Pomóżcie mi w treningu

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6621

    Hades
    Keymaster

    Mam 15 lat,170cm wzrostu,52kg i mój sprzet to 2 hantle po 5kg i drażek i nie wiem co zrobia żeby potrenować biceps i klate!!! Pomo?cie mi i powiedzcie jak mam trenować w jakiej kolejnosai co! Mam zamiar zapisać się do siłowni powiedzcie czy to dobry pomysł!!!

    #92742

    Hades
    Keymaster

    siłownia to najlepszy pomysł.
    instructor doradzi Ci plan na twoj wiek i staż.
    bedzie to lekki trening ogolny.

    klaty z tymi hantlami nie zrobisz – podstawa to ławka i sztanga.
    na biceps możesz robia: uginanie przedramion stojac z suplinacja, uginanie w oparciu o udo i uginaniew chwytem mlotkowym.

    drażek s3uzy głównie do treningu plecow ewentualnie brzucha (podciaganie nog).

    co z reszta partii ????

    #92744

    Hades
    Keymaster

    jak masz pieniadze to siłownia to najlepsze rozwiazanie…
    pamietaj ze masz 15lat wiec na wstepie radze zrezygnowaa z ćwiczen obciażajacych kregos3up… (martwy ciag, wyciskanie zza karku, przysiady z dużymi ciężarami, wyciskanie klasyczne z klatki stojac)

    musisz nabrać masy bo 52kg to bardzo mało!!

    tym sprzetem który posiadasz też możesz w domu pocwiczya…:

    drażek jest bardzo ważny na najszersze grzbietu – podciaganie się na drażku do karku lub do klatki
    z hanklami mozesz zrbia nastepyjace ćwiczenia:
    – na biceps: przemienne unoszenie sztangielek, unoszenie przedramionz 3okciem opartym o udo, m3otki
    – triceps: francuskie wyciskanie jednoracz, prostowanie reki do tyłu w opadzie
    – przedramie: zginanie nadgarstow ze sztangielka podchwytem i nachwytem,
    – barki: wznosy ze sztangielkami bokiem, wznosy przodem, wyciskanie sztangielek siedzac
    dodatkowe ćwiczenia ktore można wykonywaa w domu to pompki, i takie pompki odwrotne – na podporkach (dobre na triceps)

    #92756

    Hades
    Keymaster

    zacznij od brzuszkow i pompek + podciaganie
    to wystarczy na poczatek
    brzuszki wiadoma zecz mozesz odadac spiecia ( wzmocni to wszystko twoj brzuch i grzbiet) w puzniejszym okresie dosc przydatne
    pompki rozne rodzaje waski uchwyt(ticeps) szeroki (klatka), nogi wyzej niz glowa, nogi rowno z glowa nogi nizej niz glowa (proboj roznych wariantow zeby wszystkie meisnie poruszyc)
    podciaganie (szeroki nachwytem)–plecy pewnie drazek we framugach dzwi wiec za szeroko nie zlapiesz
    biceps triceps chyt waski i dwa warianty nachwyt i podchwyt
    te hantle raczej nie przydatne najwyzej gdybys cchial troszke barki wzmocnic ale narazie się wstrzymaj
    popracuj tak 4 razy w tygodniu do tego rozciaganie
    2-3 miesiace potem rozejzyj się za silownia albo popros zajaca o sztang, hantle i troche obciazenia zamiast babki wielkanocnej 😀
    pozdrawiam

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest