Pozowanie

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6504

    Hades
    Keymaster

    mięśnie dwugłowe ramion przodem

    Stojac tyłem, lewa lub prawa noge lekko ugiaa w stawie kolanowym, kierujac palce stopy i kolano na zewnatrz. Jedna noge odstawia nieco w bok cofajac i zrobia wspiecie na palce uginajac ja w kolanie. Odstawienie nogi w bok, pozwala na lepsze zademonstrowanie mięśni dwugLowych uda, oraz pozostałych mięśni wewnetrznych uda. Z tej pozycji uniesa rece w gore, a nastepnie uginajac je w 3okciach i nadgarstkach, powoli opuscia w do3. Ruch opuszczania zakonczya wowczas, kiedy 3okcie znajda się na linii barkow. Rownolegle z opuszczeniem rak, opuscia rownież barki, dzieki czemu mięśnie najszersze grzbietu nieco się poszerzaja. Mocno wyciagnaa brzuch i zrobia głeboki wdech. Spowoduje to uniesienie klatki piersiowej, dzieki czemu gorna czesa mięśni najszerszych grzbietu jeszcze się poszerza. Tu3ow nieco odchylia do tyłu.

    Stojac, prawa lub lewa noge należy odstawia w taki sposob, by była ona wyprostowana, a palce oparte o pod3oge. Druga lekko ugieta w kolanie, a rece uniesione ku gorze. Uginajac rece w 3okciach i nadgarstkach jednoczesnie opuszczaa je w do3. Lokcie nie powinny przekraczaa gornej linii ramion, ze wzgledu na niekorzystny wpływ na kszta3t mięśni najszerszych grzbietu. Nastepnie opuszczaa i napinaa mięśnie ramion, przedramion i najszerszych grzbietu. należy jednoczesnie wciagaa brzuch i zrobia głeboki wdech dzieki ktoremu klatka piersiowa uniesie się w gore. Dzieki tym czynnosciom poszerzaja się m.in gorne czesci mięśni najszerszych grzbietu. Można lekko cofnaa 3okcie do tyłu, a d3onie wysunaa do przodu. Dzieki temu pokażemy bicepsy pod korzystniejszym katem, jednak nie u wszystkich ma to miejsce. Należy sprawdzić samemu. Koncowym elementem przyjecia tej pozy jest mocne napiecie wszystkich mięśni z wyjatkiem mięśni brzucha, gdyż ten pozostaje wciagniety.

    [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne] – fotka którą przypli?y nieco te pozycje

    mięśnie dwugłowe ramion tyłem

    Stojac lewym lub prawym bokiem do komisji sedziowskiej, ugiaa lekko w kolanie jedna z nog, droga zasodstawia mocno do tyłu. Palce oprzea na pod3odze. Uginajac cofnieta noge, przesuwamy ja po nodze prawej do przodu w taki sposob, aby był maksymalnie wyeksponowany jej miesien dwugLowy. By dobrze uwypuklia mięśnie podudzia, należy palce nogi mocno wcisnaa w parkiet. Odleg3osa miedzy nogami powinna wynosia około 20 cm. Wyprostowana reke należy nieco odchylia do tyłu, a nadgarstek obrocia nieco do tyłu, aby dobrze był wyeksponowany zarowno jej miesien dwugLowy, jak i trojgLowy. Demonstrowana reke należy przytrzymaa nieco powyżej nadgarstka palcami drugiej reki. Tu3ow należy lekko pochylia ku przodowi, wciagnaa brzuch i napića mocno mięśnie proste brzucha.

    mięśnie klatki piersiowej bokiem

    Stojac prawym lub lewym bokiem do komisji sedziowskiej, jedna z nog należy lekko ugiaa w kolanie, a druga odstawia daleko do tyłu. Przesuwajac ja do przodu po nodze drugiej nastepuje wypchniecie mięśnia dwugłowego, co korzystnie go weksponuje. Nastepnie należy uniesa piete, a palce stopy mocno wcisnaa w pod3oge. Si3a i technika nacisku należy sterowaa tak, aby napina3y się tylko przednie mięśnie uda. Rozlu1niony miesien dwugLowy, poddawany wspomnianemu wyżej wypychaniu, wybrzusza się, pog3ebiajac bruzde oddzielajaca go od pozostałych mięśni. Tu3ow wyprostowany. Teraz należy zgiaa reke w 3okciu tak, abyprzedramie było zbli?one do poziomu, a wewnetrzna strona zacisnietej w piesa d3oni, skierowana ku gorze. Taki układ reki sprawia, że biceps przybiera kszta3t kulisty. D3on wywiera na nadgarstek umiarkowany nacisk. Wciagniety brzuch, głeboki wdech. Miesien piersiowy od komisji umiarkowanie lu1ny, drugi zas mocno napiety i dodatkowo wypchniety poprzez nacisk reki.

    mięśnie najszersze grzbietu przodem

    Stoimy, nogi lekko ugiete w kolanach, piety blisko siebie, palcami na zewnatrz, rece mocno ugiete w 3okciach, d3onie zacisniete, wbite w boki tulowia na wysokosci punktow rozpoczecia mięśni najszerszych grzbietu, 3okcie mocno odchylone do tyłu. Napinajac mięśnie najszersze, 3okcie przesowane są do przodu. Brzuch wciagniety, głeboki wdech. Dzieki temu klatka piersiowa unosi się w gore i gorne czesci mięśni najszerszych grzbietu poszerzaja się.Koncowym elementem przyjmowania pozy jest mocne napiecie wszystkich mięśni, z wy3aczeniem mięśni brzucha

    [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne] – fotka

    mięśnie najszersze grzbietu tyłem

    Prawa lub lewa noga ugieta lekko w kolanie, palce stopy i kolano odchylone nieznacznie w bok. Jedna z nog odchylona nieznacznie w bok. Druga odstawiona do tyłu z jednoczesnym odchyleniem w bok (ukosnie), oparta palcami o pod3oge. Takie ustawienie nogi ma korzystny wpływ na dobre wyeksponowanie jej mięśnia dwugłowego. Broda wypchnieta do przodu, mięśnie posladkowe napiete. D3onie zwiniete w piesci z kciukami odchylonymi i skierowanymi do tyłu, wcisniete w boki około 3 cm powyżej bioder. Lokcie mocno odchylone do tyłu. Nastepnie należy przesunaa 3okcie do miejsca kiedy odleg3osa miedzy nimi będzie najwieksza. Broda uniesiona nieco do gory, dzieki czemu dobrze są wyeksponowane mięśnie czworoboczne plecow. Brzuch wciagniety i nabrane powietrze. Tu3ow odchylony do tyłu na tyle, aby wzrok sedziow był prostopad3y do lini plecow.

    [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne]

    mięśnie brzucha przodem

    Stojac przodem do komisji sedziowskiej, prawa lub lewa noga lekko ugieta w kolanie, a palce stopy skierowane na zewnatrz. Jedna z nog lekko wysunieta przed druga tak, aby maksymalnie zas3ania3a przestrzen pomiedzy nogami. D3onie splecione z tyłu gLowy. Tu3ow nieco odchylony do tyłu i za3amany na wysokosci mostka. mięśnie brzucha lekko wciagniete i mocno napiete. Najpierw prezentowane są mięśnie proste brzucha, chwile poźniej poprzez lekki skret tulowia prezentowane są mięśnie skosne brzucha. Wszystkie ruchy podczas wykonywania tej pozy powinny być wolne i kontrolowane

    #91585

    Hades
    Keymaster

    spoko 😀
    mam gdzies zdjęcia jak tylko znajde to się je tu jeszcze wrzuci

    #91592

    Hades
    Keymaster

    Wypas artykul.

    #91754

    Hades
    Keymaster

    Ze zdjeciami by był full wypas.

    #91956

    Hades
    Keymaster

    Ma3y zdjęcia są tylko czekaja na zeskanowanie, jak tylko bede miał to podesle Hadesowi to je wkleji 😀

    #92099

    Hades
    Keymaster

    przydatne ❗ a kto z was przymierza się lub juz startowal w jakis zawodach

    #92444

    Hades
    Keymaster

    Dodałem linki do fotek

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest