problem z treningiem

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 1 miesiąc temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1658

    Hades
    Keymaster

    Nie mogę sobie u3o?ya konkretnego planu treningowego ponieważ z siłowni mogę korzystać tylko 2 razy w tygodniu.chciałbym mieć program na mase mięśniową.I mam pytanie do was czy da się u3o?ya jakiś planik na dwa dniż????(mój staż to 2 miechy) 🙄

    #80516

    Hades
    Keymaster

    ja osobiscie mowie ze NIE… i dlatego si etego nie podejme jak dla mnie to nie ma sensu 2x w tyg ale cwicz zawsze cos da ale nie obiecuje czegos konkretnego……….

    #80545

    Hades
    Keymaster

    dlaczego bez sensu?? może kokosow nie zbije, ale będzie lepiej wyglądał – poczytaj sobie planyi po1cz partie poprostu jakos logicznie

    #81266

    Hades
    Keymaster

    Co z nogami? Chcesz je ćwiczyć? Jeśli nie to taki trening da rade zrobiaż

    #84508

    Hades
    Keymaster

    Jeśli chcesz przetrenować całe cia3o to jedynym sensownym rozwiazaniem wydaje się ćwiczenie gornej po3owy ciała w jednym dniu a drugiej po3owy w drugim. Trzeba tylko to jakos sensownie poukładaa aby wystarczy3o si3 na trening wszystich partii w danym dniu.

    lub inaczej:
    wszystkie grupy w jednym treningu podzielone na 2 razy w tygodniu. Stosuj do 8 ćwiczen na każdym treningu. Wykonuj przemiennie dwa układy treningowe, z których każdy zawiera 3 lub 4 ćwiczenia zło?one oraz 3 lub 4 ćwiczenia izolowane. Szczego3owo dopracuj dobor ćwiczen, liczby powtórzeń, intensywnooa i czestotliwość treningow tak, aby powsta3 bezpieczny, ale jednoczeonie efektywny program.
    Są cztery g3owne grupy ćwiczen, nad którymi musisz się skupić jeśli chcesz osiągnąć poteżniejsz1 sylwetke. Dodatkowo do wyszczegolnionych grup mięśniowych łydki, brzuch, triceps i biceps wymagają szczegolnej bezpooredniej uwagi podczas ruchow izolowanych.

    Uda i pooladki: przysiady, wyciskanie nogami

    Klatka i barki: wyciskanie na ławce, wyciskanie na ławce podniesionej, wyciskanie zza karku, uginania ramion na poreczach

    Dolne partie grzbietu: martwy ciąg, cześćiowy martwy ciąg, martwy ciąg na prostych nogach

    Gorne partie grzbietu i najszerszy grzbietu: podciąganie sztangielki w opadzie, podciąganie sztangi w opadzie, podciąganie na drążku, odmiany martwego ciągu, odmiana podciągania sztagi wzd3u? tulowia

    Nie możesz w sposob produktywny zastosowaa wszystkich tych głównych ćwiczen w tym samym programie. Musisz być wybiorczy. Później jednakże w ro?nych treningowych cyklach możesz je stosowaa w wiekszooci lub wszystkie. Podziel te ćwiczenia na dwa lub trzy układy, ktore zmieniaj z treningu na trening.

    #84509

    Hades
    Keymaster

    Ma3y ale wydaje mi się ze jezeli on chce mase to nic mu nieda taki trening jak mu rozpisałes.. Ale mogę się mylia 🙄 a jezeli chodzi o to 8 ćwiczen na trening przy jego stażu raczej o efektywnooci nie ma co tutaj mówią to raczej nie zdziała nic bo nie będzie mieć siły na koncowe ćwiczenia…
    Mack czy ty mozesz tylko 2 x na tydzien ćwiczyć czy tylko chodzia na siłownie bo to dużo zmnienia..

    #84535

    Hades
    Keymaster

    moim zdaniem żeby osiągnąć jakieś konkretne wyniki trzeba minimum 3 razy w tygodniu ćwiczyć chodzi mi tu o mase oczywiscie jak na dwa razy to moze trening holistyczny

    #84536

    Hades
    Keymaster

    No 3 razy to jak dla mnie też za mało… Ja ćwicze 4 razy w tygodniu i nie mogę powiedzieć masa dobrze idzie. 8)

    #85480

    Hades
    Keymaster

    Plan myśle jest ok. Mozesz sprobować na początek trening obwodowy. Co do tych ilości dni treningowych to 3 dni może w zupelnooci wystarczyć, i przynieoa wiecej efekow niż 4. Zależy to od konkretnego człowieka. W dwa dni można przećwiczyć cia3o. Moze nie będzie tak dobre ja np. 3 ale lepsze to niż plaszczya dupe na kanapie. Z pewnośći1 jakieś efekty beda. 😀

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest