problem Z GÓRNĄ CZĘŚCIĄ KLATY..

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1526

    Hades
    Keymaster

    MAM WLASNIE Z TYM NAJWIEKSZE PROBLEMY….
    MIJA KLATKA JEST WMIARE DUZA ALE….no własnie

    jeśli macie dobre ćwiczenia na tą czeoa do zajeb……
    😆

    #78784

    Hades
    Keymaster

    wyciskaj hantelki w leżeniu 😆 ale moje ulubione ćwiczenia na klatke to rozpietki !! wg mnie bardzo dobre ćwiczenie na klatke 🙂

    #78793

    Hades
    Keymaster

    na gore;
    -wyciskanie w pozycji leżącej na skośnej ławce w gore
    -to samo tylko ze sztangielkami
    -rozpietki glowa w dol

    to wedlug mnie najlepsze ćwiczenia na gorna partie klatki piersiowej…..

    #78799

    Hades
    Keymaster

    zrob 4 wyciskania plasko (+2 rozgrewkowej) 3 serie wyciskania hantlami w skosie do gory, 3 rozpietek na skosie i 3 przenosow

    #78823

    Hades
    Keymaster

    1.leżąc na ławce poziomej wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie.
    2.Wyciskanie sztangi na ławeczce plaskiej lub skośnej.
    3.leżąc na ławce poziomej rozpietki ze sztangielkami – ramiona proste w 3okciach.
    4. leżąc na ławce poziomej wyciskanie sztangielek szerokim ruchem pionowo w gore.
    5.butterfly – przywodzenie wyprostowanych ramion.
    6.ugiecia na poreczach.

    Są to dobre ćwiczenia na Klatke piersiowa!!

    #78861

    Hades
    Keymaster

    ja bym Ci mogł zaproponowaa co do tego to zrob sobie rozpietki na dolnej bramce to znaczy bierzesz ławeczke rozbisz skos i co1gniesz linki z do3o bardzo dobre ćwiczenie ale wiem że nie kazdy ma dostep do takich urządzen wiec jeszcze tak jak ja stosuje najcześćiej to robisz na skosie wyciskanie w szerokim uchwycie sztangi a potem sztangielek

    P.S wyciskanie na p3asko sztangą w wąskim uchwycie to jest chyba raczej na tricepsa

    #78862

    Hades
    Keymaster

    no to jest bardziej na tricepsa a nie na klate (wyciskanie w1sko), ale ogolnioe ćwiczenie dobre ! sprobuj ROZPIETKI buterfly, wyciskanie sztanga glowa w dol !

    #78864

    Hades
    Keymaster

    wyciksanie głową w do3 to jest narozbudowanie dolnej cześći klaty

    #78869

    Hades
    Keymaster

    Dokładnie. Wszelkie wyciskanie/rozpietki głowa do do3u, to na dolne obszary mięśni klatki piersiowej. Uważam, że jak już, to tylko dla wyczynowcow. We wszelkim wyciskaniu na ławce poziomej, do3 klaty też bierze udział.

    #78871

    Hades
    Keymaster

    acha nie doczytalem ze chodzi tylko o gorn1 czesc klatki 🙄

    #78902

    Hades
    Keymaster

    -rozpietki glowa w dol hmmmmmmmm do tego to się niezgodze. wyciskanie sztangi hantelek głową w do3 jest na podkreolenie cycka, rozpietki na jego rozszezenie, głową w gore na gorn1 partie, a na p3askim to rosn1troche jak babie
    sam sobie mozesz wybrac ćwiczenia na skośnej ławce oczywiscie głową w gore

    #78909

    Hades
    Keymaster

    hej lolo…nb…pytal się o ćwiczenia na dolna czesciklatki wiec to jest to ćwiczenie….
    cwiczenie to prowadzia do rozwoju mięśni piersiowych, a szczegolnosci ich dolnych i gornych aktonow. Obciazane są rowniez aktony przednie i boczne mięśni naramiennych….ale to niewazne….dodam ze zwiekszajac kat nachylenie w tym ćwiczeniu prowadzi do wiekszego obciazenia czesci dolnej mięśni piersiowych. Wiec sam juz widzisz ze jest dobrym cwiczeniem…

    #78923

    Hades
    Keymaster

    oki a cos bez ławki……?????????

    #78936

    Hades
    Keymaster

    Bez lawki mozesz się pokrecic na garbie!! Mozesz sobie papki porobic i i tak z nich samych to bedziesz mial chyba tricho a nie klate jak mozna klatke bvez lawki cwiczyc??????????? Jak mi rozpiszesz plan na klate bez lawki i się zprawdzi to cie na moda mianuje….. <:-Dha>

    #78937

    Hades
    Keymaster

    wiesz może rozbia rozpietki na maszynie bramka i pomki i chyba nic wiecej
    hehehheheh

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest