POMOCY KREATYNA

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 5 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1744

    Hades
    Keymaster

    Witam
    ćwicze już od roku, brałem wcześniej kreatynke scitech 2 cykle
    a teraz kupiłem sobie kreatynke megabola
    i o dziwo znalazłem na opakowaniu napis że przy mojej wadze do 80
    waze 78 należy porzywaa jedynie 2 gramy dziennie tej kreatyny, po fazye nazycenia
    czy to nie za mało?
    normalnie przy mojej wadze stosowalem 15gx5dni nasycenia
    a potem przez 20dni 5 gram.
    a tu 20×5 a potem po 2 gramy

    Prosze o odpowiedzi jeśli ktos się na tym zna, i stosował tą kreatynę.
    bo niechce brać za mało, aby mi weszło, a niechche przesadzać jeśli nie trzeba

    Dziekuje!!

    #81257

    Hades
    Keymaster

    Megabol-nie jest to dobra firma ! ale mniejsza z tym !
    Polecam Multipower drogo ale dobra kredka jest droga !
    Megabol nie na wszystkich dziala ale kreatyna ogolnie rowniez nie na wszyskich dziala ale…..zależy od genetyki

    A co do stosowania nie potrzebie stosujesz Faze nasycania jest nie stabilna tak wynika z badan naukowych
    Wiec pomin Faze nasycania zaoszczedzisz Suplement !
    Najlepiej Przed i po Treningu 5 gram Suplementu bo i tak wydalisz wiecej ! Wiec nie oplaca się stosowac wiecej !
    I tak stosuj aż zakonczysz cykl i ok.1 miesiac przerwy !

    #81267

    Hades
    Keymaster

    Jest to drugi sposob brania kreatyny. Przez pierwsze 5 dni spo?ywasz 0,3 g na każdy 1kg masy, rozło?one na kilka porcji. W kolejne dni 0,03g na 1 kg masy ciała. Przy wyliczeniach wynik zawsze zaokr1glaj w gore

    #81269

    Hades
    Keymaster

    kretyna megabola jest akurat ok.

    moze nie drugi sposob, ale kolejny

    takie oto wyniki badan z zach. fora

    1) Creatine uptake into muscle tissue is limited by the activity of the creatine transporter.
    2) The creatine transporter is down-regulated as the level of creatine inside the muscle cell increases.
    3) Creatine only has an effect on muscle cell physiology once it is already inside the cell. Creatine in the blood does nothing for performance…it must be inside the cell.
    4) If you load creatine during 5 days (20gm/day), the amount of creatine excreted in the urine goes up DRAMATICALLY by the 3rd day because the muscle cells lose the ability to take in creatine because their transporters are being downregulated.
    5) Creatine uptake appears to be either sodium dependant, or highly regulated by sodium transport. Insulin (from carbs) increases sodium uptake into cells, this is why carbs have been shown to increase creatine uptake.
    6) Exercise increases creatine uptake. If you take some creatine and sit on a staionary bike and only peddle with one leg, the leg you peddle with will take up more creatine than the leg that is not peddling. (hint: take you creatine pre-workout)
    7) Different forms of creatine do not affect creatine uptake. This is because creatine uptake is limited by the creatine itself, not by its form at the time of ingestion. Once the muscle cell is filled up, it won’t take any more. Don’t let anybody charge you for any special forms of creatine. Monohydrate works as good as any.
    8)Creatine supplementation will result in approximately a 20% increase in phosphocreatine at best.
    9) Some people will have a greater response to creatine if their meat intake was low before. Vegetarians respond beautifully to the stuff.

    #81274

    Hades
    Keymaster

    Dokładnie tak – kolejny

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest