Problem – co mam zrobia?

Ten temat zawiera 21 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6438

    Hades
    Keymaster

    Ju? od trzech miesiecy prawie nie zmieniła mi się objetosa bicepsa! Ju? się powoli za3amuje, aż odechciewa mi się ćwiczyć! Nie pije alkoholu nie pale, staram się jesa jak najwiecej białka i ćwicze powoli i intensywnie jak tylko mogę! Wiec gdzie jest problem? Do wakacji musze jeszcze złapaa troche masy! Pomo?cie! Moze mój trening jest nieodpowiednio u3o?ony? Awicze trzy razy w tygodniu (bo tylko tyle mam dostepu do siłowni).

    PONIEDZIALEK
    Klata, biceps, triceps, brzuch
    ¦RODA
    Barki, plecy, nogi, brzuch
    PI!TEK
    Klata, biceps, triceps, brzuch

    Klata:
    -Wyciskanie skos i na plaskiej
    -Rozpietki skos i rozpietki na maszynie (dolne partie)
    Biceps:
    -Uginanie ramion ze sztanga łamana
    -Uginanie ramion z cieżarkami (uchwyt młotkowy)
    -Uginanie ramion na modlitewniku (maszyna)
    Tricpes:
    -Uginanie ramion zza gLowy
    -Uginanie ramion w do3 (wyciag)
    -Prostowanie rak w do3 (maszyna)
    Barki:
    -Unoszenie ramion bokiem z cieżarkami
    -Unoszenie ramion przedem z cieżarkami
    -Wyciskanie sztangi siedzac
    Plecy:
    -Przyciaganie cieżaru (nie wiem jak to nazwaa) do karku (wyciag)
    -Przyciaganie cieżaru do klatki, waski uchwyt (wyciag)
    -Przyciaganie cieżaru na maszynie, szerowki uchwyt

    Wszystko robie z maksymalnym wysiłkiem i cieżarem 4 serie po 10-9-8-6, ćwicze starannie i powoli! Wiec w czym tkwi problem? Pomo?cie mi bo już się za3amuje! Ustalcie mi jakis plan jak możecie (albo przynajmniej jakie partie w jakie dni) na mase! POMO—CIE!

    wiek – 16 lat, wzrost – 174 cm, waga – 67 kg (już od d3ugiego czasu nie rosnie), Objetosa bicepsa – 34 cm, wycisk – 75 kg, ćwicze jakies 8 miesiecy z przerwami! Jak macie czas to Proszę o pomoc i jakis plan z głównym naciskiem na 3ape i klatke – bo z tym jest najgorzej) po którym zobacze jakies rezultaty!

    #90668

    Hades
    Keymaster

    nie ma co ukrywac że plan jest bardzo zły
    przede wszystkim nie ma potrzeby ćwiczyć klatki, tricepsa i bicepsa dwa razy w tygodniu
    na tym forum nasz rozpisanych bardzo wiele planow poszukaj a znajdziesz cos odpowiedniego dla siebie
    jesli możesz chodzia na siłownie tylko 3 razy w tygodniu to możesz zrobia tak:
    pn:klatka triceps
    sr:uda barki kaptur
    pt:plecy biceps przedramie
    oprocz tego łydki brzuch i kiedy chcesz
    zmien także liczbe serii i ćwiczeia

    #90674

    Hades
    Keymaster

    1. tak jak mowi poprzednik wyżej – nie ma co robia tych partii 2x/tydzien.
    2. 3 tni w tygodniu w zupelnosci starczy, ale potrzebny jest inny trening.
    3. twoj plan jest absolutnie zły.
    4. staraj się co te 3 miesiace zawsze zmieniaa plan.
    5. mowiac objetosa bicepsa chodzi ci wizualnie o sam biceps??? – bo odnosze wrażenie, że o cala 3ape a 2/3 to tric.
    6. jak ci waga nie rosnie to —> dieta

    7. po raz kolejny powtarzam:
    wystarczy każda partie ćwiczyć raz w tygodniu ale solidnie

    8.podnos dużo – jedz – spij —-> rosnij

    #90719

    Hades
    Keymaster

    Pamietaj, że ba3ko nie może być głównym składnikiem diety! Weglowodany są tak samo ważne jesli nie ważniejsze!! To dzieki nim masz energie ćwiczyć i dostarczaja energie do przemian bai3kowych, czyli do rosniecia mięśni. No i tak jak powyżej- tylko raz w tygodniu rob biceps i triceps, bo obie te partie uczestnicza też w cwiczniach na inne np. biceps przy plecach, triceps przy klacie i barach. Nie zapominaj o treningu przedramion.

    #90726

    Gromoz
    Uczestnik

    I o treningu nog. Widze, że masz nogi w planie, ale nie widze rozpiski… :/

    #90789

    Hades
    Keymaster

    dopiero czwiczysz 3 miesiace a to mało pierwsze efekty bez odrzywek są p 2 latach ale to koledzy lepiej ci powiedzom pozdro 😀

    #90791

    Hades
    Keymaster

    A wiec tak caly trening jest do bani… mowisz ze ci biceps nie rosnie?? popatrz robisz go 2 razy w tygodniu po 12 serri na treningu czyli 24 w ciagu tyg. na biceps wystarczy 4-6 na jednym treningu a w calym tygodniu wedle zasady powinno się robic max 9 serii…oczywiscie przy innym planie nakierunkowanym na poprawe go.Dotego dochodzi zaangazowanie go przy innych cwiczeniach w srode…. Future Trunksdopiero czwiczysz 3 miesiace a to mało pierwsze efekty bez odrzywek
    troche kolega ma racji ale przeciez to na samym poczatku widac najwieksze przyrosty poniewaz mlody organizm odbiera wszystkie bodzce podwujnie ztad mocne zakwasy…sam mowisz ze jesz duzo białko ale to nie wszystko to fakt ze przy masie musi byc jego duzo ale przy dobrze dobranym bilansie ww/t/b….na poczatek zrob przerwe, daj odpoczac organizmowi a potem zacznij trening wprowadzajacy/obwodowy tobie polecam po 1 ćwiczeniu staly ciezar w tygodniu…duzo pij wody, dobra dietka a na suple za wczesnie…poszkaj planu https://www.kulturystyka.org.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=190

    do tego nie zapomnij o nogach, pamietaj o symetri do samego poczatku bo pozniej trudno będzie nadrobic…

    #90805

    Hades
    Keymaster

    Future Trunksdopiero czwiczysz 3 miesiace a to mało pierwsze efekty bez odrzywek są p 2 latach ale to koledzy lepiej ci powiedzom pozdro 😀
    Heh pierwsze efekty są własnie przez pierwsze 3miesiace poźniej można sobie pomoc jakims gainerkiem.

    #90812

    Hades
    Keymaster

    ¬le mnie zrozumieliscie ćwicze już 8 miesiecy, a od jakis trzech miesiecy nie obserwuje prawie żadnych zmian. A co powiecie na taki plan:

    PONIEDZIALEK
    -Klata

    ¦RODA
    -Barki, plecy, nogi

    PI!TEK
    -Triceps, biceps

    I to tego codziennie brzuch
    Taki plan ustali3 mi instruktor z siłowni

    #90814

    Hades
    Keymaster

    Nie karzdy sytem na karzdego działa jeżeli przez 3 miesiace nie ma efektow to cza zmienia system i tak dalej aż znajdziesz cos dla siebie mnie dopiero 4 system ruszy3 ale lepiej zapytaj się bardziej doswiatczonych kolegow z forum pozdro 😀

    #90825

    Hades
    Keymaster

    <Tomus> ćwicze już 8 miesiecy. A co powiecie na taki plan:

    PONIEDZIALEK
    -Klata

    ¦RODA
    -Barki, plecy, nogi

    PI!TEK
    -Triceps, biceps

    Taki plan ustali3 mi instruktor z siłowni

    jakis dziwny ten instructor chyba.
    sroda kompletnie do wymiany.
    lepiej rozdzielic go na 4 dni

    ale to też zależy od ćwiczen.

    #90916

    Hades
    Keymaster

    Tzn. w srode powiedział abym ćwiczył barki i plecy a nogi mam ćwiczyć kiedy mi pasuje.

    #90918

    Gromoz
    Uczestnik

    A gdzie jest brzuch, przedramie ?

    #90924

    Hades
    Keymaster

    Tzn. w srode powiedział abym ćwiczył barki i plecy a nogi mam ćwiczyć kiedy mi pasuje.

    a robisz takie ćwiczenia jak napisałes wyżej czy już inne ??
    napisz trening nog bo nie widze !!

    #90930

    Gromoz
    Uczestnik

    Ponieważ plecy zajmuja z regu3y dużo czasu – to proponuje przesunaa trening nog na poniedziałek.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest