Problem z bicepsem

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5877

    Hades
    Keymaster

    Mam problem z powiekszeniem obwodu bicepsa.Przez pare miesiecy powturzenia 8-10 w seri.Ana nastepny dzien zero bulu.Ostatnio zrobilem 20 powtórzeń w seri i na nastepny dzien mój biceps byl caly obolaly.Jak myslicie zwiekszona liczba moglaby powiekszyc obwod. B) B) B)

    #33855

    Hades
    Keymaster

    raczej nie bo wiecej powtórzeń to się rzezbe robi a jakim planem cwiczysz biceps???

    #33852

    Hades
    Keymaster

    bol wcale nie oznacza ze nastapi przyrost

    #33850

    Hades
    Keymaster

    a superserii probowales?

    #33706

    Hades
    Keymaster

    Brak przyrostu moze byc spowodowany zla dieta

    #33705

    Gromoz
    Uczestnik

    Kilka moze byc powodow;1. Brak odpowiedniej diety2. Brak czasu na regeneracje3. Zly treningWklej nam swoj trening tygodniowy, diete i zobaczymy co tam ciekawego masz.

    #33704

    Hades
    Keymaster

    jaki wogole masz staz //

    #33696

    Hades
    Keymaster

    – Uginanie ze sztanga stojac 20 12 10 8- Mlotki stojac 12 10 8-W oparciu o kolano, supinacja 12 10 8 (3×10)Seria 20 rozgrzewkowa wiec malo obciazenia, w nastepnych dowal tyle zebys ledwie mogl zrobic, to ze masz bol nie znaczy ze rosnie, moze to oznaczac np. przetrenowanie

    #33691

    Hades
    Keymaster

    poprostu zmien ten trening, bo biceps potrzebuje co chwile nowych bodzcow,a pozatym nie licz na to, ze będzie CI co chwile rosl Jak Ci urosnie co 2 mies 1 cm to jest b. dobrze i nie ma się co przejmowac jak nie rosnie, wkoncu jakby wygladal jakby co miesiac byl wiekszy

    #33486

    Hades
    Keymaster

    zacznij ćwiczenie 21 podziel udinania na 3 czesci po 7 powtórzeń w jednej serji

    #33307

    Hades
    Keymaster

    musisz poprostu zmniejszyc liczbe powtórzeń, zwiekszyc ciezar i jezeli masz krotki staz to byc moze musisz popracowac jeszcze nad technika. A ze jak boli to nie rosnie to nie jestem pewien czy to do konca prawda. Jezeli cwiczyc zbyt czesto biceps to oczywiscie z przetrenowania boli ale jezeli cwiczyc go np. 1 – 2 razy w tygodniu to nie moze byc przetrenowanie. Kiedys gdzies czytalem, ze jak boli to znaczy ze wlokna mięśniowe doznaly dużego obciazenia i jakimis procesami)niepamiętam jakimi)prowadzi to do rozrostuale nie jestem pewien czy to prawdaa max kurak ma zdecydowanie racje z dzielenim uginania na 3 czescito jest badzo dobrze i efektywne ćwiczenie"Badania prowadzone -przez takich naukowcow, jak Friden, Sjorstrom i Ekblom (1983) pozwolily jednak odkryc wlasciwe przyczyny bolu. Po poddaniu obserwacji pod mikroskopem elektronowym struktur wlokien mięśni szkieletowych okazalo się, ze po ekstremalnym wysilku 20-30% tkanki uleglo uszkodzeniu. Wlokna wygladaly tak, jakby zostaly rozerwane. Uszkodzenia byly widoczne przede wszystkim w obrebie tzw. plytek "Z" wlokien mięśniowych. Zaobserwowano je jednak takze w tkance lacznej.""Bol mięśni wystepuje zwykle po dluzszych przerwach w treningu oraz w przypadku obciazen, do których organizm nie jest przyzwyczajony. Jezeli ponownie trenujemy przez dluzszy czas lub wykonujemy nowe ćwiczenie, przy kazdym kolejnym treningu bol się zmniejsza, a z czasem calkowicie zanika.""Czy bol mięśni zwieksza skutecznosc treningu?Pytanie to zadaje sobie wielu trenerow i amatorow sportu. Osoby preferujace trening silowy, przede wszystkim kulturystyczny, są zdania, ze jedynie ekstremalny bol moze zmusic mięśnie do rozrostu. Jezeli wziac pod uwage przyczyny wywolujace przerost mięśni, przypuszczenie takie wydaje się czesciowo uzasadnione. Z punktu widzenia medycyny sportowej i teorii sportu nie ma na to jednak wystarczajacego dowodu, tzn. bol mięśni nie jest konieczny do ich efektywnego treningu. Poniewaz miesien sygnalizuje bolem, ze potrzebna mu jest przerwa, lekcewazenie tych oznak nie wydaje się wskazane. Do tej pory nie zaobserwowano jednak istotniejszych trwalych uszkodzen wlokien mięśniowych. Z reguly dochodzi do ich pelnej regeneracji."

    #33295

    Hades
    Keymaster

    Zauwaz ze mięśnie nie rosna, liczba chromosomow w komorkach jest idednyczna, dochodzi jednynie do odbdowy zniczonych komorek ktore są zniszczone w czasie treningu nazywa to się podzial mityczny, bol moze byc oznaka przetrenowania, wystepowania kwasu mlekowego w mięśniach bardz tez uszkodzenia, jeden bol jest dobry inny nie po przetrenowaniu raczej nic Ci nie przybedzie

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest