POMOCY!!!!!!!!!!!

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 3 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5964

    Hades
    Keymaster

    ZACZALEM BRAC kreatynę (VITALMAX) I PRAKTYCZNIE PO PRZYJECIU ZACZELA MNIE GLOWA BOLEC TAK MOCNO ZE MYSLALEM IZ ROZSADZI MI GLOWE+DODATKOWO DOSTALE ZAWROTY GLOWY JAK BYM się NAPIL NAPOJU 40% JAKIS KOLES PISZE NA FORUM ZE TRZEBA PIC WODY I PRZEJDZIE ALE JA JA PIJE JUZ 3 DZIEN I NIC /CZUJE się PO TEJ KREATYNIE JAK NAJARANY ,BRALEM TABLETKI NA BOL GLOWY I ZADNYCH EFEKTOW……………DLUZEJ TAK NIE POCIAGNE CO ROBIC…………..Proszę O POMOC

    #33083

    Hades
    Keymaster

    albo fakealbo nalezysz do tego 1 % na ktorch zle dziala kreatynasprobuj zrobic sobie przerwe 2 dniowapotem trening z 2a potem powroc do brania kreatynyjesli nadal będzie Cie glowa bolala jak odstawisz kreatynę to do lekarza

    #33061

    Hades
    Keymaster

    mam kumpla który jak wezmie kreatynę to go bolki glowa, ale jemu przechodzi to po 1 dniu

    #33027

    Hades
    Keymaster

    Po pierwsze zly dzialPo drugie odstaw dextroze bo to jest przenosnik poprostu będzie w mniejszym stezeniu Po trzecie mozesz sprobowac od mniejszych dawek np. 0,5lyzeczki na dzien pozniej wracajac do 2 czyli 10gPo czwarte to moze byc psychika sam jak pierwszy raz to wypilem to zaczolm mnie brzuch bolec bylem troche podstresowany lecz nic wielkiegoPo pićte jesli nic nie pomoze to nie bierz tego i skonsultuj się z lekarzem

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest