Potrzebna pomoc kto się zna ……

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1712

    Hades
    Keymaster

    Witam mam 22 lata cwicze od 3-lat (z drobnymi przerwami) Moja waga to 75 kg w lapie mam 38-40 tak mi się wacha.Moim celem jest masa i sila tak po rowno zezba mi jakos sama idzie (taki mam chyba plan) Reszty wymiarow nie podam bo sobie ich nie mieze. ostatnia kuracje mialem 6 miesiecy temu z Decki 8x2ml d…. i testosteronu p……… 7x1ml i 100 bionabolu Przyrosty mialem na tym ok chociaz wiem ze moglo byc lepiej.
    Robie własnie 3 cykl który ma trwac 8 tyg. z
    Deca durabolin x8 amp.
    Testosteron Prolangatum x10 amp.
    Bionabol x 100 szt. (albo wcale)
    Winstrol-v x 100 szt.
    Mam juz to wszystko bo mi zostalo po kolesiu ale niewiem jak to sobie walic wiem ze :
    deca 200mg na tydzien i tescia 100mg co 5 dni ale niewiem co z reszta jak to jesc.Czy mogl by mi to ktos sensownie rozpisac. A moze się myle poprostu niechcial bym popelnic jakiegos bledu który moze mnie wiele kosztowac . Byl bym wdzieczny za pomoc.

    #81037

    Hades
    Keymaster

    1-8/10 prolongatum 200mg
    1-8/10 deka 300mg
    1-4 bionabol 3-4tab/dz
    2-4 nolvadex 10mg (aby zbytnio się nie nawodnic, potem trzymaj go pod reka uwazajac na gino)

    Po cyklu HCG , clomid obowiazkowe!! nie zaszkodza tez tribulusy i kreatynka

    Ta kombinacja da Ci dosc szybko przyrost wagi i siły, po czym nastapi spowolnienie przyrostow ale w sumie masz 10tyg ciaglego wzrostu!!!

    zamiast bio na poczatku cyklu mozesz zastosowac ten winstrol V-najprawdopodobniej 5mg juroxa w ilośći 15-20mg dziennie
    jesli okaze się dobry to uzyskasz mniejsze przyrosty masy(niz przy bionabolu) ale o duzo lepszej jakosci, twardosci i trwalosci i twardosci 😀

    odblokowanie jak wyzej

    #81045

    Hades
    Keymaster

    DZIEKI ZA POMOC

    #81053

    Hades
    Keymaster

    zbylon puknij się w leb ale to mocno. koles ma 40 w reku, 75 wagi, a ty mu rozpisujesz kuracje z 3 srodkow.

    #81054

    Hades
    Keymaster

    Sam się puknij w 3eb!!!!

    Robie własnie 3 cykl który ma trwac 8 tyg. z  Deca durabolin x8 amp.  Testosteron Prolangatum x10 amp.  Bionabol x 100 szt.  (albo wcale)
    Winstrol-v x 100 szt.  

    koles walil juz cykl z dwoch srodkow!!! Na te 3 nawet 4 jest juz zdecydowany!!

    #81062

    Hades
    Keymaster

    zbylon puknij się w leb ale to mocno. koles ma 40 w reku, 75 wagi, a ty mu rozpisujesz kuracje z 3 srodkow.

    PO 1
    40 w lapie 75 kilo wagi ale wiesz ile musialem zrzucic zeby tak wygladac chodzi mi o moja rzezbe(ktorej mozesz mi tylko pozazdroscic) nie niewiesz wiec sam się puknij
    PO 2
    Mialem juz za soba 2 kuracje z dwoch srodkow pierwsza z……..e mi poszla druga juz nie wiec co mnie ruszy jak nie trzy koksy co!!!! Chyba nic wiec sam się puknij
    PO 3
    ta rozpiska to tylko przyklad, przeciez i tak zrobie jak bede uwarzal ja za sluszne. Nie bede się szprycowal tak jak ktos tego chce. Fakt byla pomocna ale dorzuce sobie do tego to winko na poczatek. I co przeszkadza ci to no i co no i nic wiec sam się puknij

    #81080

    Hades
    Keymaster

    jak na 3 cyklony to marne te wymiary. jak nie zaczniesz się odzywiac to mozesz i pol apteki zjesc a nie urosniesz. a z pukaniem to chodizlo mi o to, ze spokojnie starcza 2 srodki. poprzednia kuracja byla lajtowa, wiec spokojnie strczy cos takiego

    1-8 (10) nandrolon 200mg / tydz
    1-8 (10) enanthate 200mg / tydz

    uDIETA/u

    4g ubiałka/u na kmc
    4-6g wegli na kmc

    #81081

    Hades
    Keymaster

    @ zbylon – wiesz, ze nie powinno się laczyc mety i wina

    @ swidur – kazdy cwiczy dla siebie i wiem ile tzreba wlozyc wysiluku, aby się pociac – zazdroscic ? nie mam powodu jest mi to obojetne skoro zrobisz jak bedziesz uwazal to w jakim celu pytasz o porade ?

    #81084

    Hades
    Keymaster

    jak zwracasz się o pomoc to nie pisz ze i tak zrobisz po swojemu 👿
    bo ja nie po to przelewam swoja wiedze na forum żebys to olewa3 8)
    skoro wiesz lepiej to się po prostu nie pytaj 😆

    Swoją droga to wag1 nie grzeszysz a obecnie na rynku jest tyle supli ze moglbys sprobowac naturalnych metod!

    Ale ja tu nie jestem od umoralniania tylko od dawkowania dlatego prosilbym TMQ abys na przyszlosc darowal sobie takie agresywne komentarze 😆

    Spotykam za wielu nastolatkow jedzacych po 10tab metki dziennie bo ich jedynym doradca jest diller który idzie na ilość bo z tego ma $$$$, wiec jak widze ze koles jest zdecydowany to wole mu zapisac 200mg teski tyg niz pisac o dietach bo tego i tak nie poslucha NIESTETY

    #81085

    Hades
    Keymaster

    napisalem zamiast bio mozesz wziasc wino, nie ze ma razem przynajmiej o to mi chodzilo ze ma wybrac jedno z dwojga 😆

    a to laczenie wina z meta ma pewne uzasadnienie chocby ze wzgledu na ogromne ilośći IGF-1 jakie się wytwarzaja przy polaczeniu srodkow 17alfa 😀
    tylko nikt tutaj nie trenuje na takim poziomie aby probowac takich toksycznych kombinacji 😀

    Ogolnie ten post uwazam za zamkniety, co co tu jeszcze mozna dodac??

    #81092

    Hades
    Keymaster

    fakt unioslem się niepotzrebnie – ale to przez ta energie 😆

    #81133

    Hades
    Keymaster

    zbylon jak zwracasz się o pomoc to nie pisz ze i tak zrobisz po swojemu 👿
    bo ja nie po to przelewam swoja wiedze na forum żebys to olewa3 8)
    skoro wiesz lepiej to się po prostu nie pytaj 😆

    Swoją droga to wag1 nie grzeszysz a obecnie na rynku jest tyle supli ze moglbys sprobowac naturalnych metod!

    Ale ja tu nie jestem od umoralniania tylko od dawkowania dlatego prosilbym TMQ abys na przyszlosc darowal sobie takie agresywne komentarze 😆

    Sluchajcie chlopaki dziekuje wam za pomoc . Ale troche zle mnie zrozumieliscie doceniam to ze chcieliscie mi pomuc ale moje slowa( i tak zrobie tak jak bede uwazal) zostaly zle odebrane

    Pewien kulturysta kiedys powiedzial wiele madrych slow ale jedno utkwilo mi naj glebiej cytuje zlych prorokow nie brakuje nawet wsrod profesjonalistow Dlatego zawsze ostroznie podchodze do tego co mi ludzie mówią i doszukuje się w tym wlasnej prawdy. Kiedys ktos mi poradzil (zle, teraz to wiem) bylem gruby i tusty. Ale byl tez taki który mi dobbrze doradzil i wygladam dzis jak wygladam. KONIEC

    Jeszcze raz dzieki

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest