Prosba o plan treningu

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6683

    Hades
    Keymaster

    Mam 15 lat dopiero zaczynam zabawe z siłownia.Od czasu do czasu juz chodzilem na siłownie z kuzynem ale jakos nie interesowa3o mnie to na d3u?sza mete 😀 to co oni robia, ale po pewnym czasie spodobalo mi się i dlatego Proszę o dobry plan treningowy dla mnie!!

    #93184

    Hades
    Keymaster

    Witam na forum! 🙂
    No tak….musisz nam powiedzieć,co jest twoim celem treningu. Masaż Si3aż Zrzucenie tłuszczu? Podaj swoje dokładniejsze dane np wzrost wagę i jakies wymiary. Poza tym przejrzyj forum,jest tu dużo planow dla poczatkujacych. Pamietaj także o diecie<—odsy3am do działu odżywianie. Suplementow na razie nie bierz,bo jestes za młody. Pozdro

    #93186

    Hades
    Keymaster

    Tagze witam na forum …
    Podaj swoje wymiary itp.a zanim zaczniesz pisac nowy temat to uzyj opcji szukaj i sam sobie znajdzesz jakis odpowiedni trening dla siebie!!.Najwazniejsza jest dieta.Tak jak r3drum napisal supli narazie nie bierz !!!.

    #93189

    Hades
    Keymaster

    Mam 179 cm i wagę 62 a moim celem treningu jest masa 😀

    #93191

    Hades
    Keymaster

    jak jestes poczatkujacy to ja proponuje taki trening aby przygotowac mięśnie do wiekszego wysilku :

    klata:wyciskanie sztangi na lawce poziomej 3×12
    plecy:wioslowanie sztanga w opadzie 3×12
    barki : wycisaknie sztangi siedzac zza karku 3×12
    uda:przysaidy ze sztanga 3×12
    lydki:wspiecia na palce ze sztanga na barkach 3×12
    biceps:uginanie sztangi stojac 2×10
    triceps:francuskie wycisaknie lezac 2×10
    brzuch:unoszenie tlowia lezac

    taki trening stosoj przez pierwszy miesiac ćwiczeń 3 albo 4 razy w tygodiu
    a po miesiacu sam sobie juz ulozysz plan
    ale pamietaj o diecie !!

    tu masz przykolad diety:

    7:00
    Platki zbozowe 100g z 50g mleka

    10:00
    ciemne pieczywo 100g z jajecznica z 2 jajek

    13:30
    ryz 100g z 100g piersi kurczaka

    15:00
    trening minimum 1L wody

    16:00
    po treningu 3 banany lub gainer

    17:00
    makaron 100g z 100g piersi kurczaka

    20:00
    kasza gryczana 100g z 110g fasoli gotowanej

    22:00
    50g mleka i spac

    Pozdrawiam

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest