s 10p

    #43134

    Hades
    Keymaster

    gieka za duzo!!!! 3 wyciskania po co? wytnij skos dolny lub plaska z tego planu i będzie ok

    #43129

    Hades
    Keymaster

    W sumie racja,troche za ciezko.Wobec tego zawsze moze zrobic zamast skosu dolnego pompki na poreczach(jako ostatnie) lub przenosy hantla za glowe.

    #43120

    Hades
    Keymaster

    Ostatnio dopiero ruszyla mi gora klaty, a to zasluga wstepnego zmeczenia mięśnia spoko sprawa polecam ta metode, wogole ostatnio zaczelem robic rozne kombinacje pod siebie i efekty są zadowalajace:
    1.Krzyzowanie linek(brama) 4×10-15
    2.Wyciskanie skos 4×8-10
    3.Pompki na poreczach 3x max
    4.Rozpietki skos 3×10-15

    #43115

    Hades
    Keymaster

    ej a moze mam zaczac robic trening na rzezbe a nie na mase co???????

    #43113

    Hades
    Keymaster

    spoko konradzik, ja swego czasu jechalem na 3 wyciskania sztanga – plaska, skos w gore (smith) i dol, do tego rozpietki i zakwas trzymal do 3 dni po treningu i bylo dobrze 😆

    co do pompek na poreczach, to ja wątpię, zeby gosc z dopiero 6-miesiecznym stazem, mogl sam robic bez pomocy (porecze powinny przyjsc o wiele pozniej, bo na razie powinien się skupic na wolnych ciezarach)

    #43103

    Hades
    Keymaster

    Tylko,ze to moze jednak byc za ciezka opcja dla poczatkujacego (3 rodzaje wyciskan). Ja tak wlasnie cwicze i nie narzekam,ale czesto zmieniam: sztanga,hantle,porecze.
    Lukasecki jestes tlusty czy suchy?Jesli jestes suchar to co mialbys rzezbic?Podaj wagę i wzrost.

    #43099

    Hades
    Keymaster

    tez robilem 3 wyciskania i dupa z tego zakwasy po kazdym treningu mialem ale co z tegojak nieroslo? teraz zmienilem wyciskanie skos+4s skos-3s rozpietk3si i linki3s

    #43026

    Hades
    Keymaster

    wzrost ok 176cm a waga 76-77 kg aha i jeszcze mam w miare duzy tluszczyk na brzusiu i ogolnie to znaczy nie jestem grubas ale tluszczyk jest

    #42909

    Hades
    Keymaster

    czekam na odpowiedz

    #42907

    Hades
    Keymaster

    Mam pewien problem,chodzi o klatke piersiowa, a mianowicie jeden z moich mięśni piersiowych.Caly problem w tym ze jego dolna czesc, ta przy mostku jest jakas inna,wyglada jakby byla zerwana i brakowalo kawalka tkanki mięśniowej,w pewnym stopniu przypomina ona miesien zebaty.Czy da się ja jakos przywrocic do normalnej formy,(drugi miesien jest raczej w pozadku)pomozcie Proszę!!!!!!!!!

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest