Pomóżcie :)

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Bart 00 Devlin 6 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9950

    Maciej
    Uczestnik

    Witajcie,
    czy podczas zażywania suplementów ryzykujemy spadkiem libido i zmniejszeniem męskości? co na to lekarze?
    Czy w razie problemów trzeba korzystać z tabletek, które oferuję sklepy, jak np. “szybkie powiększanie mięśni” ?

    #10433

    Bart 00 Devlin
    Uczestnik

    Biorę pełno suplementów i nigdy nie zauważyłem spadku libido. Na wieczór zawsze GH Surge i jest git;) no i dieta odpowiednia, bogata w minerały i witaminy;) i ruch, sport!

    #10432

    Elwira
    Uczestnik

    Mój chłopak też przez parę lat brał różne suplementy i dalej daje rade 🙂

    #10368

    Grzegorz
    Uczestnik

    Suplementy nie mają w tym kierunku żadnych efektów ubocznych, można spokojnie je stosować.

    #10323

    Bart 00 Devlin
    Uczestnik

    A dodatkowo zalecam ZMB6 na noc, przed snem bo świetnie regeneruje, poprawia jakość snu i zwiększa wytwarzanie testosteronu:) U mnie w suplementacji szczerze od paru lat.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest