Problem z bicepsem

Ten temat zawiera 22 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8008

    Hades
    Keymaster

    Witam mam pytanie .Otoz jestem swiezakiem cwicze 2 miesiace i mam problem z bicepsem.Cwicze 4 razy w tygodniu i inne mięśnie jak grzbietyu klatki barki juz cos się tam dzieje a biceps jak stal tak stoi.Robie na niego 8 serii na gryfie prostym 4*12 powtórzeń szeroki uchwyt i 4* 12 powtórzeń w wezszym.Molibyscie mi cos poradzic moze zle cos robie???Dodaje ze trenuje bez zadnych suplementow.Proszę o pomoc????

    #30435

    Hades
    Keymaster

    -ugnianie ze sztanga stojac3x-molotki3x-o kolano- supinacja3xnie rob 8 seri prawie tego samoego ćwiczenia

    #30433

    Hades
    Keymaster

    No i zwiekszaj ciezar w kazdej serii(tu są zdania podzielone) Biceps musisz poczuc podczas napinania.Nie wystarczy zwykle machanie sztanga (pamietaj o wolnym opuszczaniu).

    #30419

    Hades
    Keymaster

    Robisz jedno ćwiczenie praktycznie…bo tylko uchwyt zmieniasz. Musisz dorzucic cos nowego np. na modlitewniku jezeli masz, z hantlami naprzemiennie na stojaco lub siedzaco na lawce.

    #30396

    Hades
    Keymaster

    Wydaje mi się ze mam ten sam problem /:-(0 🙁 / Molesta mozesz opisac te ćwiczenia ktore wymieniles jak dokladnie się je wykonuje .. z gory dzieki ..

    #30395

    Hades
    Keymaster

    Nie opuszczaj sztangi do konca zeby miesien byl nostop napiety i powoli.I co tydzien zmnieniaj ćwiczenie a nie co tydzien to samo musicz mięśnie zaskakiwac a nie przyzwyczajac do tych samych ćwiczeń.

    #30384

    Hades
    Keymaster

    mieczyk po pierwsze niech nie robi tej twojej techniki jest to technika stalego napiecia mięśni i jest dla troche bardziej doswiadocznychpo drugie nie zmienia się ćwiczeń co tydzien kj-ugnianie ze sztanga stojac 12 10 8-mlotki stojac ze sztangielkami 12 10 8-uginanie ze sztangielka w oparciu o kolano ze skretem nadgarstka (supinacja czyli) 12 10 8

    #30297

    Hades
    Keymaster

    na mase proponuje – modlitewnik 8, 8, 7+1, 6+2- mlotki 8, 8, 8- uginanie o kolano 8, 8, 8Daje po lapie niemilosiernie a masa na lapie idzie nieublagalnie !

    #29764

    Hades
    Keymaster

    nie wypowiem się na ten temat bo mam podobny probmen /:-(0 🙁 / A z ta masa nawet dobry pomysl moim zdaniem

    #29756

    Hades
    Keymaster

    Ja kiedys mialem bardzo dobre efekty jak napinalem biceps w ostatnim stadium ćwiczenia na 2 sekundy efekty byly rewelacyjne, nie cwiczylem chyba z 8 lat ale teraz wracam na silownie

    #29740

    Hades
    Keymaster

    wazne jest maksymalne obciazenie i powolne unoszenie i spuszczanie reki bo mięśnie są dluzej w napieciu to powoduje mocniejsze " rozszarpanie " wlokien mięśniowych a nastepnie przy odpowiednio zbilansowanej diecie budowe nowych wlokien

    #29733

    Hades
    Keymaster

    A tak nawiazujac do tematu to z tego co wiem to miesien jest tkanka w ktorej nie moga powstac nowe wlukna, moze ktos się zna na biochemi troche i przyblizy ten temat

    #29724

    Hades
    Keymaster

    Podczas treningu wlokna się zrywaja a przy dobrej diecie w czasie regeneracji odrastaja nowe, mocniejsze wlokna, których jest wiecej. Dlatego na samym poczatku przygody z silownia mamy dobre przyrosty, pozniej ciezej uszkodzic bardzo mocne wlokna

    #29722

    Hades
    Keymaster

    ja slyszalem ze mięśnie nie rosna tzn. nie rozwijaja się tylko puchna a wracajac do tematu bicepsa ja wykonywalem uginanie sztangielki w pochyleniu z reka oparta o kolanow ostatnim stadium ćwiczenia miesien byl napiety aż prawie lapal skurcz.Efekt byl taki ze bicepsyrozwijaly się rewelacyjnie (mialem rozstepy) bez odrzywek itd. tylko dieta.Mysle ze poprostu trzeba probowac probowac i jeszcze raz probowac kazdy inaczej się rozwija.

    #29666

    Hades
    Keymaster

    dzieki bardzo za pomoc juz zastsowalem się do waszych rad i po treningu bicepsy byly niezle zmeczone…..

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest