prosba o ulorzenie planu

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 11 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9778

    Hades
    Keymaster

    Witam,mam 16 lat, 186cm wzrostu i 70kg wagi. W domu mam laweczke regulowana (z takim drazkiem sciaganym do ćwiczeń plecow, czy tam ramion), hantle, sztange prosta, rowerek i obciazenie 2-90kg. Przez pol roku robilem ćwiczenia ogolnorozwojowe do tego A6W. Chcialbym Was prosic o ulozenie planu ćwiczeń, ktore moglbym wykonywac przy pomocy dostepnych srodkow. zależy mi na masie i rozwinieciu gornych partii mięśni.

    #11111

    Hades
    Keymaster

    zajrzyj do podwieszonych : tam na pewno cos znajdziesz..

    #11109

    Hades
    Keymaster

    co za lenie 😀

    #11048

    Hades
    Keymaster

    Czy taki rozklad bylby dobryż1 dzien : klatka, triceps2 dzien : brzuch, barki3 dzien : odpoczynek4 dzien : grzbiet, biceps, lydki, uda5 dzien : odpoczynek6 dzien : odpoczynek7 dzien : odpoczynekTylko nie za bardzo wiem jak dobrac ćwiczenia, tzn jakie dobrac mniej wiecej obciazenie i ilość powtórzeń do treningu na mase.Czy np w 1 dniu takie ćwiczenia na klatke byly by dobre:- wyciskanie sztangi w lezeniu na lawce poziomej 3×6- wyciskanie sztangi waskim uchwytem na lawce poziomej 3×6- wyciskanie sztangielek w lezeniu na lawce skosnej, glowa w gore 3×6- rozpietki ze sztangielkami w lezeniu na lawce poziomej 3×6- rozpietki ze sztangielkami w lezeniu na lawce skosnej, glowa w gore 3×6??

    #11044

    Hades
    Keymaster

    zly, poniewazPo treningu klatki nie powinno się dnia nastepnego robic plecow(bo to duza partia jak klatka oraz barkow bo biora znaczny udzial podczas robienia klatki)}1 dzien klata, triceps3 dzien plecy, biceps5 dzien nogi,lydki barkia co do ćwiczeń to na duże partie robisz 12 serii, a na male  9tu masz jakies zestawy https://www.kulturystyka.org.pl/4-treningi-na-mase-dla-poczatkujacych/

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.